Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام نیوز، بیمار پاندمیک ویروس کرونا، به آمریکا هم رسید با این تفاوت که دولت آمریکا می‌خواهد از این راه پول دربیاورد!

 

با افزایش نگرانی‌ها از ویروس کرونا، بسیاری از مردم آمریکا برای تست کرونا به مراکز درمانی هجوم بردند. اما نکته قابل توجه این است که هزینه این تست در آمریکا بین 400 تا 500 دلار می‌باشد!

 

این هزینه هنگفت برای تست کرونا بخش زیادی از مردم آمریکا را درگیر خود کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در فضای مجازی نیز عده‌ای به آن اشاره کردند.

 

عکس | بین 400 تا 500 دلار برای تست کرونا در آمریکا!

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: کرونا آمریکا عکس تست کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۸۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ به چند شبهه فضای مجازی درباره حملهٔ تنبیهی به اسرائیل

عملیات گسترده پهپادی و موشکی ایران علیه رژیم صهیونیستی در همان دقایق اول به چشم همه دنیا آمد و نام ایران پس از مدت کوتاهی ترند یک توئیتر شد. آن‌شب فقط ایران نبود که تاصبح پلک روی هم نگذاشت از آسیا تا آمریکا همه به تماشای اقتدار ایران نشستند و از ملتی گفتند که قدرت پوشالی اسرائیل را درهم شکست، گنبد آهنینش را هم همینطور! ایران عزیزمان و سربازانش قهرمان همه آنهایی شد که در گوشه گوشه جهان، سال‌هاست غصه فلسطین و مردمش را به دل می‌کشند. 

اما این چیزی نبود که دشمن بتواند تحمل کند، خیلی زود لشکر رسانه‌های معاند در فضای مجازی به صف شدند تا شیرینی این انتقام و وعده صادق را در کام مردم تلخ کنند، این اقتدار را کوچک بشمارند و هول و هراس به جان مردم بی‌اندازند. گرچه زور موشک‌های بالستیک و پهپاد‌های شاهدمان به خبر‌های دروغ و وارونه و تحلیل‌های مغرضانه‌شان چربید، اما از آنجایی که دشمن دست از مایوس‌سازی مردم برنخواهد داشت با محمدعلی صمدی پژوهشگر حوزه مقاومت به گفتگو نشسته‌ایم تا از شبهه‌های بی‌پایه و اساسی بگویم که به وسیله آن دشمن قصد دارد فضای ذهنی مردم را مسموم کند.

این پایان جنگ بود نه آغاز آن!

گرچه پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی پاسخی دفاعی، مشروع و قاطع بود تا حجت را بر صهیونیست‌ها تمام کند که نمی‌توانند ذره‌ای به خاک ایران‌مان دست درازی کنند حتی اگر این خاک به وسعت کنسولگری ایران در کشور دیگری باشد. اما لشکر سایبری دشمن سعی داشت ایران را شروع کننده جنگ نشان بدهد و مردم را از ایجاد جنگ، تبعات آن و شکست ایران بترسانند. هول و هراس شروع جنگ با اسرائیل گرچه شگرد موفقی نبود، اما برخی از مردم و خانواده‌هایشان را نگران کرد. 

محمدعلی صمدی این تحلیل‌های مغرضانه را نوعی لجن‌پراکنی در فضای مجازی می‌داند و می‌گوید: «حتی یک درصد احتمال جنگ تمام عیار و گسترده وجود ندارد. طرفین می‌دانند که چه کاری انجام داده‌اند و چه جوابی دریافت خواهندکرد. هم رژیم صهیونیستی می‌داند که شروع کننده خودش بوده و به یک منطقه دیپلماتیک که جزئی از قلمرو کشور دیگری محسوب می‌شود حمله کرده با عنایت به این که تصور می‌کرده جواب ایران مختصر و کم ضرر خواهد بود. ایران هم می‌داند که در پاسخ به حمله به یک منطقه دیپلماتیک بنا نیست یک جنگ تمام عیار راه بیاندازد و باید جوابی متناسب بدهد که در حقیقت تنیبه است. یعنی طرف مقابل را بخاطر خطای محاسباتی تنبیه کرده است. 

این که یک عده بگویند جنگ شروع شده یا از کمبود دانش نظامی‌شان است یا تحت تاثیر فضای شبکه‌های با اغراض سیاسی مشخص است یا با این هدف انجام می‌شود که فضای عمومی را به هم بزنند از خوشحالی عمومی، آرامش و سکونی که به لحاظ امنیت عمومی در مردم ایجاد شده کم بکنند و قصد دارند ارزش این اقدام را پایین بیاورند.»

شکستی که با مشکلات اقتصادی هم لاپوشانی نشد!

برای برهم زدن این ضیافت، لشکر سایبری دشمن مثل همیشه دست به دامان مشکلات اقتصادی کشور نیز شد و سعی داشت با حساب و کتاب قیمت موشک‌ها و پهپاد‌ها نشان بدهد حکومت به جای اینکه این هزینه را صرف معیشت مردم کند آنها را اسبابی برای شروع جنگ و خونریزی کرده است. 

