Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بر اساس اعلام اداره کل اطلاع رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه مشروح بیانیه  به این شرح است:

با توجه به توقف برخی پروازها  از مبدا و به مقصد کشورمان از سوی برخی خطوط هوایی و مشکلات بوجود آمده برای پاره‌ای از هم‌میهنان گرانقدر در فرودگاهها و بنادر کشورهای همسایه و یا دیگر کشورها، وزارت امور خارجه با همکاری سایر دستگاههای ذیربط در داخل کشور و نمایندگیهای جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور با بهره‌گیری از همه امکانات و ظرفیتهای موجود، مجدانه در حال تلاش برای رفع مشکلات بوده و در همین ارتباط هم میهنان گرامی می‌توانند نتایج آخرین تحولات در این خصوص را از ستاد ویژه ارتباطات کنسولی وزارت امور خارجه با شماره همراه زیر‌ بصورت شبانه‌روزی کسب اطلاع نمایند:

+98 910 002 3501

31 310

کد خبر 1357998.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ویروس کرونا وزارت خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۶۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش چین و عمان به حمله ادعایی رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، در شرایطی که  هنوز ادعاها درباره حمله بامدادی به داخل ایران از سوی رژیم صهیونیستی تایید نشده است، برخی کشورها به این رخداد واکنش نشان دادند.

وزارت خارجه چین با صدور بیانیه ای در ارتباط با حمله ادعایی رژیم صهیونیستی به ایران، تاکید کرد که پکن با هر اقدامی که موجب تشدید تنش در خاورمیانه شود، مخالف است.

وزارت خارجه چین تاکید کرده است که همچنان به تلاش های خود برای برقراری ثبات و امنیت در خاورمیانه ادامه خواهد داد.

وزارت امور خارجه عمان نیز با صدور بیانیه ای حمله ادعایی اسرائیل را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: عمان حملات نظامی مکرر اسرائیل در منطقه را محکوم می کند.

کد خبر 6082378 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • واکنش چین و عمان به حمله ادعایی رژیم صهیونیستی
  • اطلاع‌رسانی آژانس درباره وضعیت تاسیسات هسته‌ای ایران بعد از شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان
  • دیدار نخست‌وزیر قطر و وزیر خارجه ترکیه
  • پیگیری مشکلات تاکسی رانی و وضعیت کرایه تاکسی در مهدیشهر
  • مقامات یک کشور ۳ ساعت پیش از عملیات به ایران التماس می‌کردند که این کار انجام نشود | سفیر سوئیس به جای وزارت امور خارجه به سپاه احضار شد
  • شورایاران خدمات شهری را به اطلاع شهروندان برسانند
  • تسلیت کنعانی به دولت و مردم عمان
  • تسلیت ایران به دلیل خسارات انسانی سیل در عمان
  • سخنگوی وزارت امور خارجه جان‌باختن شهروندان عمانی در حادثه سیل را تسلیت گفت
  • کنعانی جان‌باختن شهروندان عمانی در حادثه سیل را تسلیت گفت