Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک سابق یوونتوس معتقد است این تیم سال‌ها با سبک فوتبالی متفاوت بازی کرده و به همین خاطر مائوریتزیو ساری به مشکل خورده است.

طرفداری- شکست 1-0 یوونتوس برابر لیون در لیگ قهرمانان، انتقاد شدید مائوریتزیو ساری از بازیکنانش به دلیل عدم اجرای تاکتیک‌هایش را در پی داشت. امانوئله جاکرینی، هافبک 34 ساله سابقه یوونتوس و تیم ملی ایتالیا که اکنون عضو کیه وو است، در خصوص وضعیت این روزهای یوونتوس مصاحبه‌ای با DAZN انجام داد:

یوونتوس با آوردن مربی‌ای که اساس فوتبالش پاسکاری سریع است، اقدامی خاص انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اجرای سبک ساری در ناپولی، در باشگاه یوونتوس سخت است. مهم‌ترین دلیل کریستیانو رونالدو است که به سبک خودش بازی می‌کند. شما نمی‌توانید از رونالدو بخواهید تا کارهای مشخص‌شده‌ای را انجام دهد. ساری به مشکل خورده است زیرا یوونتوس سال‌هاست که با سبک فوتبال متفاوتی بازی می‌کند. به نظر من حضور مانژوکیچ در یوونتوس می‌توانست ایده‌آل باشد اما باشگاه تصمیم دیگری گرفت. یوونتوس با سرعت کمی بازی می‌کند زیرا کیفیت بازیکنان ساری در ناپولی متفاوت بود. یوونتوس بازیکنانی دارد که می‌توانند سرنوشت بازی را عوض کنند و این در حالی است که در ناپولی بیشتر با تلاش تیمی برنده می‌شد. یوونتوس برای رونالدو بازی می‌کند و این ساری است که باید با وضعیت کنونی تطبیق یابد نه برعکس.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۸۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| ژست جدید رونالدو در تمرین تیم ملی

آفتاب‌‌نیوز :

تیم ملی پرتغال امشب از ساعت ۲۳:۱۵ به وقت ایران قرار است که در یک بازی دوستانه با تیم ملی اسلوونی روبرو شود و باید دید که در این بازی اوضاع برای پرتغالی‌ها به چه شکل پیش می‌رود.

کریستیانو رونالدو در این بازی حضور خواهد داشت. رونالدو در بازی دوستانه پرتغال مقابل تیم ملی سوئد غایب بود، اما اکنون در این بازی حضور پیدا می‌کند.

کریستیانو رونالدو با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام در کنار تیم برنده تمرینات پرتغال نوشت:" خانواده " در حقیقت کریستیانو رونالدو به تیم ملی پرتغال به عنوان یک خانواده نگاه می‌کند. رونالدو در این تصویر ژستی خاص به خود گرفته است.

دیگر خبرها

  • بازگشت بازیکنان یوونتوس به تمرینات پس از پشت سر گذاشتن بازی‌های ملی / فیلم
  • پیشنهاد جالب به تیم قهرمان لیگ
  • ناپولی را مجانی مربی‌گری می‌کنم!
  • رفع تصرف ۱۸ هزار متر مربع از اراضی ملی بابل
  • ابراز علاقه کاناوارو برای هدایت رایگان ناپولی
  • احداث ۶۶ هزار متر مربع پیاده‌رو در سال گذشته
  • چه‌کسی بیش از همه هم‌بازی رونالدو بوده است!
  • اسلوونی - پرتغال؛ ترکیب رسمی
  • عکس| ژست جدید رونالدو در تمرین تیم ملی
  • آزادسازی اراضی ملی در شهرستان بابل