Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@16:18:00 GMT

ترافیک سنگین در جاده هراز و تهران- بومهن

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۶۶۸۰۱

ترافیک سنگین در جاده هراز و تهران- بومهن

 

به گزارش تابناک به نقل از فارس، ایمان محرابی‌نیا اظهار داشت: در حال حاضر رصد تردد در جاده‌ها از طریق ۲ هزار و ۲۵۷ دستگاه ترددشمار جاده‌ای انجام می‌شود.

وی بیان کرد:‌ براساس اطلاعات حاصل از این ۲ هزار و ۲۵۷ دستگاه ترددشمار جاده‌ای در شبانه‌روز گذشته، تردد در جاده‌ها نسبت به روز قبل حدود یک‌درصد کاهشدارد، در همین مدت سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها ۱۸.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۷ درصد کمترین تردد بین ساعات ۳ تا ۴ صبح و بیشترین تردد بین ساعات ۱۷ تا ۱۸ ثبت شد.

* انسداد محور کندوان و بازگشایی جاده سمنان - فیروزکوه

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: محور کندوان به علت بارش برف و احتمال سقوط بهمن کماکان مسدود است.

وی افزود: محور سمنان - فیروزکوه که در استان تهران و سمنان قرار دارد و به دلیل بارش برف مسدود بود بازگشایی شد.

* انسداد ۱۴ محور به دلیل نبود ایمنی و برف و سیلاب

محرابی‌نیا بیان کرد:‌ محور رامیان -اولنگ - شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان، جاده شمشک - دیزین، محور سی‌سخت - پادنا در کهگیلویه و بویراحمد، محور وازک - بلده در مازندران، محور گنجنامه - تویسرکان در همدان، محور پونل - خلخال و جاده سروآباد - پاوه در استان کردستان به دلیل نبود ایمنی مسدود است.

وی با اشاره به انسداد جاده خرم‌آباد - پلدختر گفت: محور خرم‌آباد -الشتر، جاده سرابله - هلیلان در ایلام، محور پلدختر - کوهدشت در لرستان، جاده الیگودرز - شول‌آباد در لرستان، و محور کنارگذر شمالی اراک به علت نبود ایمنی مسدود است.

* ترافیک سنگین در محور هراز و جاده تهران - بومهن

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: در حال حاضر ترافیک در محور هراز جنوب به شمال در مقطع منظریه، همچنین در جاده تهران - بومهن مقطع پردیس سنگین است.

محرابی‌نیا با اشاره به تردد روان در آزادراه قزوین - رشت و بالعکس گفت: در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل پردیس تا ساسانی ترافیک نیمه‌سنگین داریم.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون بارش خاصی در هراز، جاده فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت نداریم، گفت: در برخی جاده‌های خراسان رضوی بارش پراکنده و در برخی جاده‌های خراسان جنوبی بارش باران وجود دارد.

وی تأکید کرد: مسافران حتما قبل از تردد زنجیرچرخ داشته باشند، ضمن اینکه به هشدارهای سقوط بهمن توجه کنند.

* محدودیت ترافیکی جاده‌ها تا شنبه ۱۰ اسفند

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها با بیان اینکه تردد موتورسیکلت تا ۱۰ اسفند در جاده‌های کندوان، هراز، فیروزکوه و محور تهران - مشهد ممنوع است، گفت: تردد خودرو از ساعت ۱۵ تا ۲۳ روز جمعه ۹ اسفند از کرج به مرزن‌آباد ممنوع است. با اعلام پلیس راه، تردد خودرو از ساعت ۱۸ تا ۲۳ نهم اسفند از مرزن‌آباد به کرج یکطرفه است.

وی با اشاره به ممنوعیت تردد تریلر و کامیون در کندوان و همچنین تردد تریلر در هراز گفت:‌ تردد کامیون غیر از مواد سوختنی و فاسدشدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ امروز و فردا ۹ اسفند در هراز ممنوع است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس کرونا در ایران آزادراه تهران شمال پنومونی ایرج حریرچی محسن طاهری حسنی مبارک ترافیک سنگین جاده هراز تهران بومهن جاده های منتهی به شمال کروناویروس کرونا در ایران آزادراه تهران شمال پنومونی ایرج حریرچی محسن طاهری حسنی مبارک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۶۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور هراز مسدود است

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،سید محسن هاشمی اظهار کرد: مسیر رفت و برگشت محور هراز به دلیل بارش باران و نبود ایمنی تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین انجام می‌شود.

وی تردد در محورهای کندوان، سوادکوه و کیاسر را عادی و روان اعلام کرد و گفت: شاهد بارش برف پراکنده در محور هراز، مه گرفتگی در تونل کندوان و محدوده گدوک سوادکوه هستیم.

وی وضعیت دیگر راه‌های استان را دارای بارندگی اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • تردد در محور هراز برقرار است
  • جاده هراز بازگشایی شد
  • هراز بازگشایی شد/ ترافیک در محور کندوان
  • پاکسازی محور هراز پس از ریزش سنگ
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد
  • محور هراز مسدود است
  • ترافیک سنگین در محور هراز و آزادراه قزوین کرج تهران
  • ترافیک سنگین در محور هراز/ فاقد مداخلات جوی در محورهای شمالی
  • ترافیک در محور هراز سنگین است