Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@11:02:05 GMT

شاخه‌های هرس شده درختان تبدیل به تراشه چوب می‌شود

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۶۶۷۱۰

شاخه‌های هرس شده درختان تبدیل به تراشه چوب می‌شود

ایسنا/آذربایجان شرقی برای اولین بار در تبریز، شاخه های هرس شده درختان تبدیل به تراشه چوب می شود.

در این راستا، کلیه شاخه های هرس شده با اننقال به واحد ماشین آلات سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و توسط دستگاه تازه خریداری شده، تبدیل به تراشه‌های ریز چوب شده و پس از ضدعفونی و رنگ آمیزی در اصلاح خاک فضای سبز و نیز طرح‌های گلکاری سطح شهر مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری تبریز، با این اقدام علاوه بر استفاده بهینه از چوب‌های ارزشمند هرس شده در اصلاح و تقویت خاک فضای سبز تبریز، به میزان قابل توجهی در مصرف کود حیوانی نیز صرفه جویی می‌شود.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شهرداری تبریز هرس شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۶۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوشی ریلمی Narzo 70 5G چه مشخصاتی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی ریلمی Narzo 70 5G به تراشه Dimensity 7050 SoC مجهز شده است.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، گوشی ریلمی Narzo 70 5G که قرار است به زودی عرضه شود، به تراشه مدیاتک Dimensity 7050 SoC مجهز شده است و آن را به سریع‌ترین گوشی هوشمند در رده خود تبدیل کرده است؛ این گوشی هوشمند دارای یک نمایشگر AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی است.

یک دوربین سه‌گانه در یک ماژول دایره‌ای شکل روی پنل پشتی گوشی ریلمی Narzo 70 5G تعبیه شده است، دوربین اصلی آن به حسپر ۵۰ مگاپیکسلی مجهز شده است؛ انرژی مورد نیاز این گوشی با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۴۵ واتی بهره می‌برد.

پیش از این شرکت ریلمی اعلام کرده بود که در تاریخ ۲۴ آوریل گوشی Narzo 70x 5G را وارد بازار خواهد کرد، اکنون نیز اعلام کرده است که گوشی Narzo 70 5G نیز در همان روز عرضه خواهد شد.

کد خبر 747100

دیگر خبرها

  • ابتکار روتردام در تبدیل سنگفرش‌های خیابانی به فضای سبز
  • ️جابجایی درختان طرح تقاطع غیرهمسطح دفاع مقدس - نسیم شمال - اقبالیه
  • شهرهایی که درختان را اولویت قرار دادند
  • درختان محور قزوین به اقبالیه جابه جا می‌شوند
  • تبدیل دره مخوف تهران به بزرگترین مرکز تفریحی شهر | پاتوق معتادها به اکوپارک تبدیل می‌ شود
  • انجام عملیات سم‌پاشی درختان در منطقه ۵ اصفهان
  • گوشی ریلمی Narzo 70 5G چه مشخصاتی دارد؟
  • جریمه قطع درختان صرف ساخت ۲۰ بوستان جدید در تهران می شود
  • کاشت ۲۵۰۰۰۰ شاخه گل لاله در باغ ایرانی
  • جنجال حراج کتاب‌های کتابخانه تربیت تبریز در فضای مجازی