Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام محمد انتظاری پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : تصمیم به عدم برگزاری نماز جمعه در ساری مرکز استان مازندران به پیشنهاد وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی با هدف جلوگیری از شیوع احتمالی بیماری کرونا و به جهت رعایت حقوق شهروندی و حفظ سلامت و امنیت شهروندان گرفته شده است . 

وی با اعلام این که  نماز جمعه در ۱۹ شهر دیگر مازندران هم فردا برگزار نخواهد شد ، گفت: این تصمیم با مشورت دانشگاه علوم پزشکی و استانداری و تایید نماینده ولی فقیه در استان گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران در مجموع شهرهایی را که فردا  نماز جمعه در آنجا برگزار نمی شود شامل گلوگاه ، بهشهر ، نکاء ، ساری ، قائمشهر ، سوادکوه، جویبار ، بابل ، بابلسر ، بهنمیر ، فریدونکنار، آمل ، محمودآباد، نور، نوشهر ، چالوس، کلاردشت، عباس آباد ، تنکابن و رامسر اعلام کرد.

انتظاری با اعلام این که نماز جمعه در دیگر مناطق شهری و روستایی مازندران برگزار می شود ، گفت : نماز جمعه در سایر مناطق مازندران باید با رعایت کامل نکات بهداشتی انجام شود و نباید در این زمینه از سوی مردم و مسئولان برگزاری قصوری صورت گرد. 

مدیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان مازندران همچنین از نمازگزاران خواست تا از آوردن کودکان و افراد سالخورده که بیشتر در معرض خطر ابتلا به بیماری هستند خودداری کنند. 

وی آوردن مهر و سجاده شخصی برای اقامه نماز را ضروری عنوان کرد و افزود : ضدعفونی فضاهای برگزاری نماز جمعه در اولویت قرار گرفته است و با هماهنگی صورت گرفته چندین گروه پزشکی در محل برگزاری نماز جمعه حضور خواهند داشت و در مبادی ورودی نماز جمعه هم وسایل ضدعفونی به صورت رایگان در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

بر اساس گزارش شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران ، در مجموع در ۴۷ نقطه این استان نماز جمعه برگزار می شود.

برچسب‌ها ویروس کرونا ستاد اقامه نماز کشور مازندران پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ستاد اقامه نماز کشور مازندران ویروس کرونا ستاد اقامه نماز کشور مازندران نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۷۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس شورای اسلامی شهرکرد، سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه

مسئول روابط‌عمومی شورای اسلامی شهرکرد گفت: رئیس شورای اسلامی شهرکرد به مناسبت روز شوراها سخنران پیش از خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرکرد خواهد بود و به ارائه گزارش مختصری از عملکرد، خدمت‌رسانی و فعالیت‌های شورای دوره ششم به مردم شهرکرد خواهد پرداخت.

ایمان آرش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به نهم اردیبهشت روز شوراها اظهار کرد: مصطفی حیدری رئیس شورای اسلامی شهرکرد هفت اردیبهشت‌، پیش از خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرکرد سخنرانی خواهد کرد و به ارائه گزارشی از اقدامات مدیریت شهری در سال‌های اخیر و برنامه‌های سال‌جاری خواهد پرداخت.

وی گفت: مصطفی حیدری از مرداد سال ۱۴۰۱ از سوی اعضای دوره ششم شورای اسلامی شهر به عنوان رئیس شورا انتخاب شد.

مسئول روابط عمومی شورای اسلامی شهرکرد، گفت: پیگیری و بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه‌تمام، پیگیری تعیین تکلیف و پرداخت بخش عمده بدهی‌های شهرداری، فعال‌سازی کدهای درآمدی شهرداری، نظارت مستمر بر تحقق بودجه شهرداری، توسعه و تقویت فضای سبز و امکانات تفریحی و گردشگری، تقویت سرمایه‌گذاری و پیشرفت چشم‌گیر پروژه‌ها با مشارکت مردم و بخش خصوصی، بازگشایی کمربندی جنوب و گره‌های ترافیکی، مطالعات طرح‌های شهری در حوزه‌های پسماند، فضای‌سبز، حمل‌ونقل و ترافیک از جمله شاخص‌ترین اقدامات شورای اسلامی شهرکرد است.

کد خبر 747923

دیگر خبرها

  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • رئیس شورای اسلامی شهرکرد، سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه
  • برگزاری تجمع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاهی از اجرای «طرح نور»
  • حجت‌الاسلام والمسلمین خاتمی؛ خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • سید احمد خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • آیت الله خاتمی خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • برپایی پنج میز خدمت در نماز جمعه تهران
  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد