Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@18:31:33 GMT

لغو مسابقات روئینگ انتخابی المپیک 2020 در کره جنوبی

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۶۸۶۱۷

لغو مسابقات روئینگ انتخابی المپیک 2020 در کره جنوبی

فدراسیون جهانی روئینگ پس از جلسه هیات رئیسه اش تصمیمات خود را اعلام کرد که یکی از آنها لغو رقابت های انتخابی المپیک 2020 در قاره آسیا به میزبانی کره جنوبی به دلیل شیوع ویروس کرونا بود.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، شیوع ویروس کرونا در قاره آسیا ورزش را تحت تاثیر خود قرار داده و در جدیدترین اتفاق با تصمیم فدراسیون جهانی روئینگ رقابت های انتخابی المپیک توکیو برای قاره آسیا در کشور کره جنوبی لغو شده و قرار است این مسابقات در سوئیس برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از جلسه هیات رئیسه فدراسیون جهانی روئینگ اعلام شد مسابقات انتخابی المپیک قاره آسیا که قرار بود اردیبهشت سال 99 در کره جنوبی برگزار شود به دلیل ویروس کرونا لغو شده است.

فدراسیون جهانی روئینگ اعلام کرده کره جنوبی تا کنون 1600 نفر مبتلا به ویروس کرونا دارد که این موضوع هشدار سازمان بهداشت جهانی را در پی داشته است، همچنین بسیاری از شرکت های هوایی پروازهایشان به این کشور را لغو کرده اند و بسیاری از کشورهای آسیایی نیز اعلام کرده اند نمی توانند به دلیل بیماری راهی کره جنوبی شوند یا امکان سفر به این کشور را ندارند.

برهمین اساس مسئولان فدراسیون جهانی این رقابت‌ها را به طور قطعی لغو و اعلام کردند مسابقات انتخابی قاره آسیا در سوئیس برگزار می شود.

فدراسیون جهانی تغییراتی در برنامه مسابقات انتخابی خود ایجاد کرده و قرار است مسابقات انتخابی المپیک آسیایی و آخرین رقابت های جهانی انتخابی المپیک همزمان (17 تا 19 می – 27 تا 30 اردیبهشت) در سوئیس برگزار شود.

پیش از این قرار بود مسابقات قاره آسیا اوایل اردیبهشت و مسابقات جهانی اوایل خرداد برگزار شود که مسئولان جهانی این رقابت ها را همزمان اعلام کردند.

قرار است مسئولان فدراسیون جهانی در جلسه ای با مسئولان کمیته بین المللی المپیک درباره این موضوع رایزنی کرده و تا 15 مارچ (25 اسفند) تصمیم نهایی خود را اعلام کنند.

پیش از این نیز برخی رقابت های ورزشی بین المللی و انتخابی المپیک 2020 در قاره آسیا لغو و به کشورهای اروپایی منتقل شده بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کره جنوبی المپیک فدراسیون جهانی آسیا فدراسیون جهانی روئینگ مسابقات انتخابی انتخابی المپیک ویروس کرونا برگزار شود کره جنوبی قاره آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۸۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی با هشت تکواندوکار به ویتنام می رود

به گزارش خبرنگار مهر، این مسابقات سه شنبه هفتم فروردین ماه و بعد از مراسم افطار با حضور اعضای کادر فنی، دکتر اصغر رحیمی دبیرکل فدراسیون و مدیر فنی تیم‌های ملی، بیژن خراسانی و حمید محتشمی از پیشکسوتان این رشته در سالن خانه تکواندو برگزار شد که در پایان ترکیب تیم اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا معرفی شد.

بر همین اساس و با توجه به عملکرد تکواندوکاران در لیگ برتر، رقابت‌های بین المللی جام فجر ریاست فدراسیون جهانی و همچنین مسابقات انتخابی فوق، مهدی حاجی موسایی در وزن ۵۸- کیلوگرم، متین رضایی در وزن ۶۳- کیلوگرم، امیر سینا بختیاری در وزن ۷۴- کیلوگرم، میرهاشم حسینی در وزن ۸۰- کیلوگرم، محمد حسین یزدانی در وزن ۸۷- کیلوگرم و آرین سلیمی در وزن ۸۷+ کیلوگرم ترکیب تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا را تشکیل خواهند داد.

ضمن اینکه ابوالفضل زندی در وزن ۵۸- کیلوگرم و مهران برخورداری در وزن ۸۷- کیلوگرم دو ملی پوش دیگر تکواندو با توجه به در اختیار داشتن سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی آسیا از طریق جام ریاست فدراسیون جهانی ۲۰۲۲، به مسابقات اعزام خواهند شد تا تیم ملی تکواندو با هشت تکواندوکار راهی ویتنام شود.

مجید افلاکی به عنوان سرمربی، رضا ایمانزاده و مهرداد یوسفی اعضای کادر فنی و حمیدرضا یاوری هم پزشک تیم ملی خواهد بود.

رقابت‌های تکواندو قهرمانی آسیا در هشت وزن برگزار می‌شود که هر کشور مجاز به اعزام شش تکواندوکار به این مسابقات می‌باشد. تیم ملی ایران در اوزان اول و چهارم تکواندوکاری به این رقابت‌ها اعزام نمی‌کند. همچنین بر اساس قوانین فدراسیون جهانی تکواندوکارانی که در جام ریاست فدراسیون موفق به کسب مدال می‌شوند، جواز حضور در رقابت‌های قهرمانی قاره‌ای سال آتی را دریافت خواهند کرد.

بیست و ششمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا طی روزهای ۲۷ تا ۲۹ اردیبهشت ماه به میزبانی ویتنام در شهر «دانانگ» برگزار خواهد شد.

کد خبر 6061180

دیگر خبرها

  • عکس‌| دو عضو ایرانی AFC در مسابقات انتخابی المپیک
  • صعود ۶ تیم به جام ملت‌های آسیا و دور بعدی انتخابی جام جهانی فوتبال
  • اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو در قهرمانی آسیا
  • تیم ملی با هشت تکواندوکار به ویتنام می رود
  • صعود 6 تیم به دور بعدی انتخابی جام جهانی در قاره آسیا + عکس
  • صعود ۶ تیم به جام ملت‌های آسیا و دور بعدی انتخابی جام جهانی
  • نتایج کامل دیدارهای دور چهارم مرحله دوم انتخابی جام جهانی در آسیا؛ ۸ تیم صعود کردند
  • مقدماتی جام جهانی / پیروزی استرالیا مقابل لبنان
  • مقدماتی جام جهانی در آسیا | صعود استرالیا با گلباران کردن لبنان