Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی مونته نگرویی ذوب‌آهن پس از دربی اصفهان نسبت به داوری علیه تیمش انتقاد کرد.

به گزارش “ورزش سه” میودراگ رادولوویچ بعد از پایان دربی اصفهان گفت: بازی سختی برای ما بود یکشنبه بازی خیلی سختی داشتیم و سپاهان استراحت کرده بود و نتوانستیم به خوبی ریکاوری کنیم، اما کسی بازی امروز را دیده باشد فکر می‌کند قضیه برعکس بوده و سر حال تر از سپاهان بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متأسفانه دقایق ابتدایی گل خوردیم و این بازی را برای ما سخت کرد.

 

وی با بیان اینکه سعی کردیم با کار ترکیبی به گل برسیم، گفت: گل زودهنگام در نیمه اول کارمان را سخت کرد و نیمه دوم داستان فرق داشت. توانستیم توپ را تصاحب کنیم و موقعیت بسازیم. سه شانس مسلم گلزنی داشتیم دانیال اسماعیل فر، احسان پهلوان و دارکو بیدووف موقعیت‌ها خطرناکی داشتند که با بی دقتی توپ‌ها را خراب کردند. یک پنالتی صد در صد هم برایمان گرفته نشد.

 

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در ادامه گفت: در بازی با استقلال هم روی آفساید گل خوردیم و این بازی هم پنالتی صحیح ما گرفته نشد که اگر داوران را گرفته بود نتیجه بازی تغییر می‌کرد. باید مسئولان باشگاه با فدراسیون صحبت کنند که چرا داوری‌ها برای ذوب‌آهن این‌گونه است؟

 

وی با بیان اینکه بازیکنانم مثل شیر بازی کردند، گفت: پنج مسابقه خوب داشتیم و با این روند مطمئنم هستم به بازی‌های آینده امیدوار باشیم.

 

رادولوویچ در رابطه با سجاد آقایی بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: سجاد بازیکن مستعد و خوبی است که می‌تواند در آینده بتوانید بازیکن خوبی برای تیم باشد. تمام بازیکنان در تیم من شانس بازی دارند و بهترین بازیکن‌ها بین ۱۱ نفر قرار می‌گیرند. هر روز صبح برای بازیکنانم وقت می‌گذارم.

 

وی با بیان اینکه مدیر کارخانه ذوب‌آهن در روز معارفه رادولوویچ گفته که عیار او در بازی با سپاهان مشخص می‌شود، گفت: از بازی امروز راضی بودم، چون در شرایط متفاوتی با سپاهان بودیم و در نیمه دوم خوب کار کردیم.

 

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در واکنش به سخنان قلعه نوعی گفت: در چهار روز گذشته از داوری لطمه خوردیم. آقای قلعه نوعی گفته است که ذوب آهن خیلی موقعیت نداشته؛ ایشان را از ده سال پیش می‌شناسم و مربی خیلی خوب و جنتلمنی هستند، مثل این که من بازی را جور دیگری دیدم که سه موقعیت داشتیم و یک پنالتی برایمان گرفته نشد و می‌خواهم بپرسم موقعیت سپاهان چه بود؟ نمی‌خواهم در مورد تیم حریف صحبت کنم و اگر داور پنالتی دیگر ما را گرفته بود، می‌توانستیم پیروز میدان باشیم.

میودراگ رادولوویچ ذوب آهن اصفهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: میودراگ رادولوویچ ذوب آهن اصفهان ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۷۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ رفح صبح را اینگونه شروع کرد

تصاویری از شهدای جنایت بامداد امروز اشغالگران رژیم صهیونیستی در رفح.

دریافت 21 MB

دیگر خبرها

  • معرفی تیم داوری بازی ملوان و سپاهان
  • حضور داوران چهارمحال و بختیاری در دوره رفرشینگ داوری اسکواش
  • قاطع‌ترین برد پرسپولیس در راحت‌ترین بازی فصل!
  • اوزونیدیس: حریف‌مان فقط یک شوت و یک موقعیت داشت!
  • حضور داوران چهارمحال و بختیاری در دوره رفرشینگ داوری اسکواش سال ۱۴۰۳
  • ربیعی: سعی کردیم کمتر به سپاهان موقعیت بدهیم
  • سرپرست فدراسیون شطرنج استعفای خود را پس گرفت
  • فیلم/ رفح صبح را اینگونه شروع کرد
  • پاسخ مورایس به مهم‌ترین سوال سپاهان
  • بانوی داوری تکواندو ایران در پارالمپیک پاریس قضاوت می‌کند