Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@11:03:01 GMT

مردم از نزدیک شدن به ساحل رودخانه دز خودداری کنند

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۶۸۱۵۴

مردم از نزدیک شدن به ساحل رودخانه دز خودداری کنند

به گزارش خبرنگار مهر، در این اطلاعیه عنوان شده است: پیرو بارش‌های قابل‌توجه بالادست، به اطلاع می‌رساند آورد آبی رودخانه دز در حال افزایش است و به منظور مدیریت مخزن سد دز از امروز ۸ اسفندماه آب رودخانه دز به‌صورت پلکانی طی ۴۸ ساعت آینده به ۵۰۰ مترمکعب بر ثانیه خواهد رسید.

در ادامه این اطلاعیه تأکید شده است: از شهروندان و به‌ویژه دامداران، عشایر، روستاییان، کشاورزان و صاحبان واحدهای خدماتی، پذیرایی و تفریحی حاشیه رودخانه دز انتظار می‌رود با رعایت فاصله ایمن از بستر رودخانه، تمهیدات لازم را پیش‌بینی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش مهر، بر اساس اعلام اداره هواشناسی صفی‌آباد دزفول از دوشنبه تا چهارشنبه میزان بارندگی ثبت شده در ایستگاه هواشناسی صفی‌آباد دزفول ۴۱.۶ میلی‌متر، در شهر دزفول ۴۹.۵ میلی‌متر، در سردشت ۹۵ میلی‌متر و در باغچه‌بان بخش شهیون دزفول نیز ۹۵ میلی‌متر بوده است.

کد خبر 4864887

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان دزفول رودخانه دز انتخابات 98 ویروس کرونا انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی ایلام بوشهر تعطیلی مدارس سیلاب شهرکرد گرگان قزوین شیراز بارش باران بارش برف رودخانه دز میلی متر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۸۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با پیگیری‌های خبر خوزستان، در پی گزارش از مشکلات آبرسانی به واحد‌های تولیدی از خبر خوزستان طرح آبرسانی به این واحد‌های تولیدی آغاز شد.

رئیس آب و فاضلاب سالمد دزفول گفت: این واحد‌های تولیدی در طول ۱۰ سال گذشته آب مورد نیاز خود را از طریق تانکر تامین و همین امر موجب راکد ماندن و غیر فعال شدن بعضی از طرح‌های اشتغالزایی و‌تولیدی شده بود.


محمد باقر منش افزود: با اجرای این طرح که به طول ۶ کیلومتر انجام می‌شود،   مشکل آبرسانی به واحد‌های تولیدی سردشت دزفول برطرف خواهد شد.

وی ادامه داد:  در مجاورت این طرح   دو روستا عباس آباد و غریب آباد نیازمند تامین آب شرب هستند که با تامین لوله مورد نیاز به این روستا‌ها آبرسانی خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم
  • مسمومیت تعدادی از مردم به دلیل مصرف قارچ‌های سمی در لرستان
  • پایان ماجراجویی آمریکا در آفریقا
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند/ شهروندان از تردد در حاشیه کنارگدر‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند
  • مردم به مناطق سیل‌خیز کاشان نروند
  • وزیر کشور: پلاژهای دولتی در سواحل باید مورد استفاده همه مردم قرار بگیرد
  • مردم از مراجعه به مناطق سیل‌خیز کاشان خودداری کنند
  • کاشانی‌ها از تردد در مسیر رودخانه‌ها خودداری کنند
  • پلیس درباره طرح حجاب و عفاف باز هم اطلاعیه صادر کرد