Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه ناجا گفت: همه اتباع خارجی صرفنظر از ملیت انها در هنگام ورود به کشورمعاینه شده و اگر مشکوک به بیماری باشند به مبدا مسترد خواهند شد.

سرهنگ محمد رضا طبایی رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه نیروی انتظامی در گفتگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس در خصوص چگونگی ورود اتباع خارجی به کشور با توجه به شرایط خاص شیوع کرونا ویروس اظهار داشت: هنگام ورود هر تبعه خارجی از مرزهای هوایی، زمینییا دریایی به داخل کشور، این افراد توسط ماموران مرزی پایگاه های بهداشت مرزی معاینه شده و اگر بیماری یا علامت بیماری واگیردار را داشته باشند از ورود آنها جلوگیری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه ناجا تصریح کرد: افرادی که سلامت انها توسط ماموران بهداشت مرزی تایید نشود به مبدا مسترد خواهند شد و تابعیت خاصی در این خصوص مدنظر پلیس نیست.

گفتنی است در فضای مجازی اخباری منتشر شده بود مبنی بر اینکه بنا بر اعلام پلیس مهاجرت و گذرنامه ناجا در ورودی مرزهای ایران از ورود اتباع چینی ممانعت به عمل می آید.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مهاجرت نیروی انتظامی ناجا پلیس پلیس مهاجرت و گذرنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۷۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح جمع آوری اتباع غیر مجاز در استان یزد

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد، در جلسه ای با حضور مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری یزد و نمایندگان نیروی انتظامی استان در اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد برگزار گردید.

در این جلسه علوی نیا مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری با تاکید به ضرورت همکاری همه دستگاهها و تاثیرات طرد اتباع غیرمجاز ، رفع مشکلات گذشته و تشدید محاسن در سال ۱۴۰۳ را خواستار شد.

 در ادامه محسنی راد مدیرکل اتباع ومهاجرین خارجی استانداری با ارائه گزارشی از آمار و اقدامات انجام شده در سال گذشته ضمن تشکر از همه دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی ،انتظامی و قضایی، اعلام آمادگی و پشتیبانی از ادامه طرح در سال ۱۴۰۳ نمود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • کشف ۷۲ هزار نخ سیگار قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد 
  • طرح جمع آوری اتباع غیر مجاز در استان یزد
  • دستگیری یک تبعه رژیم صهیونیستی در مالزی که قصد انجام عملیات تروریستی داشت
  • همدان استانی ممنوعه برای اشتغال اتباع
  • همدان استان ممنوعه در به کارگیری کارگران اتباع خارجی
  • ورزشکار زن ایرانی روی جلد مجله معروف؛ ورود به عرصه مد پس از مهاجرت! + عکس
  • ممنوعیت اشتغال اتباع در کردستان
  • ممنوعیت بکارگیری اتباع افغانستانی و پاکستانی در کردستان
  • ممنوعیت بکارگیری اتباع افغانستانی و پاکستانی در استان کردستان
  • جریمه ۶ میلیارد تومانی کارفرما‌ها برای بکارگیری اتباع خارجی غیر مجاز