Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@20:36:42 GMT

ورزشگاه بهنام محمدی مسجدسلیمان ضدعفونی و پلمپ شد

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۶۸۰۵۴

ورزشگاه بهنام محمدی مسجدسلیمان ضدعفونی و پلمپ شد

عوامل اجرایی باشگاه نفت مسجدسلیمان به همراه هیئات فوتبال و بهداشت و درمان نفت مسجدسلیمان با نظارت مستقیم مدیرعامل باشگاه، هیئات فوتبال را در آستانه دیدار با پیکان تهران ضدعفونی و پلمپ کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از مسجدسلیمان ، تیم نفت مسجدسلیمان فردا از ساعت ۱۶ در چارچوب هفته بیستم و یکم لیگ برتر در ورزشگاه شهید بهنام محمدی به مصاف پیکان تهران خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به همین منظور مسؤولان ورزشگاه شهید بهنام محمدی با نظارت مستقیم مهران نصیران دوست مدیرعامل باشگاه، باتوجه به شیوع بیماری کرونا و به دلیل مسائل بهداشت عمومی و سلامت بازیکنان، کادرفنی، خبرنگاران و دیگر عوامل اجرایی مسابقه، تمام اتاق‌های مورد استفاده دو تیم و مسؤولان برگزاری بازی را ابتدا ضدعفونی و سپس پلمپ کردند.از این رو رختکن‌ها، اتاق‌های ناظر بازی، ناظر داوری، توپ‌جمع کن‌ها، کنفرانس مطبوعاتی و ... ورزشگاه شهید بهنام محمدی نیز ضدعفونی و پلمپ شد. 

جایگاه خبرنگاران استادیوم بهنام محمدی نیز ضدعفونی شد تا خبرنگاران تلاشگر نیز در فضای مطلوب و سالم‌تری کارشان را انجام دهند.

گفتنی است، با تصمیم سازمان لیگ، بازی تیم‌ های نفت مسجدسلیمان و پیکان تهران بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/72068

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال شهید نفت مسجدسلیمان نفت مسجدسلیمان بهنام محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۸۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«خرده جنایت‌های زن و شوهری» روی صحنه عمارت نوفل لوشاتو

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی عمارت نوفل‌لوشاتو، نمایش «خرده جنایت‌های زن و شوهری» نوشته اریک امانوئل اشمیت، با ترجمه محمود بهفروزی و به کارگردانی پریسا مقدم تا ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ هر شب ساعت ۲۰ اجرا می‌شود.
بهنام ‌فرزام، امیدعلی ‌رحمانی، پریسا ‌مقدم بازیگرانی هستند که در این نمایش ایفای نقش کرده‌اند.

همچنین کنسرت-نمایش «مرگ با طعم نسکافه» به نویسندگی و کارگردانی بابک صحرایی از ۱۶ اردیبهشت ساعت ۱۹:۳۰ روی صحنه می رود که پیش فروش روزهای نخست آن با استقبال مخاطبان روبرو شد.
بهنام شرفی، نیکی مظفری، گل ناز عباسی، بهراد محمدی، روشنک رضایی مهر و بابک صحرایی بازیگرانی هستند که در این اثر به ایفای نقش پرداخته‌اند.
همچنین محمدرضا عیوضی و مسعود امامی به عنوان خواننده – بازیگر در این اجرا حضور دارند.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این نمایش‌ها می‌توانند به سایت تیوال به نشانی https://www.tiwall.com/p/marg.neskafeh مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • شناسایی و پلمپ کارگاه غیرمجاز تولید چیپس سیب زمینی در سامان
  • برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - سپاهان در مسجدسلیمان
  • «خرده جنایت‌های زن و شوهری» روی صحنه عمارت نوفل لوشاتو
  • ۱۸۰۰ تن عسل در کهگیلویه و بویراحمد تولید شد
  • تولید سالانه ۲۰۷ کیلو گرم ژل رویال در کهگیلویه و بویراحمد
  • تأسیس شهرک ضایعاتی‌ها در شهرستان کرمانشاه
  • ۲۲ عطاری متخلف در قم طی سال گذشته پلمپ شدند
  • روکش آسفالت خیابان هشت بنگله مسجدسلیمان
  • حرف‌های خشن سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان: مسئولان ورود کنند!