Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، فرمانده انتظامی شهرستان رزن از دستگیری ۴ سارق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی زنگنه در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت در سطح شهرستان رزن، پیگیری موضوع در دستورکار ویژه مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی رزن با انجام کارهای اطلاعاتی گسترده و استفاده از شگردهای خاص پلیسی، یک سارق کابل و سیم برق و همچنین یک سارق موتورسیکلت را شناسایی و دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ زنگنه ادامه داد: همچنین در عملیات دیگری، ۲ سارق اماکن خصوصی و ادوات کشاورزی با هوشیاری مأموران بخش انتظامی درگزین حین سرقت شناسایی و دستگیر شدند.

وی با اشاره به کشف ۳ فقره سرقت و یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی با دستگیری این سارقان خاطر نشان کرد: هر ۴ متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

دستگیری ۱۳ سارق در اسدآباد

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از کشف ۵ فقره انواع سرقت و دستگیری ۱۳ سارق طی ۳ روز گذشته در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ افشین یاری اظهار داشت: در پی تشدید اقدامات پیشگیرانه، اجرایی کردن راهکارهای قرارگاه مبارزه با سرقت و همچنین کنترل مجرمان، طرح مبارزه با سرقت در این شهرستان اجرا شد.

وی افزود: در نتیجه اجرای این طرح با انجام اقدامات اطلاعاتی و شگردهای خاص پلیسی ۵ فقره انواع سرقت شامل خودرو، احشام و پرندگان و همچنین اماکن خصوصی کشف و ۱۳ سارق نیز دستگیر شدند.

سرهنگ یاری با اشاره به سایر عملکرد رده‌ها در این مدت، ادامه داد: علاوه بر کشف مقداری انواع مواد مخدر و توقیف ۹ دستگاه وسائط نقلیه مزاحم و متخلف، ۱۲ خرده فروش مواد مخدر و معتاد، ۴ نفر جلبی و۴ نفر هم به دلیل ارتکاب به سایر جرایم دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد با اشاره به اینکه متهمان به مراجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست برای پیشگیری از بروز سرقت، به توصیه‌ها و هشدارهای پلیسی توجه کنند

توقیف خودروی حامل زرشک قاچاق در شهرستان بهار

فرمانده انتظامی شهرستان بهار از توقیف خودرو حامل ۶۷۴ کیلو گرم زرشک قاچاق و فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ بزرگعلی نوری گفت: در پی اجرای طرح‌های ارتقا امنیت اجتماعی، مبارزه با کالای قاچاق در سال رونق تولید و تحقق شعار سال، کارکنان مبارزه با کالای قاچاق شهرستان بهار موفق به توقیف یک دستگاه خودرو در محورهای مواصلاتی این شهرستان شدند.

سرهنگ نوری در ادامه افزود: طی بازرسی از این خودرو ۴۷۴ کیلوگرم زرشک قاچاق و فاقد مجوز کشف و یک متهم در این خصوص به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ نوری گفت: کارشناسان ارزش این محموله را ۷۳۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

کشف ۱۹ فقره سرقت در نهاوند

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند با تشریح عملکرد پلیس این شهرستان در هفته گذشته از دستگیری ۸ سارق و کشف ۱۹ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ احمد ساکی بیان داشت: پلیس شهرستان نهاوند با انجام فعالیت‌های انتظامی و عملیاتی و اشراف اطلاعاتی همچنین با تدوین طرح‌های دقیق اجرایی به صورت مستمر و همزمان با انجام دیگر وظایف و امورات روزانه، اقدامات فعال در حوزه پیشگیری کارآمد از جرایم را در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: بر این اساس اقدامات یگان‌های اجرایی شهرستان در هفته گذشته در حوزه‌های مختلف به صورت فعال انجام که از مهمترین نتایج به دست آمده می‌توان به دستگیری ۸ سارق و کشف ۱۹ فقره انواع سرقت، کشف بیش از ۷۵۰ گرم مواد مخدر و دستگیری ۱۰ خرده فروش و معتاد متجاهر همچنین توقیف ۱۵ دستگاه خودرو و ۱۲ دستگاه موتورسیکلت متخلف و مزاحم و دستگیری ۱۱ متهم در حوزه انواع جرایم اشاره کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند گفت: در این راستا پرونده‌های قضائی تشکیل و تحت رسیدگی قرار دارد و اقدامات فعال پلیس در تمامی حوزه‌های جرایم و آسیب‌های اجتماعی نیز همچنان با جدیت در دستور کار قرار دارد.

