Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-16@10:45:23 GMT

تصادف مرگبار در جاده بندر شهید رجایی+ جزئیات

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۶۷۶۱۱

صراط:

سرهنگ اسماعیل تنها اظهار کرد: تصادف خونین در جاده بندر شهید رجایی بین یک دستگاه خودروی سواری پژو و یک تریلی 4 کشته و چند زخمی بجای نهاده است.

به گزارش فارس وی افزود: این تصادف حوالی ساعت 18 رخ داده است و سبب کندی تردد در محور بندر شهید رجایی حد فاصل پمپ بنزین رویال تا خونسرخ نیز شده است.

جانشین فرمانده پلیس راه هرمزگان با بیان این که عوامل پلیس راه و راهداری و اورژانس در محل حضور دارند، اضافه کرد: جزئیات این سانحه و شمار دقیق سانحه‌دیدگان و دلیل وقوع این حادثه متعاقبا اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جزئیات تلفات تصادف در جاده بندر شهید رجایی

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: هنوز عملیات امداد و نجات حادثه‌دیدگان در جاده بندر شهید رجایی ادامه دارد ولی اطلاعات اولیه از 4 کشته و 4 زخمی در این حادثه حکایت دارد.

فاطمه نوروزیان لحظاتی قبل اظهار کرد: متأسفانه در اثر سانحه تصادف بین یک دستگاه پژو با یک دستگاه تریلی در جاده بندر شهید رجایی حدفاصل روستای خونسرخ و رستوران کوروش، 4 نفر کشته و 4 نفر زخمی شده‌اند.

وی افزود: عوامل امدادی از همان دقایق اولیه در محل حادثه حضور یافته‌اند و عملیات امداد و نجات آسیب دیدگان تا این ساعت (ساعت 18.45) همچنان ادامه دارد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان عنوان کرد: در این حادثه 4 نفر کشته، 4 نفر نیز زخمی شده‌اند که تلاش‌ها برای بیرون کشیدن دو سرنشین گیرافتاده در خودروی پژو همچنان ادامه دارد.

نوروزیان گفت: یکی از مجروحان حادثه به درمانگاه کشتی‌سازی منتقل شده است.

وی جزئیات بیشتر از این حادثه را منوط به ارائه گزارش‌های پایانی عملیات امداد و نجات و بازگشت واحدهای اورژانس از مأموریت دانست.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: تصادف خونین پلیس راه هرمزگان صراط جاده بندر شهید رجایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۷۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در محور ساحلی گناوه ۲ کشته و ۳ مصدوم برجا گذاشت

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ رسول قنبری صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این حادثه سه خودرو هایما، پژو پارس و پژو ۲۰۶ که در محور مواصلاتی برازجان به سمت گناوه و مسیر بالعکس شامگاه شنبه در تردد بودند به علت سبقت غیرمجاز به‌شدت به هم برخورد کردند.

جانشین پلیس راه بوشهر افزود: در این تصادف متأسفانه ۲ نفر فوت کردند و ۳ نفر مصدوم شدند

وی گفت: در این حادثه راننده خانم ۲۰۶ در محل تصادف فوت می‌کند و راننده پژو پارس به سبب شدت جراحت در بیمارستان شهدای خلیج‌فارس جان خود را از دست می‌دهد.

جانشین پلیس راه بوشهر با اشاره به اینکه ۳ نفر در خودروهای یاد شده مصدوم شدند، گفت: علت حادثه در دست بررسی است.

وی گفت: محور ساحلی گناوه به بوشهر و بالعکس از نقاط حادثه‌خیز است که عملیات ایمن‌سازی آن در دست اجراست.

سرهنگ قنبری بیان کرد: رانندگان در محور ساحلی بوشهر به گناوه و بالعکس ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سبقت غیرمجاز پرهیز کنند.

کد خبر 6077640

دیگر خبرها

  • ◄ نجات افراد مضطر در مناطق کم عمق مهم ترین کاربر‌ی شناور نجات است
  • یک کشته و هفت مجروح در تصادف جاده اراک - قم
  • بازسازی یک فروند شناور جستجو و نجات در بندر شهید رجایی
  • بازسازی شناور جستجو و نجات در بندر شهید رجایی
  • افزایش ۲۷ درصدی ترانزیت خارجی در بخش کانتینری
  • تصادف مرگبار پژو با تابلوی راهنمایی در شیراز/ عکس
  • ثبت ۲میلیون و ۲۰۰ هزار عملیات کانتینری در بندر شهید رجایی
  • ثبت بالاترین رقم عملیات کانتینری طی شش سال گذشته در بندر شهید رجایی
  • تصادف در محور ساحلی گناوه ۲ کشته و ۳ مصدوم برجا گذاشت
  • پهلودهی ‌۲۵۰۰ فروند شناور کانتینری در بندر شهید رجایی