«چه‌قدر پول را به هوا فرستادید؟»، «قیمت هر پهپاد شاهد١٣۶، بدون هزینه پرتاب دست‌کم ٢٠ هزار دلار است. قیمت موشک‌ها مشخص نیست. می‌گویند تا یک میلیون دلار برای هر موشک؛ خرج هزار میلیاردی از جیب مردم!»، «این پول واقعا جای بهتری نمی‌شد خرج بشه؟!»، اما این هزینه واقعا از سفره مردم برداشته شده بود؟! 

محمدعلی صمدی در پاسخ به این سوال می‌گوید: «موشک و پهپاد شلیک شده که هزینه آنها بخش بسیار کوچکی از هزینه دفاعی کشور است و این هزینه جای دیگری مصرف نخواهد شد. این صحبت‌های زرد و مبتذل فضای مجازی است و مشخص است که بودجه دفاعی کشور را در بخش دیگری نمی‌توان مصرف کرد، اما درمقابل در همین فضای مجازی در منابع معتبر وجود دارد و همه نیز آگاه هستند که ایران از لحاظ نظامی یکی از کم هزینه‌ترین کشور‌های دنیا است. درواقع از لحاظ هزینه‌کرد نظامی کشورما در رده‌های اخر بین کشور‌های دنیا قرار دارد.»

وقتی اپوزیسیون هنوز به گنبدآهنین اسرائیل می‌نازد!

سایبری نشینان دشمن با نقاب هم‌وطن سعی دارندهر طور که شده آبروی از دست رفته رژیم صهیونیستی را بخرند و اقتدار ایران را نادیده بگیرند. برایشان مهم نبست که تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد گنبد آهنین موفق عمل نکرده و موشک‌های ایرانی به هدف نشسته، باز شیپور به دست گرفتند تا دروغ اسرائیل را بلندتر فریاد بزنند که ۹۹ درصد موشک‌ها و پهپاد‌های ایران رهگیری شدند.

محمدعلی صمدی در پاسخ به این ادعا می‌گوید: «طبیعی است که دشمن خسارت خودش را به صورت علنی افشا نکند. این جزئی از استراتژی نظامی هر کشوری است. رژیم صهیونیستی باید همه تلاش خودش را به کار گیرد تا از وزن عملیات ایران کم کند به اولین دلیل ممکن برای اینکه هرچه وزن این کار کم شود از اجبار اسرائیل به دادن پاسخ سنگین و تحمل هزینه‌های پاسخ مجدد ایران کاسته می‌شود. طبیعی است که شما هر چه سطح عملیات ایران را پایین بیاوری، ادعا کنی که ۹۹ درصد موشک‌ها را زدی و خسارتی ندیدی لازم نیست در مقابل پاسخی بدهی. درواقع رژیم صهیونیستی در این باره عقلانی عمل کرده است.»

محمدعلی صمدی با یادآوری اینکه ایجاد این شبهه‌ها کار همیشگی اپوزیسیون برای زیرسوال بردن جمهوری اسلامی است می‌گوید: واحد فارسی زبان سرویس‌های امنیتی دشمن که برایشان هزینه می‌شود، وظیفه دارند هر کاری که ایران کرد و هر اقدامی که منتسب به جمهوری اسلامی بود و درخشید را کم ارزش کنند. 

اما آدم حسابی‌ها آنها که عقلانیتی بر آنها حاکم است و به صورت متعارف فکر می‌کنند نه تحت تاثیر عقده‌های سیاسی، معتقدند که اتفاق بزرگی رخ داده است و معادلات سیاسی تغییر کرده. حتی دشمنان قدیمی ایران نیز اصل بزرگی ماجرا را انکار نمی‌کنند. از نظر من افرادی که دیوانه وار این عملیات را با حرف‌های بی‌منطق کم‌ارزش جلوه می‌دهند، آدم‌های قابل ترحمی هستند.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

دیگر خبرها

  • ایکس از کاربران جدید پول می‌گیرد
  • ایکس از کاربران جدید کارمزد می گیرد
  • پیشنهاد غافلگیرکننده ایلان ماسک/ توییت زدن برای چه کسانی پولی می‌شود؟
  • دلزدگی مردم آمریکا از رقابت دوباره بایدن و ترامپ
  • حمله اسرائیل به ناو آمریکایی یو‌اس‌اس لیبرتی / سید حسن نصرالله از کجا ظهور کرد؟ / چگونه گوگل همه کاربران را شنود می‌کند؟ / چالش بالا رفتن از ۹۹۹ پله با رنج‌رور هیبریدی ۲۰۱۸
  • پاسخ به چند شبهه فضای مجازی درباره حملهٔ تنبیهی به اسرائیل
  • سفر نخست وزیر عراق با هدف تعیین جدول زمانی خروج نظامیان آمریکایی
  • اگر آمریکایی‌ها از عراق خارج نشوند هدف قرار می گیرند
  • بلومبرگ: ارتش اوکراین در آستانه فروپاشی است
  • آیا آمریکا و عراق می توانند از روابط نظامی فراتر بروند؟ / جو بایدن باید واقعیت رابطه بغداد و تهران را بپذیرد