Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، محمدطاهر متش پور رییس شرکت توزیع نیروی برق پلدختر گفت: بارندگی‌ها و سیل هفته جاری یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به تاسیسات و شبکه‌های برق این شهرستان خسارت زد.

محمدطاهر متش پور روز پنجشنبه  اظهار داشت: از این مبلغ ۹۴۰ میلیون تومان به خطوط فشار متوسط و ضعیف و ۵۶۰ میلیون تومان به پست‌ها تابلو‌ها و تجهیزات برق شهرستان پلدختر خسارت وارد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: مشکل برق روستای افرینه برطرف شده و برق روستای دمرود افرینه به دلیل طغیان رودخانه کشکان و به زیر آب رفتن پل ارتباطی روستا قطع شده است.

رییس شرکت توزیع برق پلدختر گفت:با فروکش شدن آب رودخانه کشکان و پایین آمدن دبی آب، تیم‌هایی از این اداره به محل اعزام و در تلاشند تا ساعت دیگر برق روستا را وصل کنند.

متش پور افزود:شهرستان پلدختر هیچگونه خاموشی در سیل اخیر نسبت به سیل فروردین ماه ۹۸ نداشته، علت این امر اجرای پروژه‌های عظیم و جابجایی شبکه از مسیر رودخانه کشکان به جای امن بوده است.

او یاد آورشد: هم اکنون همه مناطق شهری و روستایی شهرستان پلدختر از نعمت برق پایدار برخوردار هستند و مشکل خاصی در زمینه تامین برق پایدار برای مشترکان برق وجود ندارد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت نیرو برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۷۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری شکارچیان کبک وحشی و تیهو در پلدختر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، رئیس اداره حفاظت محیط زیست لرستان گفت: طی گشت و کنترل نیرو‌های یگان حفاظت محیط زیست این اداره در سطح حوزه استحفاظی شهرستان پلدختر، به یک گروه متخلف زیست محیطی برخورد نموده که پس از شناسایی و تعقیب و گریز چند ساعته و با همکاری پرسنل نیروی انتظامی پلدختر موفق به دستگیری متخلفین شدند. 
علی آب سری نژاد افزود: پس از دستگیری متخلفین و طی بازرسی اولیه یک قبضه اسلحه به همراه ١٠ عدد فشنگ و لاشه شکار شده یک قطعه کبک وحشی و سه قطعه تیهو و نیز سایر ادوات شکار از آنها کشف و ضبط گردید. 
آب سری نژاد افزود: پس از تنظیم صورتجلسه اولیه پرونده قضایی تشکیل و متخلفین جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع گردیدند که با دستور مقام قضایی متخلفین روانه بازداشتگاه شدند. 
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پلدختر ضمن قدر دانی و تشکر از همکاری مقام قضایی در برخورد با متخلفین و همچنین پرسنل نیروی انتظامی شهرستان پلدختر، از دوستداران محیط زیست درخواست نمودند در صورت مشاهده هر گونه تخلفات زیست محیطی با سامانه شبانه روزی ۱۵۴۰ تماس حاصل نمایند.

دیگر خبرها

  • سیلاب به زیرساخت‌های آب شهرستان زیرکوه خسارت وارد کرد
  • ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل و شبکه آب و فاضلاب شهر ایلام اختصاص یافت
  • اختصاص ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل و شبکه آب ایلام
  • سیل به ۱۰ واحد مسکونی در سوادکوه خسارت وارد کرد
  • آخرین خبر‌ها از ۲ ایستگاه پمپاژ آب پلدختر
  • تمام نیروها در حال خدمت‌رسانی هستند
  • ۵۰۰ هکتار از اراضی پلدختر به کشت باقلا اختصاص پیدا کرد
  • ۵۶ هزار هکتار از اراضی پلدختر زیر کشت محصولات کشاورزی رفت
  • دستگیری شکارچیان کبک وحشی و تیهو در پلدختر
  • آخرین خبرها از ۲ ایستگاه پمپاژ آب پلدختر