Web Analytics Made Easy - Statcounter

خواهر آیت‌الله العظمی شبیری زنجانی از مراجع‌عظام قم در اثر ابتلا به کرونا درگذشت.

به گزارش ایلنا، خواهر آیت‌الله شبیری زنجانی از مراجع عظام تقلید در اثر ابتلا به کرونا درگذشت. پیش‌تر رئیس دفتر این مرجع‌تقلید بابت همین بیماری درگذشته بود.

لینک کوتاه: asriran.com/0030H4.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۸۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت آیت‌الله مدرسی یزدی به مناسبت درگذشت «پرویز داودی»

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله سید محمدرضا مدرسی یزدی، عضو فقهای شورای نگهبان در پیامی درگذشت پرویز داودی را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

(إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ)

خبر درگذشت برادر بزرگوار مرحوم دکتر پرویز داودی، موجب تألّم و تأثّر فراوان شد. آن‌چه در طول بیش از چهل سال آشنایی، دوستی و همکاری علمی و اجتماعی در ذهن من از ایشان پدید آورده است «دانش، صفا، تدیّن، پشتکار و مسئولیت‌پذیری» می‌باشد.

این استاد دانشمند و با صفا اوّلین شخصی بود که در سال‌های دهه شصت، نوشته‌های اقتصادی خود را برای اطمینان بخشی بیشتر به ایشان ارائه می‌کردم و ایشان هم با تواضع و متانت خاص خود لطف کرده و با دقت می‌خواند و موجب اطمینان بیشتر من در تحلیل‌های اقتصادی می‌شد. در طول مدت همکاری علمی، برخی ابهامات علمی اقتصادی را با ایشان در میان می‌گذاشتم و ایشان با توانایی و بزرگواری که داشت، به خوبی توضیح می‌داد و مطالب و تحلیل‌هایی که سال‌ها از تحصیل و تدریس و تحقیق در اقتصاد آموخته بود، بی دریغ ارائه می‌کرد و آنچه را که بنده گاهی از نکات اقتصاد اسلامی بیان می‌کردم، به خوبی دریافت کرده و کاملاْ به شرع متعبّد بود.

اکنون فقدان او ضایعه سنگینی برای نظام اسلامی، دانشگاهیان، حوزویان و اینجانب است. از خداوند متعال خواهانم که او را در اعلی علیین با محمد و آل صلوات الله علیهم اجمعین محشور نموده و کمبودهای ناشی از فقدان او را جبران فرماید و به بازماندگان ایشان صبر و اجر جزیل مرحمت نماید.

کد خبر 6082313 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • واکنش ها به درگذشت معاون دولت احمدی نژاد /قالیباف پیام داد
  • پیام تسلیت آیت‌الله مدرسی یزدی به مناسبت درگذشت «پرویز داودی»
  • آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی: هزینه سفر حج بسیار سنگین است
  • آیت‌الله اعرافی: به دغدغه‌های مراجع عظام تقلید در بانکداری توجه جدی شود
  • لزوم توجه جدی به دغدغه‌های مراجع عظام تقلید در بانکداری
  • پیام تسلیت رئیس مجمع تشخیص مصلحت در پی درگذشت دکتر پرویز داوودی
  • هزینه حج بسیار سنگین است/بدلیل گرانی عده ای از استطاعت خارج شدند
  • (تصاویر) مراسم چهلمین روز درگذشت آیت الله امامی کاشانی
  • «پا به ماه» روایت کرد/ ۲ خواهر دوقلو که با هم باردار شدند
  • محسن مهرعلیزاده عزادار شد /پیام سیدمحمد خاتمی