دستگیری سارق و کشف ۳ فقره سرقت از منزل در فامنین

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین از دستگیری یک سارق منزل و کشف ۳ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی حسن حیدری در تشریح این خبر گفت: کارکنان انتظامی شهرستان فامنین حین گشت زنی در یکی از روستاها، فردی را در یک ساختمان نیمه کاره مشاهده و به وی مشکوک شدند.

وی افزود: متهم پس از بازداشت در تحقیقات و بازجویی‌های تخصصی به ۳ فقره سرقت منزل اعتراف و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا آسیب های اجتماعی پرندگان سرقت شناسایی و دستگیر قاچاق انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی فرمانده انتظامی شهرستان شهرستان خبر ۳ فقره سرقت ۱۳ سارق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۷۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری یک قاچاقچی حرفه‌ای موادمخدر و بازداشت دو سارق خودرو در جنوب تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ محمد قاسم طرهانی به تشریح دو مورد از ماموریت‌های این پلیس در ۲۴ ساعت گذشته پرداخت و گفت: یکی از این ماموریت‌ها مربوط به دستگیری یکی از سوداگران مرگ است. ماموران عملیات کلانتری ۱۷۵ فرماندهی انتظامی شهرری با انجام اقدامات اطلاعاتی از نگهداری مقادیر قابل توجهی موادمخدر در یک منزل باخبر شده و در جریان تحقیقات تکمیلی خود متوجه شدند که یکی از سوداگران مرگ قصد دارد تا این مواد را در سطح استان تهران توزیع کند.

وی افزود: در این راستا ماموران به سرعت وارد عمل شده و پس از هماهنگی قضائی و اخذ مجوزهای لازم در بازرسی از این منزل ۱۱ کیلوگرم مخدر حشیش را کشف و ضبط کردند. همچنین در این رابطه یک متهم را که در تدارک اقداماتی برای انتقال این مواد بود، دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. در آنجا متهم تحت بازجویی قرار گرفته و پس از اعتراف به جرم خود به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری همچنین از کشف ۲۰ فقره سرقت با دستگیری دو سارق حرفه‌ای تجهیزات خودرو خبر داد و گفت: به دنبال مراجعه و شکایت چند تن از شهروندان در هفته‌های اخیر، در خصوص سرقت از محتویات خودرو شهروندان در محدوده شهرستان ری، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران پلیس آگاهی شهرستان ری قرار گرفت و در تحقیقات انجام شده از سوی آنان مشخص شد، متهمان با پرسه زنی در مناطق جرم خیز و شناسایی خودروهایی که قفل صندوق عقب آنها از ایمنی کمتری برخوردار است، در فرصت مناسبی قفل صندوق عقب خودرو را تخریب کرده و محتویات آن را به سرقت برده‌اند.

طرهانی با بیان اینکه کارآگاهان پلیس با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف جرم هویت متهمان را مورد شناسایی قرار دادند، گفت: بلافاصله هماهنگی با مقام قضایی انجام و مجوزهای لازم دریافت شد. سرانجام تیمی از ماموران در روز گذشته متهمان را در حال سرقت مشاهده و طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

وی ادامه داد: پس از انتقال متهمان به اداره پلیس و انجام تحقیقات تخصصی و مواجهه با ادله و مستندات پلیس، آنان به ۲۰ فقره سرقت محتویات داخل خودرو در محدوده شهرستان ری و جنوب تهران اعتراف کردند. در ادامه نیز متهمان پس از تشکیل پرونده و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ خودروی حامل تریاک توقیف شد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • ۴۵ فقره سرقت در پرونده سارق خودرو و محتویات خودرو
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • دستگیری متهمان به سرقت احشام در بردسکن
  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در مراغه