Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@08:59:26 GMT

چهار هزار دستکش رایگان در پاسارگاد توزیع شد

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۶۸۰۸۵

چهار هزار دستکش رایگان در پاسارگاد توزیع شد

محدثه جعفری، پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: همچنین این سازمان مردم نهاد در نظر دارد از هفته آینده، محلول شست و شو و دستکش در روستاها و بخش‌های تابع شهرستان پاسارگاد توزیع کند.

وی اضافه کرد: این نخستین سازمان مردم نهاد ثبت شده در شهرستان پاسارگاد است که تعدادی از ورزشکاران این شهرستان عضو این سمن هستند و می‌کوشیم خدمات خوبی را در این منطقه به مردم ارایه دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جعفری ادامه داد: از دیگر فعالیت‌هایی که پس از ثبت این سازمان مردم نهاد انجام دادیم، آموزش ساخت گل‌های کریستال است که با استقبال خوبی رو به رو شد.

او بیان کرد: با توجه به اینکه اعضای تشکیل دهنده این سازمان مردم نهاد از جوانان هستند و هدف آنها ادامه فعالیت در حوزه آسیب‌های اجتماعی و کاستن از این آسیب‌هاست از مسوولان استان فارس و شهرستان پاسارگاد انتظار داریم از این سازمان مردمی حمایت و پشتیبانی کنند. 

شهرستان پاسارگاد به مرکزیت سعادت شهر در فاصله ۱۱۰ کیلومتری شمال شیراز قرار دارد.

هم اکنون ۲۳ استان کشور درگیر بیماری کروناست که تاکنون ۲۶ تفر جان خود را از دست داده‌اند و ابتلای ۱۰۶ نفر قطعی است که تهران، گیلان و قم به ترتیب با ۳۸، ۲۳ و هفت نفر بیشترین موارد بیماری را دارند. 

بیماری جدید کرونا با نام «کووید-۱۹» از اوایل ماه دسامبر سال ۲۰۱۹ میلادی (دی ۹۸) در استان هوبی چین شیوع یافت. 

ویروس کرونا همانند بسیاری از ویروس‌های دیگر بدنه‌ای از جنس لیپید (نوعی ازچربی طبیعی) دارد که با مواد شوینده از بین می‌رود. برای همین شستن دست و صورت و وسایل با مواد شوینده مثل صابون و یا مواد ضد عفونی کننده، ویروس را از بین می‌برد.
رعایت نکات بهداشتی و پرهیز از حضور در اماکن شلوغ و اجتماعات از جمله راهکارهای پیشگیری از ابتلای به این بیماری است.  
 

برچسب‌ها کرونا سازمان های مردم نهاد پاسارگاد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا سازمان های مردم نهاد پاسارگاد کرونا سازمان های مردم نهاد پاسارگاد شهرستان پاسارگاد سازمان مردم نهاد سازمان مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۸۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۳ هزارکلاه ایمنی رایگان به راکبین موتورسیکلت

ناهید شهرامی نیا رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران گفت: در یک سال گذشته به منظور ارتقای ایمنی عبور و مرور ۳ هزارکلاه ایمنی رایگان به راکبین موتورسیکلت در ۱۲۰ روستای استان توزیع گردید.

او آموزش و فرهنگ سازی را از مهمترین اقدامات این اداره در راستای کاهش فوتی‌های سوانح رانندگی برشمرد و افزود: علاوه بر اقدامات مهندسی ایمنی در راه‌های برون شهری استان اصلاح رفتار‌های ترافیکی و آگاهی بخشی به کاربران جاده‌ای با اجرای برنامه‌های آموزشی در روستا‌های حاشیه محور‌های فرعی و اصلی استان انجام گرفته که ضرورت دارد این اقدامات با حضور و مشارکت بیشتر مردم و مسئولین موثرتر واقع شود.

شهرامی نیا گفت: برابر آمارها، راکبان موتور سیکلت درصد قابل توجهی از کشته‌های رانندگی در استان را شامل می‌شوند که بیشترین علت مرگ موتورسواران ضربه به سر است و در سال گذشته ۵۱ درصد راکبین موتورسیکلت‌ها درکشور به علت ضربه وارده به سر فوت شده اند.

او افزود:و به همین علت در جهت نهادینه سازی فرهنگ استفاده از کلاه ایمنی توسط موتورسواران، علاوه بر آموزش ۳۰۰۰ کلاه ایمنی بصورت رایگان در میان شرکت کنندگان در برنامه‌های آموزشی توزیع گردید.

بر اساس گزارش پلیس راه، تعداد متوفیان حوادث رانندگی در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱، ۶ درصد کاهش داشته است که امید می‌رود با تداوم اقدامات فنی، نظارتی و فرهنگی شاهد کاهش تصادفات و فوتی‌ها در سال جدید باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی ممنوع می‌شود
  • توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی در سراسر کشور ممنوع است
  • توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی ممنوع است
  • توزیع شیر رایگان در مدارس استان مرکزی
  • توزیع ۳ هزار کلاه ایمنی رایگان به راکبین موتورسیکلت
  • توزیع چهار هزار و ۴۲۰ تن کود یارانه ای در شهرستان سلماس
  • توزیع ۳ هزارکلاه ایمنی رایگان به راکبین موتورسیکلت
  • انجام ۹۰۰ هزار نوبت واکسیناسیون رایگان دام‌ در رامهرمز
  • واکسیناسیون دام‌های کارون علیه بیماری‌های واگیردار دامی
  • مدیریت شهری ارتباط و تعاملات خود را با سازمان‌های مردم‌نهاد گسترش دهد