Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، علیرضا خزائلی روز پنجشنبه با اعلام این خبر گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در سطح کشور و به منظور مقابله و جلوگیری از شیوع آن در سطح استان قزوین،  شیوه نامه سراسری پیشگیری از شیوع کرونا ویروس به مدیران و بهره‌برداران تاسیسات گردشگری ابلاغ شده و بازدید و نظارت بر نحوه فعالیت و ارائه خدمات تاسیسات گردشگری سطح استان با شدت بیشتری انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین در صورت مشاهده هرگونه تخلف و عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی ابلاغ شده به این اماکن برخورد جدی با واحد متخلف صورت می گیرد.

وی یادآورشد : در این بازدیدها که توسط نمایندگان این اداره کل و اعضای کمیته نظارت ستاد اجرایی خدمات سفر استان قزوین به صورت مستمر انجام می‌شود، مواردی چون ضدعفونی و گندزدایی تمام سطوح به صورت مکرر، ضدعفونی سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌ها، ارائه مواد غذایی بسته‌بندی، رعایت موارد ایمنی و بهداشتی توسط پرسنل و … بررسی می شود.

خزائلی تاکید کرد: مدیران و بهره‌برداران تاسیسات گردشگری موظف هستند تا زمینه آموزش کلیه نیروهای تحت مدیریت خود را فراهم آورده و بر اجرای دستورالعمل‌های ابلاغی اهتمام کامل داشته باشند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان قزوین گردشگری گردشگری و صنایع دستی ویروس تشدید نظارت تاسیسات گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۸۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید نظارت شرعی بر صید و فروش آبزیان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ مدیر اداره دامپزشکی آبادان گفت: با افرادی که به فروش آبزیان غیرحلال نظیر ماهی مرکب و خرچنگ اقدام کنند، برخورد قانونی می‌شود.

فخری زاده افزود: فروش چنین ماهی هایی بیشتر در دست فروش ها دیده می شود که البته در صورت مشاهده از سوی دامپزشکی هم محصول ضبط می شود و هم فرد خاطی به مراجع صلاحیت دار معرفی می شود.

وی همچنین به مردم تاکید کرد: از اینگونه افراد خرید نکنند.

ماهیان بدون فلس و پولک از آبزیان حرام گوشت است مانند تمامی مار ماهی‌ها (رودخانه‌ای و دریایی)، انواع گربه ماهی رودخانه‌ای و دریایی، انواع کوسه ماهی، ماهی یال اسبی (اسبک)، سفره ماهی، صدف دریایی، حلزون دریایی، ماهی مرکب، عروس دریایی، انواع خرچنگ و لابستر، پستانداران دریایی (نهنگ و دلفین) و کلیه دوزیستان (تمساح، لاک پشت و قورباغه) حرام بوده و غیر قابل مصرف خوراکی است.

شهروندان به منظور همکاری با گروه‌های نظارتی دامپزشکی عرضه ماهیان حرام گوشت را گزارش دهند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • تشدید نظارت‌ها بر بازار ادامه دارد
  • پلمب ۱۰ واحد صنفی متخلف در مراغه
  • نظارت‌ بر نانوایی‌های زابل تشدید شود
  • برای نابودی تاسیسات هسته‌ای ایران نماز بخوانید!
  • آغاز طرح تشدید نظارت بر عرضه کالا‌های اساسی در لرستان
  • اجرای طرح تشدید نظارت بر کالاهای اساسی در لرستان
  • بازدید دانشجویان رشته گردشگری دانشگاه غیرانتفاعی حکیم جرجانی گرگان از هتل جهانگردی گرگان
  • تخصیص ۲۴۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح فاضلاب گناوه و دیلم
  • توقیف خودروی حامل ماهی تازه بدون گواهی بهداشتی حمل دامپزشکی در تربت حیدریه
  • تشدید نظارت شرعی بر صید و فروش آبزیان