Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@08:48:40 GMT

نماز جمعه این هفته بندرعباس لغو شد

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۶۷۹۸۴

نماز جمعه این هفته بندرعباس لغو شد

با دستور شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه سراسر کشور برگزاری نماز جمله شهرهای درگیر با ویروس کرونا از جمله بندرعباس لغو شد. ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۹ استانها هرمزگان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سراسر کشور با صدور بیانیه‌ای از لغو برگزاری نماز جمعه در شهرهای درگیر با ویروس کرونا از جمله شهر بندرعباس خبرداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماز جمعه اصفهان فردا برگزار نمی‌شودنماز جمعه 9 اسفند در کاشان برگزار نمی‌شودنماز جمعه این هفته تهران لغو شد

در بخشی از این اطلاعیه آمده است:

به اطلاع مردم شریف و انقلابی ایران به ویژه مومنان خداجوی و نمازگزار جمعه می‌رساند، پیرو درخواست وزیر محترم بهداشت و درمان و رئیس ستاد ملی مبارزه با کرونا نمازجمعه مورخه 98/12/9 در مراکز استان‌هایی که ازسوی ستاد اعلام گردیده است و ذیلا نام آنها می‌آید، برگزار نخواهد شد.

این شهرها عبارتند از : تهران، قم مقدسه، رشت، مشهدمقدس، تبریز، ارومیه، همدان، اصفهان، ساری، اردبیل، کرج، اهواز، سمنان، زاهدان، شیراز، قزوین، سنندج، کرمانشاه، یاسوج، گرگان،خرم آباد، بندر عباس و یزد

همچنین در مراکز استان‌ها و شهرستان ها و شهرهایی که حسب اعلام کتبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و استانداران محترم، به طور قطعی نقطه حساس شناسایی شده است نماز جمعه این هفته اقامه نخواهد شد.

به گزارش تسنیم، لغو این مراسم عبادی سیاسی در حالی است که پیش از ظهر امروز ستاد اقامه نماز بندرعباس از برگزاری نماز جمعه با انجام تمهیدات بهداشتی با همکاری و هماهنگی ارگان‌های مختلف خبر داده بود.

انتهای پیام/864/ ع

R7555/P/S6,58/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۷۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، ستاد برگزاری نماز جمعه ارومیه اعلام کرد: میز های خدمت این هفته 07 اردیبهشت ماه 1403  با حضور مدیران کل کمیته امداد - جهاد کشاورزی و تأمین اجتماعی آذربایجان غربی،  مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ،  شهردار منطقه 2 ارومیه ،  معاون  درمان دانشگاه علوم پزشکی و مسئول بسیج کارگران استان تشکیل  می شود.

 

 

دیگر خبرها

  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • سید احمد خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • آیت الله خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • آیت الله خاتمی خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • برپایی پنج میز خدمت در نماز جمعه تهران
  • نقش مساجد فراتر از محلی برای عبادت است
  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد
  • هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند