Web Analytics Made Easy - Statcounter

کبری رفیعی کارشناس سازمان هواشناسی در گفت و گو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت آب و هوای کشور اظهار کرد: بنابر نقشه‌های هواشناسی امشب در مناطقی از خراسان رضوی و خراسان جنوبی بارش باران و برف همراه با وزش باد داریم.

وی افزود: با خروج سامانه بارشی از کشور در برخی مناطق شرق و جنوب شرق وزش باد و گرد و خاک رخ می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رفیعی با اشاره به اینکه تا صبح فردا ماندگاری هوای سرد در شمال و شمال شرق کشور ادامه دارد، بیان کرد: این در حالی است که در اکثر مناطق کشور تا روز شنبه افزایش نسبی دما رخ می‌دهد.

به گفته وی، روز جمعه احتمال ریزش بهمن در امتداد رشته کوه البرز وجود دارد.
این کارشناس سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی دیگر به کشور خبر داد و گفت: از بعدازظهر شنبه با ورود سامانه بارشی از سمت شمال غرب در آن مناطق بارش برف و باران خواهیم داشت.

رفیعی ادامه داد: روز یکشنبه در شمال غرب، غرب، استان‌های واقع در زاگرس مرکزی و جنوبی و البرز مرکزی بارش باران و برف انتظار داریم که در استان‌های ساحلی خزر بارش به شکل باران و وزش باد و در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف باشد.

روند تدریجی دما تا یکشنبه در پایتخت ادامه دارد

وی درباره آخرین وضعیت آب و هوای تهران گفت: با ورود سامانه جدید بارشی طی روز یکشنبه در تهران باران خواهیم داشت.

رفیعی در پایان دمای امروز تهران را ۱۳ درجه سانتی گراد، فردا ۱۴ درجه سانتی گراد اعلام‌کرد و گفت: روند افزایش دما تا روز یکشنبه در تهران ادامه دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وضعیت آب و هوا هواشناسی بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۸۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی جدید به کشور / امروز و فردا در کدام استان‌های کشور باران می‌بارد؟

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به ورود سامانه بارشی جدید طی روز یکشنبه، از تداوم بارش باران در مناطقی از کشور خبر داد.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز در بعضی نقاط استان کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و خراسان جنوبی، رگبار و رعد و برق، گاهی وزش باد شدید موقتی پیش بینی می‌شود و جمعه بعدازظهر در بعضی نقاط استان‌های واقع در شمال غرب، بخش‌هایی از مرکز استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی، شمال فارس و ارتفاعات البرز مرکزی، رگبار گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد رخ خواهد داد.

وی افزود: شنبه در غرب سواحل دریای خزر، استان اردبیل، شمال شرق آذربایجان شرقی، ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی، شمال و شرق فارس، شمال هرمزگان، ارتفاعات کرمان، مناطقی از اصفهان و یزد، رگبار باران و وزش باد پیش بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: یکشنبه بعدازظهر با ورود سامانه بارشی از غرب، به تدریج بارش در مناطقی از غرب، شمال غرب و ارتفاعات زاگرس مرکزی آغاز خواهد شد و یکشنبه در ارتفاعات البرز مرکزی، شمال فارس و ارتفاعات کرمان، رگبار پراکنده رخ می‌دهد.

ضیائیان ادامه داد: دوشنبه با تقویت سامانه بارشی در نیمه غربی و مرکز کشور، رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید و در ارتفاعات استان کرمان، رگبار پراکنده و وزش باد انتظار می‌رود؛ همچنین امروز شرق تنگه هرمز و دریای عمان مواج خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: وضعیت کنونی آسمان اصفهان، صاف، گاهی کمی ابری و گاهی وزش باد با بیشینه ۲۰ و کمینه ۶ درجه سانتی‌گراد است و روز جمعه، کمی ابری از بعدازظهر افزایش ابر، گاهی وزش باد شدید و احتمال رگبار و رعد و برق با بیشینه ۲۳ و کمینه ۸ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.‌

کد خبر 745627

دیگر خبرها

  • این استان ها منتظر باران باشتد
  • ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور | بارش ها تا کی ادامه دارد؟
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز دوشنبه + فیلم
  • بارش در دوسوم مناطق کشور با ورود سامانه بارشیِ جدید | چه روزی باران می بارد؟
  • ورود سامانه بارشی جدید از یکشنبه در غرب کشور
  • آخرین وضعیت آب‌وهوا؛ ورود سامانه بارشی جدید از یکشنبه در غرب کشور
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در استان‌های جنوب شرق کشور
  • رگبار باران و باد شدید در ۹ استان / ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی هفته آینده
  • رگبار باران و باد شدید در ۹ استان | ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی هفته آینده
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور / امروز و فردا در کدام استان‌های کشور باران می‌بارد؟