Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-03-29@10:37:17 GMT

پرسپولیس 3-پدیده 1 |فرار بزرگ به سوی قهرمانی

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۶۸۳۲۶

پرسپولیس 3-پدیده 1 |فرار بزرگ به سوی قهرمانی

همشهری آنلاین- بعد از ماجرای بازی برابر سپاهان شاگردان یحیی گل محمدی در ورزشگاه خالی هم نشان دادند همچنان مدعی اول قهرمانی لیگ برتر هستند.

پرسپولیس برابر پدیده با 3 گل به برتری رسید تا بهترین نمایش تیم یحیی در نیم فصل دوم را شاهد باشیم. این برد در شرایطی برای شاگردان یحیی رقم خورد که طی این هفته ها انتقاداتی متوجه پرسپولیس شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این برد پرسپولیس بدون احتساب بازی برابر سپاهان با 44 امتیاز فرار بزرگ خود برای قهرمانی را آغاز کند.در هفته ای که سپاهان و استقلال هم با از دست دادن امتیاز نشان دادند با یک مدعی جدی برای قهرمانی فاصله دارند.

هفته بیست و یکم لیگ برتر؛ پنج‌شنبه: 98/12/08 ؛ ساعت 18:30
استادیوم: آزادی/ بدونِ تماشاگر
داور: علی صفایی/ کمک‌ها: محمدرضا ابوالفضلی و علی‌اکبر نوری؛ داور چهارم: علیرضا مرادی؛ کمک داوران پشت دروازه: امیر عرب‌براقی و علی‌اصغر مومنی/ ناظر داوری: نادر جعفری.


پرسپولیس تهران


بوژیدار رادوشوویچ
محمدحسین کنعانی‌زادگان
شجاع خلیل‌زاده
مهدی شیری
محمد نادری
کمال کامیابی‌نیا
احمد نوراللهی
بشار رسن
مهدی ترابی
وحید امیری
علی علیپور


سرمربی: یحیی گل‌محمدی


شهرخودرو مشهد


سید مهدی رحمتی
محمدحسین مرادمند
علی نعمتی
فرشاد فرجی
محمدعلی فرامرزی
علی نبی‌زاده(71- علی طاهران)
اکبر صادقی
روح‌الله سیف‌اللهی
امین قاسمی‌نژاد
مرتضی خراسانی(78- میرسلاو اسلاوو)
حسین مهربان(60- محمد قاضی)


سرمربی: مجتبی سرآسیایی

اخطار:

علی نعمتی(77) از شهرخودرو

شرح گل:

پرسپولیس 1 - شهرخودرو صفر (دقیقه 9: وحید امیری): پاس در عمق ترابی از میانه زمین به علی علیپور رسید که او پس از عبور از سد محمدحسین مرادمند و یک سر توپ، مجددا به ترابی پاس داد که او نیز فرصت را در اختیار وحید امیری قرار داد تا این بازیکن با ضربه بغل پای چپ گل اول پرسپولیس را به ثمر رساند

پرسپولیس 2 - شهرخودرو صفر (دقیقه 16: بشار رسن): پاس رو به جلوی احمد نوراللهی در میان تعلل مدافعان شهرخودرو به وحید امیری رسید که پاس به بغل او را بشار رسن با شوت تماشایی به طاق دروازه شهرخودرو تبدیل به گل دوم پرسپولیس کرد.

پرسپولیس 2 - شهرخودرو 1 (دقیقه 52: فرشاد فرجی): ارسال زیبای روح‌الله سیف‌اللهی از روی ضربه ایستگاهیِ سمت چپ زمین را فرشاد فرجی با ضربه پشت سر تماشایی به کنج دروازه پرسپولیس فرستاد.

پرسپولیس 3 - شهرخودرو 1 (دقیقه 64: مهدی ترابی): پنالتی اعلام شده به سود پرسپولیس را مهدی ترابی برخلاف جهت مهدی رحمتی که به سمت راست دروازه شیرجه رفته بود، زد تا گل سوم سرخ‌ها به نام او ثبت شود

کد خبر 487465

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: وحید امیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۸۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انگیزه بالای وحید امیری در تمرینات پرسپولیس

وحید امیری سال جدید را با تمرینات اختصاصی شروع کرده تا هرچه سریعتر به میادین بازگردد

طرفداری | وحید امیری، کاپیتان باتجربه پرسپولیس، پس از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت، با آمادگی بالایی در تمرینات تیمش حاضر شده و آماده است تا در نیم فصل دوم برای سرخپوشان پایتخت به میدان برود.

مصدومیت‌های متعدد، یکی از چالش‌های اصلی پرسپولیس در نیم فصل اول لیگ برتر بود. وحید امیری، یکی از ستاره‌های این تیم، نیز از این قاعده مستثنی نبود و به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ، بخش زیادی از بازی‌ها را از دست داد.

با این حال، امیری با تلاش و پشتکار، دوران نقاهت خود را پشت سر گذاشت و از ابتدای نیم فصل دوم در تمرینات پرسپولیس حاضر شد. او در بازی‌های دوستانه و تمرینات اخیر، آمادگی و انگیزه بالایی را از خود نشان داده و در بازی درون تیمی روز سه‌شنبه نیز دو گل به ثمر رساند.

با توجه به حضور نفرات تخصصی در پست‌های دفاع چپ و وینگر، به نظر می‌رسد اوسمار در نظر دارد از امیری بیشتر در خط حمله استفاده کند. تجربه، هوش و قدرت سرزنی امیری می‌تواند او را به یک مهاجم سایه ایده‌آل برای پرسپولیس تبدیل کند.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • برگزاری تمرینات پرسپولیس با حضور اوسمار و ترابی
  • بازگشت یک ستاره به تمرینات پرسپولیس
  • بازگشت اوسمار به تمرینات پرسپولیس/ ترابی هم تمرین کرد
  • صعود تاریخی تیم ستاره پرسپولیس به یورو 2024
  • انگیزه بالای وحید امیری در تمرینات پرسپولیس
  • پیروزی و صعود تیم ملی ایران با بازی روی چمن مصنوعی
  • شکسته شدن طلسم عشق آباد با طعم صعود یوزها/ پیروزی خفیف تیم ملی مقابل ترکمنستان
  • پایان نوروز فوتبالی تیم ملی با برد در زمین سفت عشق‌آباد+جدول
  • طلسم‌شکنی تیم ملی در زمین فاجعه عشق‌آباد
  • برتری ایران مقابل ترکمنستان در نیمه نخست