Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-24@06:50:06 GMT

کشف ماهی جدید برای کره زمین +عکس

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۶۸۵۴۱

کشف ماهی جدید برای کره زمین +عکس

خبرگزاری میزان- ستاره شناسان به تازگی سیارکی را در آسمان ردیابی کردند و دریافتند که سه سال است این سیارک در حال چرخش به دور زمین است و می‌توان آن را ماه کوچک و جدید زمین دانست. تاریخ انتشار: 20:41 - 08 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۰۹۲۷

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، سازمان هوانوردی آمریکا سیارکی به نام «۲۰۲۰ CD ۳» را در ۱۵ فوریه شناسایی کرده که به مدت سه سال است به دور زمین می‌چرخد و می‌توان آن را ماه کوچک جدید زمین دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخترشناسان با کمک نقشه‌بردار آسمانی کاتالینا (Catalina Sky Survey) سیارکی را در آسمان ردیابی کردند و دریافتند حدود سه سال است که این سیارک در گردش سیاره ما است.

نقشه‌بردار آسمانی کاتالینا که با بودجه ناسا تأمین می‌شود قطر این سیارک ۶ تا ۱۲ فوت (۲ تا ۴ متر) را تخمین زده و درخشندگی آن را مانند سیارک‌های نوع C دانسته است که از نظر کربن غنی و بسیار متداول هستند.

کارشناسان علمی تأکید می‌کنند، تا حالا بیش از یکی میلیون سیارک کشف شده، اما این دومین موردی است که دور زمین مدار می‌زند.

«Catalina Sky Survey» (نقشه‌بردار آسمانی کاتالینا) یکی از پروژه‌های ناساست که توسط برنامه رصد اشیاء نزدیک زمین (NEOO) تحت دفتر هماهنگی دفاع سیاره‌ای (PDCO) پشتیبانی می‌شود.

 

بیشتر بخوانید: نمایی از چهره اسرارآمیز مشتری!

 

منبع: فارس

انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کره زمین ناسا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۸۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدر شهید والامقام عبدالرضا هردوانه آسمانی شد

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مرحوم حاج محمدحسن صابر، پدر شهید عبدالرضا هردوانه پس از تحمل سال‌ها رنج فراق فرزندش، دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.  

مراسم تشییع پیکر پاک این پدر گرانقدر دیروز در گلزار بهشت علی دزفول برگزار شد.  

شهید عبدالرضا هردوانه، متولد ۲ شهریور ۱۳۴۴ در عملیات محرم و در خط مرزی عین خوش در مورخ ۲۷ آذرماه ۱۳۶۱ در عملیات محرم و منطقه شرهانی به فیض شهادت نائل شد.

مزار مطهرش در گلزار شهدای بهشت علی دزفول زیارتگاه عاشقان است.

دیگر خبرها

  • آسمانی شدن مادر شهید عباسی در کازرون
  • آسمانی شدن مادر شهید در رحیم آباد
  • سیاره مشتری چه زمانی شروع به حرکت در منظومه شمسی کرده است؟
  • کشف سیارکی که بچه ماه است!
  • نخستین اطلس کامل تنها قمر زمین منتشر شد
  • یادمان پدران و مادران آسمانی شهدای خضرآباد
  • اراضی بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد پروژه‌های مسکن ملی تامین شد
  • پدر شهید والامقام عبدالرضا هردوانه آسمانی شد
  • آسمانی شدن پدر جودوی خراسان
  • کشف ۱۰۳۱ سیارک جدید با ۳۷۰۰۰ تصویر تلسکوپ هابل