Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم پیشگیری از افزایش تعداد مبتلایان به این بیماری و کاهش خطر‌های احتمالی، اداره کل ورزش و جوانان استان تهران با ارسال نامه‌ای به هیئت فوتبال این استان اعلام کرد باید تمام رویداد‌های فوتبال این استان شامل همایش ها، گردهمایی ها، مسابقات، کلاس‌های آموزشی داوری و مربیگری اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته رضا گل محمدی، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ما درباره اینکه آیا بازی‌های لیگ برتری که قرار است این هفته بین تیم‌های پرسپولیس با شهرخودرو و سایپا با صنعت نفت در تهران برگزار شود هم لغو خواهد شد، گفت: در این باره اداره کل ورزش و جوانان استان تهران تصمیم گیرنده نیست چراکه لیگ برتر زیر نظر ما برگزار نمی‌شود. به همین دلیل بازی مذکور برگزار خواهد شد. البته به عنوان یک مسئول ورزشی اعتقاد دارم برای حفظ سلامت تمام بازیکنان، مربیان، داوران و عوامل برگزاری بازی‌ها باید لیگ برتر هم لغو شود و بهتر مراجع ذی صلاح مانند وزارت بهداشت و ستاد مقابله و جلوگیری کرونا دستورالعملی بدهند که بازی‌ها حتی بدون تماشاگر هم انجام نشود.

او تصریح کرد: نامه جدید اداره کل هم تنها مربوط به رویداد‌هایی است که زیر نظر هیات‌های استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال هیئت فوتبال استان تهران رضا گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۶۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی پرگل دختران فوتبال ایران برابر ازبکستان

تیم‌ فوتبال جوانان بانوان ایران در جام کافا برابر ازبکستان به برتری رسید.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های فوتبال بانوان جوانان ایران و ازبکستان از ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه امروز-دوم اردیبهشت- در شهر دوشنبه برگزار شد که شاگردان مریم جهان‌نجاتی با نتیجه چهار بر ۲ پیروز میدان شدند.

گل‌های ایران را مائده بی رنگ، تانیا جهانشاهی، مریم دینی و سمیه اسماعیلی به ثمر رساندند. دومین دیدار دختران فوتبال ایران در تورنمنت کافا فردا برابر ترکمنستان برگزار می‌شود.

tags # فوتبال سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود
  • پیروزی پرگل تیم فوتبال جوانان دختر ایران برابر ترکمنستان
  • حضور قهرمانان استان در رقابت های بین‌المللی
  • فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی خیبر خرم‌آباد در روز توقف چادرملو
  • تیم منتخب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال
  • وزیر ورزش به دیدار مایلی کهن رفت (+عکس)
  • وزیر ورزش به دیدار سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران رفت
  • پیروزی پرگل دختران فوتبال ایران برابر ازبکستان
  • پیروزی تیم فوتبال جوانان بانوان برابر ازبکستان