Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه گل‌گهر سیرجان گفت: این پیروزی خاکستری بود چون مردم باید در این مسابقه حضور داشتند و در پایان برد را جشن می‌گرفتند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، محمد جواهری بعد از پیروزی تیمش مقابل استقلال اظهار داشت:‌ جا دارد این پیروزی را به همه مردم فوتبال دوست استان کرمان و هواداران گل‌گهر سیرجان تبریک بگویم اگرچه معتقدم این پیروزی خاکستری بود چون مردم باید در این مسابقه حضور داشتند و در پایان برد را جشن می‌گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: ما یکی از 10 فینالی که در پیش داریم را با پیروزی پشت سر گذاشتیم و تا امشب از این برد لذت می‌بریم و از فردا برای دیدارهای آینده تلاش خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه گل‌گهر سیرجان با تأکید براینکه نقش هواداران در مسابقات بسیار مهم است، گفت: همین امروز اگر هواداران در ورزشگاه بودند شاید می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم اما امیدوارم مشکلاتی که این روزها در اثر یک ویروس بر کل کشورمان حاکم شده هرچه سریع‌تر به پایان برسد.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس

کلیدواژه: خبر گزاری فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۷۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس و چالش دومین ماه بدون شکست

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر میهمان صنعت نفت آبادان است. سرخ‌ها در پی کسب پیروزی در این مسابقه و داغ نگه داشتن کورس قهرمانی هستند.

اوسمار ویه‌را بعد از شکست به آلومینیوم در اواخر بهمن ماه، در تقویم اسفند ۱۴۰۲، ۶ بازی را در برنامه پرسپولیس می‌دید که پنج‌تای آنها را با پیروزی به پایان رساند و دربی برگشت مساوی شد. او ماه پیش تراکتور، ذوب آهن، نفت و گاز گچساران، فولاد و پیکان را شکست داد.

سال جدید نیز برای پرسپولیس خوب شروع شده و آنها دو برد مهم و نفس‌گیر مقابل گل‌گهر و ملوان بندر انزلی کسب کردند و حالا در پی کسب پیروزی مقابل صنعت نفت هستند تا دومین ماه بدون شکست را با اوسمار به پایان برسانند.

دیگر خبرها

  • آسو رستم مهارنشدنی در خط تهاجمی استقلال
  • گل‌گهر ۲-۲ استقلال خوزستان؛ جنون فوتبالی در سیرجان، کامبک پس از پایان ۹۰ دقیقه!
  • گل‌گهر در دقایق تلف‌شده برد را با تساوی عوض کرد
  • سرمربی گل‌گهر: برابر استقلال خوزستان باید پیروز شویم
  • پرسپولیس و چالش دومین ماه بدون شکست
  • روزی که نباشم هواداران تشویقم می‌کنند/ با وجود پیروزی مقابل ذوب‌آهن مانند بازنده‌ها بودیم
  • پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل اینتر (جام یوفا - 17 آوریل، 1986) / فیلم
  • تشکر بازیکنان پاری سن ژرمن از هواداران خود در ورزشگاه پس از پیروزی مقابل بارسلونا در اسپانیا / فیلم
  • پلی به گذشته - پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل اینتر و صعود به فینال جام یوفا (1986/4/16) / فیلم
  • قهرمانی پدیده کشتی فرنگی در آسیا/ اسماعیلی رقیب گرایی برای المپیک شد