Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@13:39:51 GMT

نماز جمعه شهرکرد برگزار نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۶۸۰۸۰

نماز جمعه شهرکرد برگزار نمی‌شود

ایسنا/چهارمحال و بختیاری ستاد برگزاری نماز جمعه شهرکرد در اطلاعیه‌ای دیگر اعلام کرده است که نماز جمعه این هفته شهرکرد برگزار نخواهد شد.

به گزارش ایسنا در این اطلاعیه آمده است: 
 به اطلاع مردم مومن و انقلابی شهرکرد می‌رساند با عنایت به نطر دانشگاه علوم پزشکی استان و مصوبه شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، جهت جلوگیری از انتشار و انتقال ویروس کرونا نماز جمعه ۹۸/۱۲/۹ شهرکرد برگزار نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اطلاعیه قبلی ستاد برگزاری نماز جمعه آمده بود که نماز جمعه این هفته شهرکرد برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه چهارمحال و بختیاری نماز جمعه شهرکرد برگزار نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۸۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع مردم خرم آباد در حمایت از اجرای طرح نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین احمدرضا غلامی با اشاره به اجرای طرح نور نیروی انتظامی گفت: مردم متدین شهرستان خرم‌آباد فردا جمعه هفتم اردیبهشت ماه پس از اقامه نماز جمعه در تجمعی در محوطه مصلی الغدیر این شهرستان حمایت خود را از اجرای طرح نور فراجا اعلام خواهند کرد.

طرح نور پلیس در راستای منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) و مطالبه مردم برای حفظ ارزش‌های اسلامی به ویژه عفاف و حجاب هم اکنون در حال اجرا است.

حجت الاسلام غلامی با دعوت از عموم مردم برای شرکت در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود مردم شهرستان خرم‌آباد با هدف دفاع از ارزش‌های دینی و همچنین حمایت از فرزندان خود در نیروی انتظامی در این اجتماع شرکت کنند و خواستار تداوم اجرای این طرح ضروری و قوانین واجب الهی باشند.

دیگر خبرها

  • رئیس شورای اسلامی شهرکرد، سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه
  • برگزاری تجمع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاهی از اجرای «طرح نور»
  • زمان برگزاری مراسم یادبود پیشکسوت فقید بسکتبال
  • تجمع مردم خرم آباد در حمایت از اجرای طرح نور
  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • نقش مساجد فراتر از محلی برای عبادت است
  • برگزاری جشنواره قلب شهر در مسجد ملااسماعيل یزد
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • برگزاری برنامه‌های فرهنگی و تبیینی دهه کرامت در بوشهر