Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@20:20:43 GMT

نمازجمعه جزیره کیش فردا برگزار نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۶۸۱۲۵

نمازجمعه جزیره کیش فردا برگزار نمی‌شود

ستاد نمازجمعه جزیره کیش با صدور اطلاعیه‌ای از لغو نمازجمعه این جزیره در نهم اسفندماه به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد. ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۸ استانها جزایر خلیج فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزراش خبرگزاری تسنیم از کیش، ستاد نمازجمعه جزیره کیش دقایقی پیش با صدور اطلاعیه‌ای از لغو نمازجمعه این جزیره در نهم اسفندماه به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه: نماز جمعه 23 استان لغو شدنماز جمعه این هفته بندرعباس لغو شدنماز جمعه فردا در شیراز برگزار نمی‌شود

در این اطلاعیه آمده است: "با توجه به ابلاغیه‌ای که هم اکنون از شورای سیاستگذاری ائمه جمعه به ستاد نماز جمعه کیش رسید بجهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا فردا نماز جمعه در کیش برگزار نخواهد شد."

گفتنی است، پیش از این نیز مسوول ستاد نمازجمعه جزیره قشم نیز از جابه‌جایی محل نمازجمعه این هفته قشم به مسجد امام حسین(ع) این شهر خبر داده بود.

انتهای پیام/7588/ ع

R7558/P1494/S6,1433/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۸۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع مردم خرم آباد در حمایت از اجرای طرح نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین احمدرضا غلامی با اشاره به اجرای طرح نور نیروی انتظامی گفت: مردم متدین شهرستان خرم‌آباد فردا جمعه هفتم اردیبهشت ماه پس از اقامه نماز جمعه در تجمعی در محوطه مصلی الغدیر این شهرستان حمایت خود را از اجرای طرح نور فراجا اعلام خواهند کرد.

طرح نور پلیس در راستای منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) و مطالبه مردم برای حفظ ارزش‌های اسلامی به ویژه عفاف و حجاب هم اکنون در حال اجرا است.

حجت الاسلام غلامی با دعوت از عموم مردم برای شرکت در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود مردم شهرستان خرم‌آباد با هدف دفاع از ارزش‌های دینی و همچنین حمایت از فرزندان خود در نیروی انتظامی در این اجتماع شرکت کنند و خواستار تداوم اجرای این طرح ضروری و قوانین واجب الهی باشند.

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام
  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • 7 میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه برپا می‌شود
  • تجمع مردم خرم آباد در حمایت از اجرای طرح نور
  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • نقش مساجد فراتر از محلی برای عبادت است
  • برگزاری جشنواره قلب شهر در مسجد ملااسماعيل یزد
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد
  • نماز جمعه ‌به هیچ عنوان نباید وارد فضای ‌جناحی و گروهی شود