Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت باشگاه پارس‌ جم ؛ ساکت الهامی سرمربی تراکتور به دلیل تاخیر در  پرواز تبریز به عسلویه ، به نشست خبری پیش از بازی با پارس جنوبی جم نرسید.

همچنین هومن افاضلی سرمربی پارس جنوبی جم به دلیل عدم حضور خبرنگاران ، در محل برگزاری نشست خبری حضور نیافت.

دیدار دو تیم فردا راس ساعت 17:30 در ورزشگاه تختی جم برگزار میشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تراکتور پارس جنوبی جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۷۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی کره جنوبی: فردا قطعا پیروز می‌شویم

به گزارش ورزش سه، تیم ملی کره جنوبی پس از حذف در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا برابر اردن، با تغییرات بسیار قابل توجهی در کادر فنی خود روبرو شد و یورگن کلینزمن، هدایت این تیم را واگذار کرد اما با این حال، در اولین دیدار پس از جدایی سرمربی آلمانی کره‌ای‌ها، آنها برابر تایلند متوقف شدند و هرگز عملکرد مطلوبی از خود به جا نگذاشتند.
هوانگ سون هونگ سرمربی موقت تیم ملی کره جنوبی درباره شرایط این تیم گفت: من و بازیکنان همه افکار یکسانی داریم. ما از اهمیت این موضوع آگاه هستیم. همچنین می‌دانیم که بازی خارج از خانه سخت و دشوار خواهد بود. ما به خوبی آماده شده‌ایم و من معتقدم که قطعا پیروز خواهیم شد و تمام تلاشمان را می کنیم تا پیروز شویم و به خانه برگردیم.
او ادامه داد: بازی سختی داشتیم. فردا هم بازی سختی خواهد بود. ما باید هماهنگی مورد نظرمان را پیدا کنیم. نه اینکه خودمان را با سبک حریف تطبیق دهیم. این پیش نیاز پیروزی است. ما سعی خواهیم کرد روی بازی خود تمرکز زیادی داشته باشیم.

وی افزود: 50 هزار تماشاگر به کره فشار آوردند. بازیکنان زیادی نیستند که گرمای ورزشگاه راجامانگالا را تجربه کرده باشند. من و بازیکنان بارها هوای گرم و حمایت پرشور تایلند را تجربه کرده‌ایم. ممکن است شرایط سختی در پیش داشته باشیم، اما معتقدم نباید نگران باشیم. من به بازیکنانم افتخار می‌کنم و 100% به آنها اعتماد دارم.
تیم کره جنوبی با پیروزی در دیدار برگشت مقابل تایلند می‌تواند نسبت به ادامه راه و صعود به مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ و جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷ خوشبین باشد. این تیم با ۷ امتیاز صدر نشین گروه C مسابقات است و چین و تایلند هر دو با ۴ امتیاز در رده‌های دوم و سوم تعقیب کننده کره‌ای‌ها هستند.

دیگر خبرها

  • برگزاری کمپ ۳ روزه تکواندو در زاهدان با حضور سرمربیان تیم ملی
  • بزن‌بزن بی‌سابقه در نبرد حساس لیگ یک (عکس)
  • کامبک به سمت لیگ برتر در بازی بزرگ
  • آقاسی: سپاهان را با هواداران می‌بریم
  • سرمربی تیم نکونام مثل ژاوی خداحافظی کرد!‏
  • بازیکن ایرانی در ترکیب تیم ملی سوریه! / ایراندوست همراه هکتور کوپر به نشست خبری هم رفت
  • رکورد تماشاگران بازی فوتبال در ایران زده خواهد شد!
  • سرمربی کره جنوبی: فردا قطعا پیروز می‌شویم
  • رامین با یک مصاحبه فیکس تیم ملی شد
  • رامین با یک مصاحبه فیکس تیم ملی شد!