Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار سپاهان و ذوب آهن برنده نداشت

طرفداری- در هفته بیست و یکم لیگ برتر تیم های سپاهان و ذوب آهن به مصاف هم رفتند که در نهایت این دیدار با تساوی 1-1 به پایان رسید.

اطلاعات بازی

هفته بیست و یکم لیگ برتر
ذوب آهن اصفهان - سپاهان اصفهان
پنجشنبه 8 اسفند 1398 ساعت 16:15
اصفهان - ورزشگاه فولادشهر

ترکیب دو تیم

ذوب آهن:

مهدی خلیل، وحید محمدزاده، محمد نژادمهدی، مسعود ابراهیم زاده، وفا هخامنش، حمید بوحمدان، مهدی مهدی‌‌پور، دانیال اسماعیلی فر، قاسم حدادی فر، احسان پهلوان و بیدوف

سپاهان:

پیام نیازمند، مهدی ترکمان، شایان مصلح، محمد طیبی، مرتضی منصوری، مهدی کیانی، امید نورافکن، سروش رفیعی، محمدرضا حسینی، محمد محبی و سجاد شهباززاده

گزارش بازی

 در دقیقه 4 پاس محبی به مهدی ترکمان رسید و این بازیکن با ضربه دقیق دروازه ذوب آهن را باز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقیقه 32 محبی صاحب موقعیت بسیار خوبی شد که نتوانست دروازه ذوب آهن را باز کند. در دقیقه 54 تیم سپاهان باز هم صاحب موقعیت شد که ضربه محمد طیبی را دروازه بان ذوب آهن مهدی خلیل در اختیار گرفت.

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۷۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد صلاح در پشت دروازه‌های آنفیلد گم شد

به گزارش "ورزش سه"، محمد صلاح مهاجم مصری لیورپول در دیدار مقابل کریستال پالاس که با شکست یک بر صفر تیمش همراه شد، هرگز عملکرد خوبی نداشت.
محمد صلاح از ابتدا در بازی لیورپول-کریستال پالاس حضور داشت اما موفق به گلزنی نشد. 

صلاح در این مسابقه دو شوت زد که ضربه اول از داخل محوطه جریمه در نیمه اول شلیک شد که توسط دروازه‌بان مهار شد اما ضربه دوم نزدیک بود به گل برسد اما توپ به شکلی باورنکردنی به هدر رفت.

در آن موقعیت، صلاح در داخل محوطه شش قدم صاحب توپ شد و آن را با پای چپ به سمت داخل چرخاند، اما طارق میشل، مدافع کریستال پالاس توپ را کنترل کرد و ضربه کرنر را دفع کرد.

او در بسیاری از سایت‌های آمار و ارقام نمره ۶.۷ دریافت کرد و این در حالی است که دیگر مهاجمان لیورپول یعنی داروین نونیز و لوییس دیاز به ترتیب ۶.۹ و ۶.۸ نمره گرفتند.

شایان ذکر است که محمد صلاح با زدن 17 گل در لیگ برتر انگلیس با ارلینگ هالند سه گل فاصله دارد و این هفته‌ها نتوانسته از فرم ضعیف هالند استفاده کند و اختلاف را از بین ببرد.

دیگر خبرها

  • بدترین پنالتی تاریخ: توپ به خط نمی‌رسید! (عکس)
  • آغاز زمان بلیت فروشی شهرآورد اصفهان
  • اعلام زمان بلیت فروشی شهرآورد اصفهان
  • توقف در جریان حساس‌ترین بازی لیگ یک
  • غرورانگیز‌ ترین برد پرسپولیس با برانکو
  • محمد صلاح در پشت دروازه‌های آنفیلد گم شد
  • موقعیت خوبی که محمد صلاح از یک متری دروازه کریستال پالاس از دست داد (لیورپول 0-1 کریستال پالاس)
  • سیتی با ۵ گل به صدر رفت، توقف یونایتد‌ها
  • دل دروازه‌بان استقلالی با نساجی است
  • ماشاریپوف وظایف مهدی‌پور را بر عهده گرفت!