Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@22:02:50 GMT

کشف ۶۰۰ ماسک فیلتردار احتکار شده در اندیمشک

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۶۸۲۳۶

کشف ۶۰۰ ماسک فیلتردار احتکار شده در اندیمشک

شهبازی از کشف ۶۰۰ ماسک فیلتردار احتکار شده در اندیمشک خبر داد و گفت: یک واحد صنفی که به صورت غیر مجاز اقدام به انبار و فروش ماسک فیلتردار در بازار آزاد به قیمت چند برابر کرده بود، شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی مورد بازرسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «امیر عباس شهبازی» در جمع خبرنگاران اظهار کرد: متاسفانه افراد فرصت طلب اقدام به احتکار و فروش غیرقانونی ماسک می کنند که در همین راستا موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده انتظامی اندیمشک افزود: با کار اطلاعاتی مأموران پلیس امنیت عمومی اندیمشک، یک واحد صنفی که به صورت غیرمجاز اقدام به انبار و فروش ماسک فیلتردار در بازار آزاد به قیمت چند برابر کرده بود، شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی مورد بازرسی قرار گرفت.

 

وی اذعان داشت: ماموران پلیس در بازرسی از واحد صنفی مذکور تعداد ۵۰ کارتن حاوی ۶۰۰ ماسک فیلتردار احتکار شده کشف کردند که در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

 

پایان پیام/661

منبع: شبستان

کلیدواژه: احتکار ماسک فرمانده انتظامی اندیمشک ویروس کرونا بهداشت و درمان ماسک فیلتردار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۸۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف گردو قاچاق در اتوبوس

سرهنگ "عیسی روشن‌قلب" با بیان اینکه قاچاق فرصت‌های سرمایه‌گذاری برای اشتغال مولد و مؤثر در رشد تولید داخلی را از بین می‌برد، اظهارداشت: امروز تنگ شدن عرصه برای فعالیت قاچاقچیان به واسطه تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس است.
 
وی در ادامه با اشاره به اینکه در اجرای طرح برخورد با قاچاق و حمایت از کالای داخلی، ماموران ایست و بازرسی شهید فیض‌اللهی در محور‌های مواصلاتی جنوب به شمال به یک دستگاه اتوبوس مشکوک شده و آن را متوقف کردند، افزود: در بازرسی از این خودرو، ۷۰۰ کیلوگرم گردو خارجی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار از معرفی متهم ۳۹ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش این کشفیات را ۳۵۰ میلیون تومان برآورد کردند.

این مقام انتظامی در پایان با بیان آثار سوء و زیان‌بار قاچاق کالا بر تولید و اقتصاد داخلی کشور به برنامه‌ریزی پلیس برای مقابله قاطع با این موضوع تاکید کرد و از مردم خواست در صورت اطلاع از هرگونه قاچاق کالا و ارز، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند
  • بازداشت کلاهبردار خرید و فروش خودرو در آبادان
  • کشف گردو قاچاق در اتوبوس
  • کشف ۲۰ تُن آرد احتکار شده در اسلامشهر
  • بازداشت ۳ عامل تیراندازی در اهواز
  • دستگیری قاتل فراری در شوش
  • دستگیری عوامل درگیری در تفرجگاه جنگلی سکوتپه ساری
  • کشف محموله پوشاک قاچاق در اندیمشک
  • دوستی ۸ ماهه دختر جوان با مرد الکلی منجر به فرار شد
  • کشف احتکار مواد غذایی به ارزش ۱۸۱ میلیارد ریال در قم