Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@20:47:22 GMT

ماجرای بی حالی یک مسافر در متروی باقرشهر

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۶۸۳۶۳

ماجرای بی حالی یک مسافر در متروی باقرشهر

رئیس مرکز اطلاع رسانی شهرداری تهران ماجرای بی حالی یکی از مسافران متروی تهران در ایستگاه باقرشهر را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس غلامحسین محمدی رییس مرکز اطلاع رسانی شهرداری تهران در پستی توئیتری نوشت: ‏صبح روز پنجشنبه مسافری در خط یک مترو و در مسیر ایستگاه شاهد-باقرشهر دچار ضعف ناگهانی شد که بلافاصله پس از توقف در ایستگاه شهرآفتاب با همکاری اورژانس تهران مداوای اولیه وی انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته محمدی این فرد هیچگونه علائم ابتلا به بیماری کرونا نداشت و لذا مرخص گردید.

وی در پستی دیگر نوشت: ‏عزیزان به شایعه ها توجه نکنید. هر مورد مشکوکی مرتبط با ‎کرونا را یقینا اطلاع رسانی می‌کنیم.

در ‎مترو تهران روزانه میلیونها نفر جابجا میشوند و چنین صحنه هایی بدلیل ضعف، خستگی، افت فشار و بیماریهای برخی مسافران در طول سال مکررا رخ میدهد باید از سلامت روان مردم صیانت کنند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی شهرداری تهران نوشته است: ‏سفرهای مترویی شهروندان تهرانی با کاهش بیش از یک میلیونی به حدود ۸۰۰ هزار سفر رسید؛ این مسئله موید افزایش ‎خودمراقبتی مردم است که باید با جدیت ادامه یابد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهرداری تهران مترو تهران اطلاع رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۸۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست اعضای شورای اطلاع رسانی استان با دستور کار تبیین شعار سال


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، هاشمی در جلسه شورای اطلاع رسانی دولت افزود: ضرورت ایجاب می‌کند طرح‌های اقتصادی هرکدام دارای پیوست رسانه‌ای با هدف تقویت مردم برای مشارکت باشد تا بتوانیم شعار سال را محقق کنیم.
وی ادامه داد: اقدامات خوبی در این دولت انجام شده که نیازمند اطلاع رسانی است که این کار فقط با برنامه ریزی پیوست رسانه‌ای محقق می‌شود.
معاون خبر صدا و سیمای استان هم از انجام کار پژوهشی برای عملیایت کردن شعار سال خبر داد وگفت: این کار تحقیقاتی به همه ابعاد شعار سال و چگونگی مشارکت مردم در جهش تولید پرداخته است.
احمدعلی احمدپور افزود: این کار پژوهشی در ۱۲ صفحه به نگارش درآمده است و ما می‌توانیم حتی آن را در اختیار سایر دستگاه‌ها قرار دهیم.
مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هم گفت: شورای اطلاع رسانی استان با هدف تبیین اهداف خدمات نظام به مردم تشکیل شده است.
امین درخشان افزود: رسانه‌های بومی و خبرگزاری‌ها و صدا و سیما می‌توانند با بیان هنرمندانه خدمات نظام در استان، گامی مهم برای تبیین این شعار بردارند.

دیگر خبرها

  • افزایش محدوده خدمات رسانی ناوگان اتوبوسرانی شهرداری بیرجند
  • اطلاع‌رسانی سبد خدمات سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری اصفهان در آینده نزدیک
  • ورود ماهانه ۱۵ دستگاه اتوبوس به چرخه خدمت‌رسانی مشهد
  • پلیس، لینکی برای ثبت ‌نام در تذکرکشف حجاب ارسال نکرده ‌است
  • نشست اعضای شورای اطلاع رسانی استان با دستور کار تبیین شعار سال
  • لینک‌های ثبت‌نام در تذکر لسانی کشف حجاب از طرف پلیس نیست
  • فراجا: لینک‌های ثبت‌نام در تذکر لسانی کشف حجاب از جانب پلیس نیست
  • پلیس : لینک‌های منتشره درخصوص ثبت‌نام در تذکر لسانی کشف حجاب از جانب ما نیست
  • لینک‌های تذکر لسانی کشف حجاب از جانب پلیس نیست
  • قطار ملی مترو در انتظار ورود به چرخه خدمت‌رسانی