Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه عربستانی از دلیل لغو دیدار پرسپولیس و التعاون سخن به میان آورد و تاکید کرد که دیگر باشگاه عربستانی هم منتظر لغو بازی برابر نماینده ایران است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نقل از الریاضیه، دیدار پرسپولیس برابر التعاون عربستان در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به تعویق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه الریاضیه عربستان درباره تعویق این دیدار نوشت:

این بازی پرسپولیس قرار بود که در امارات برگزار شود و چون این کشور پرواز‌های خود با ایران را به خاطر انتشار ویروس کرونا در ایران به حالت تعلیق درآورده است کنفدراسیون فوتبال آسیا هم تصمیم گرفت که این بازی را به تعویق اندازد. البته خود باشگاه التعاون هم چنین درخواستی را به AFC داده بود.

این روزنامه عربستانی در ادامه نوشت:

باشگاه النصر هم درخواست رسمی لغو دیدار برابر سپاهان را داده است و منتظر است که کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز جواب خود را اعلام کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس التعاون لیگ قهرمانان آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا التعاون التعاون عربستان پرسپولیس کنفدراسیون فوتبال آسیا لیگ قهرمانان آسیا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۶۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمدزاده به بازی با پرسپولیس می‌رسد/ وضعیت نامشخص اسدی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، فرشاد احمد زاده در جریان دیدار روز گذشته سپاهان مقابل ملوان آسیب دید و نتوانست به بازی ادامه بدهد. بعد از خروج وی از زمین شایعه غیبت وی در بازی با پرسپولیس مطرح شد اما طبق پیگیری های خبرنگار آنا مصدومیت این بازیکن کشیدگی کشاله ران است که چندان جدی نیست و این بازیکن برای بازی با پرسپولیس مشکلی ندارد. تیم فوتبال سپاهان روز جمعه در اهواز باید به مصاف استقلال ملاثانی برود که احمدزاده به احتمال فراوان در آن مسابقه غایب است اما برای دیدار با پرسپولیس آماده خواهد شد.

همچنین رضا اسدی دیگر مصدوم تیم فوتبال سپاهان است که او هم دچار کشیدگی همسترینگ شده و نیاز به یک هفته تا 10 روز استراحت دارد. وضعیت این بازیکن برای بازی با پرسپولیس هنوز مشخص نیست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتقاد عربستانی‌ها از غرور سرمربی الهلال
  • برگزاری دیدار آلومینیوم - پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود
  • پاسخ تمسخرآمیز سرمربی پرسپولیس به مهم‌ترین سوال تاریخ فوتبال
  • حضور بانوان ملی پوش در تمرین امروز پرسپولیس (+عکس)
  • دو بانوی ورزشکار پارادوومیدانی کشور مهمان ویژه تمرین پرسپولیس
  • بانوان ملی‌پوش در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس
  • احمدزاده به بازی با پرسپولیس می‌رسد/ وضعیت نامشخص اسدی
  • پایان دوران کابوس‌وار استقلال و پرسپولیس
  • رضاییان مقابل پرسپولیس بازی می‌کند (+سند)