Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانش‌آموزان مقاطع دبستان و دبیرستان مدارس امام رضا(ع) عناوین برتر رقابت‌های ورزشی منطقه‌ای و کشوری را از آن خود کردند.

به گزارش قدس آنلاین، دانش‌آموزان مدارس امام رضا(ع) با شرکت‌ در رقابت‌های شطرنج، کاراته و تنیس روی میز در سطوح منطقه‌ای و کشوری مقام‌های برتر مسابقات ورزشی را به خود اختصاص دادند.
مهران پورحسین، دانش‌آموز پایه سوم دبستان پسرانه امام رضا(ع) واحد ۲ در رشته انفرادی مسابقات شطرنج ناحیه ۴ آموزش و پرورش خراسان رضوی از میان ۱۹۷شرکت‌کننده در پایه‌های مختلف در مقطع دبستان دوره اول موفق به کسب مدال طلا و قهرمان این دوره از مسابقات شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تیم شطرنج این واحد توانست در بخش مسابقات گروهی به مقام نائب قهرمانی دست یابد.
در رقابت دیگری، دانش‌آموز پایه پنجم دبستان امام رضا(ع) واحد ۱۷ در مسابقات قهرمانی کشور در رشته کاراته سبک کیوکوشین ناکامورا موفق به کسب مدال برنز و مقام سوم کشوری شد.
همچنین دانش‌آموزان دبیرستان پسرانه امام رضا(ع) واحد چناران موفق به کسب مقام قهرمانی در بخش تیمی مسابقات تنیس روی میز دبیرستان‌های دوره دوم متوسطه شهرستان چناران شدند و عناوین اول تا چهارم را به خود اختصاص دادند.
محمد پورهاشمی، فرزاد کیوانلو، محمدصادق سخی و محمدامین علیزاده نیز به ترتیب مقام‌های اول تا چهارم را کسب کردند.

منبع: آستان نیوز

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: رقابت های ورزشی مدارس امام رضا ع دانش آموزان امام رضا ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۶۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ دانش آموز کمیته امداد از خدمات پشتیبان تحصیلی بی نصیب نیست

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی جعفری صبح سه شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان سمنان به میزبانی دفتر وی در سمنان، با اشاره به خدمات حمایتی این نهاد در سراسر کشور، گفت: هیچ دانش آموز کمیته امداد از خدمات پشتیبان تحصیلی بی نصیب نیست.

وی با بیان اینکه ورودی دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد به مدارس استعدادهای درخشان در سال تحصیلی جدید ۷۰ درصد رشد داشته است، تاکید کرد: ورود دانش آموزان کمیته امداد به مدارس نمونه دولتی سه برابر شده است.

معاون کمیته امداد با بیان اینکه مؤسسات آموزشی برای دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد به همکاری گرفته شده‌اند، تاکید کرد: از ترک تحصیل بیش از پنج هزار دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد جلوگیری شده است.

جعفری با بیان اینکه دو هزار پشتیبان تلفنی برای کنکورهای تحت حمایت کمیته امداد در سراسر کشور در حال فعالیت هستند، افزود: تلاش داریم که از ظرفیت‌های خوب کمک آموزشی برای دانش آموزان تحت حمایت بهره مند شویم.

کد خبر 6062669

دیگر خبرها

  • مروری بر رویدادهای ورزش استان در پائیز سال ۱۴۰۲
  • توانمندسازی ۱۸۳ آموزگار ابتدایی در طرح افق شاهد
  • اعتکاف علمی در مدارس آذربایجان شرقی برگزار می‌شود
  • شرکت هزار دانش آموز قمی در طرح اعتکاف علمی مدارس
  • کلنگ زنی ۳ مدرسه در شهرستان کهگیلویه انجام شد
  • مدارس و ادارات دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ تعطیل می‌شوند؟
  • تعطیلی مدارس و ادارات دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳؟!
  • مدارس و ادارات ۱۴ فروردین تعطیل است؟
  • مدارس و ادارات دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ تعطیل است؟
  • هیچ دانش آموز کمیته امداد از خدمات پشتیبان تحصیلی بی نصیب نیست