Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس شورای شهر تهران ضمن تاکید بر لزوم اطلاع‌رسانی شفاف در زمینه ویروس کرونا، گفت: کمک خواهیم کرد که تمام امکانات شهری در تهران در مقابله با انتشار این ویروس قرار گیرد.

به گزارش ایسنا، محسن هاشمی با اشاره به حضور اعضای شورای شهر تهران در جلسه ستاد فرماندهی عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران به فرماندهی دکتر علیرضا زالی ، گفت: این ویروس در حال تبدیل شدن به اپیدمی است و این جلسه به این منظور ترتیب داده شد تا مباحث را با مسوولان شهری در میان بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این جلسه، جلسه بسیار مهمی برای تهران است؛ حضور این ویروس بسیار مزاحم، نه باید کتمان شود و نه باید برای مردم و مسوولان عادی‌سازی شود. واقعیت باید شفاف و نه بر اساس ایجاد بحران و نه کم در نظر گرفتن آن، برای مردم گزارش شود.

رییس شورای شهر تهران گفت: قدرت انتشار این ویروس نسبت به ویروس‌های دیگر بالاتر است؛ هرچند خطر آن کمتر است اما به لحاظ قدرت انتشار می‌تواند بخش عمده‌ای از جامعه را درگیر کند.

وی با اشاره به حضور اکثر مسوولان مربوطه شهری در جلسه مذکور، گفت: امکانات شهرداری در شهر بسیار زیاد است و اکثر مسوولان مربوطه از جمله خدمات شهری، پسماند، مترو، خانه‌های سلامت، بخش بحران و شهر سالم و درمانگاه‌های شهرداری و ... در جلسه حضور داشتند و دکتر زالی به صورت مفصل در این زمینه توضیح دادند و در جهت کمک به جلوگیری از انتشار ویروس، برای هر یک از ما کاری را در نظر گرفتند. ما نیز فعالیت‌هایمان در این زمینه را دو چندان می‌کنیم و کمک خواهیم کرد که تمام امکانات ما در مقابله با انتشار این ویروس قرار گیرد.

ادامه دارد

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۶۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه اضطراری شورای‌ عالی امنیت کشور تکذیب شد

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا وسیما، دبیرخانه شورای‌عالی امنیت ملی، خبر منتشر شده برخی رسانه‌های خارجی درباره تشکیل جلسه اضطراری این شورا را تکذیب کرد.

بامداد روز جمعه برخی منابع از مقابله با چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی کشور  در برخی از شهرها از جمله اصفهان خبر دادند.

 شنیده شدن صدای شلیک مربوط به پدافند هوایی برای مقابله با ریزپرنده‌ها بوده است و اخبار مربوط به انفجار در برخی نقاط کشور نادرست است.

 تا این لحظه هیچگونه انفجار و آتش‌سوزی در تاسیسات اصفهان گزارش نشده و شرایط آرام و عادی است.

 همچنین بر اساس این گزارش ،برخلاف آنچه که برخی از منابع خبری خارجی اعلام کردند تاسیسات هسته‌ای در استان اصفهان در امنیت کامل است.

منابع خبری موثق اعلام کردند گزارش برخی رسانه‌های خارجی درباره حادثه در این تأسیسات نادرست است.

دیگر خبرها

  • کووید باعث تحریک آسم در کودکان نمی شود
  • بررسی آخرین راهکارهای رفع مشکلات زیست‌محیطی اصفهان در جلسه مشترک شهرداری و استانداری
  • جلسه شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر در شهرستان پیرانشهر
  • تضعیف تلاش‌های مقابله با بحران آب‌وهوایی با تولید پلاستیک
  • بررسی پروژه‌های اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهرستان میاندوآب
  • جلسه اضطراری شورای‌ عالی امنیت کشور تکذیب شد
  • تعطیلی باشگاه ورزشی صنعت برق تهران
  • امکانات زیرساختی طرح‌های حمایتی مسکن سریع‌تر تامین شود
  • نگاه توسعه ای به شهر در اولویت قرار گیرد
  • گفت‌وگوی مسوولان قضایی استان تهران با شهروندان