Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه‌بان تیم پرسپولیس نسبت به عکسی که از او در فضای مجازی منتشر شده واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دو تیم پرسپولیس و شهر خودرو از ساعت 18:30 دقیقه امروز در ورزشگاه آزادی و بدون حضور تماشاگر به مصاف هم خواهند رفت.

* با توجه به شیوع ویروس کرونا این بازی بدون تماشاگر برگزار می‌شود و همین مسأله باعث کاهش چشمگیر حضور مأموران انتظامی در ورزشگاه آزادی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که در بازی استقلال مقابل ذوب‌آهن ورود خبرنگاران طبق روال قبلی انجام شد، اما برای مسابقه امروز با توجه به کاهش حضور مأموران انتظامی در ورزشگاه ورود خبرنگاران تنها در یک مرحله و همچنین بدون بازرسی بدنی چک می‌شد.

* جایگاه خبرنگاران که امروز به خاطر رعایت مسائل بهداشتی ضدعفوی یشده بود، به وسیله عوامل و دست اندرکاران ورزشگاه آزادی پلمپ شده بود و حدود دو ساعت پیش از آغاز مسابقه پلمپ آن برای حضور خبرنگاران باز شد.

* دو تیم فوتبال پرسپولیس و شهر خودرو در ساعت 17 وارد ورزشگاه شدند. هنگام پیاده شدن بازیکنان تیم پرسپولیس از اتوبوس علیرضا بیرانوند در واکنش به عکسی که از او در فضای مجازی منتشر شده بود به خبرنگاران و عکاسان گفت من در آن روز از یک بند ماسک برای قرار دادن آن روی صورتم استفاده کردم و نمی‌دانم چرا این مسأله سوژه شده است.

* تعدادی از بازیکنان تیم شهر خودرو پیش از آغاز تمرینات گرم کردن در زمین مسابقه حاضر شدند و به گفتگو با یکدیگر پرداختند.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ا

منبع: فارس

کلیدواژه: پرسپولیس فضای مجازی خودرو ورزشگاه آزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۶۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش خبرنگار مهر از حضور اقشار مختلف مردم در ورزشگاه آزادی

دریافت 8 MB کد خبر 6062981

دیگر خبرها

  • اولین واکنش به تصاویر تکان‌دهنده سرهای بریده خر در مشهد
  • ایجاد واحد واکنش سریع و رصد و پایش فضای مجازی با رویکرد پیشگیری از وقوع جرائم در دادگستری آذربایجان غربی 
  • امکان حضور فعالان فضای مجازی در پویش رسانه‌ای ققنوس قلم
  • گزارش دومین تمرین پرسپولیس بدون سرمربی
  • گزارش خبرنگار مهر از حضور اقشار مختلف مردم در ورزشگاه آزادی
  • ایجاد واحد واکنش سریع و رصد و پایش فضای مجازی در دادگستری آذربایجان غربی
  • پلیس: از توقف در حاشیه معابر استادیوم آزادی خودداری کنید
  • از توقف در حاشیه معابر استادیوم آزادی خودداری کنید
  • در حاشیه معابر استادیوم آزادی توقف نکنید
  • امروز از توقف در حاشیه معابر استادیوم آزادی خودداری کنید