Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، اسد عبداللهی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: با توجه به شیوع کرونا ویروس و به منظور جلوگیری از ورود شهروندان به مکان‌های پر ازدحام امسال نمایشگاه‌های بهاره در سطح استان برپا نمی‌شود.

اسد عبداللهی روز پنجشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان افزود: اقلام مورد نیاز مردم برای سال نو از طریق تعاونی‌های کارگری و کارمندی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای با قیمت مصوب تامین و توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به وضعیت خوب موجودی انبار‌های لرستان نسبت به سایر استان‌ها اظهار داشت: انبار‌های استان از کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم پر شده و هیچ گونه مشکلی در تامین این اقلام وجود نخواهد داشت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان اضافه کرد: ۲ کارخانه تولید الکل استان در حال فعالیت هستند و یک کارخانه دیگر پس از اخذ مجوز از سازمان صنعت، معدن و تجارت و دانشگاه علوم پزشکی فعالیت خود را برای تولید الکل مورد نیاز استان آغاز خواهد کرد.

عبداللهی بیان کرد: یک کارخانه تولید ماسک در شهرستان بروجرد که سال‌ها تعطیل و از چرخه تولید خارج شده بود نیز راه‌اندازی شده و تولید ماسک را برای تامین نیاز استان آغاز کرده است.

معاون استاندار لرستان افزود: در مورد تعطیلی یا ادامه کار تالار‌ها و رستوران‌های سطح استان به تناسب شرایط، تصمیم مقتضی اتخاذ خواهد شد.

ابتلای چهار نفر در لرستان به کرونا تایید شده و بیش ۶۰ نفر نیز مشکوک به این ویروس هستند.

انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری لرستان برگزاری نمایشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۷۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح کارخانه تولید خوراک دام در گرمسار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  علیرضا یورد خانی مدیر عامل تعاونی عشایری گرمسار و آرادان گفت: این کارخانه با ظرفیت تولید ۴۰ هزار تن در دو بخش کنستانتره به روش مش و سوپر پخت و پلیت با زیر مجموعه ۲۵۰ هزار راس دام مولد و ۱۰۰ هزار راس بره پروار و متعلق به ۷۵۰ خانوار است که با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریالی به بهره برداری رسید.

وزیر جهاد کشاورزی همچنین از سیلوی ۱۰۰ هزار تنی گرمسار  که ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد بازدید کرد.
محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی  گفت : این سیلو یکی از مهم‌ترین پروژه های بخش کشاورزی است  که با تکمیل تاسیسات جانبی و برقی آماده ک تا سه ماه آینده   به بهره برداری می‌رسد.

دیگر خبرها

  • ساختمان و سازه کارخانه کاغذ سنگ الیگودرز تکمیل شده است
  • افتتاح کارخانه تولید خوراک دام در گرمسار
  • برپایی نمایشگاه دست‌های کوچک اندیشه‌های بزرگ در یزد
  • فرآیند تولید ادویه ها در کارخانه (فیلم)
  • هفتمین نکوداشت روز شهرکرد با اجرای ۵۰ عنوان برنامه
  • برپایی نمایشگاه هنری «طوفان‌الأحرار» در دانشگاه آزاد بجنورد
  • برپایی رویداد «مانوین» با نگاهی نوآورانه و توجه به نیاز‌های روز جامعه
  • تولید و ترکیب ژنتیکی ۱۵۰۰ راس گوسفند در لرستان
  • وعده‌های بی نتیجه مدیران ارشاد قزوین برای برپایی نمایشگاه قرآن
  • برپایی نمایشگاه دستاورد‌های هنرمندان بسیجی و دانش آموزان در آباده