Web Analytics Made Easy - Statcounter

«محمدحسن انصاری‌فرد» پس از پایان بازی پرسپولیس و شهر خودرو که با پیروزی سه بر یک قرمزپوشان تهرانی به پایان رسید اظهار داشت: پرسپولیس نمایش خوبی را به اجرا گذاشت و توانست برد مقتدرانه‌ای را برابر رقیب خود به دست آورد.

وی افزود: جای هواداران پرسپولیس در بازی با شهر خودرو خالی بود و امیدوارم شرایط هر چه زودتر به گونه‌ای رقم بخورد که آنها بتوانند در ورزشگاه حاضر شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل پرسپولیس خاطرنشان کرد: با آمدن یحیی گل‌محمدی پرسپولیس بهتر فوتبال بازی می‌کند و در هر سه جام مدعی قهرمانی هستیم.

انصاری‌فرد درباره اینکه گفته می‌شود همه باشگاه‌ها مخالف برگزاری مسابقات هستند و پرسپولیس می‌خواهد لیگ برگزار شود، اعلام کرد: ما مشکلی نداریم و هرچه سازمان لیگ بگوید قبول داشته و دوست داریم زودتر برگزار و قهرمانی را به دست آوریم.

وی در پایان گفت: در حال مذاکره با استوکس هستیم که به پرسپولیس برگردد. قرارداد او طوری تنظیم شده که می‌توانیم همه مبلغ پرداختی را دریافت کنیم.

برچسب‌ها فوتبال محمدحسن انصاری‌ فرد باشگاه پرسپولیس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال محمدحسن انصاری فرد باشگاه پرسپولیس فوتبال محمدحسن انصاری فرد باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۸۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحید امیری، دهمین بازیکن تاریخ پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، وحید امیری در حالی از اواسط نیمه اول جانشین امید عالیشاه شد که او تا پایان بازی با بازوبند کاپیتانی در ترکیب پرسپولیس حضور داشت و یک روز ویژه را پشت سر گذاشت.

امیری در این بازی به آمار 223 حضور در مسابقات رسمی پرسپولیس رسید تا به‌عنوان کاپیتان سرخپوشان به رتبه دهم باسابقه‌ترین بازیکنان تاریخ پرسپولیس صعود و رکوردی جالب را به دست بیاورد.

او روی سکوی دهم کنار فرشاد پیوس قرار دارد و بالاتر از خود کریم باقری را با 231 بازی می‌بیند که احتمال دارد تا پایان فصل رکورد او در اختیار وحید امیری قرار بگیرد. همچنین در صورت صعود پرسپولیس به فینال جام حذفی، وحید همین فصل به آمار 236 بازی کمال کامیابی‌نیا هم نزدیک خواهد شد.

نکته جالب اینکه امیری از لیگ شانزدهم در پرسپولیس حضور دارد و به‌جز یک فصل که راهی سوپرلیگ ترکیه شد، تمام این مدت را در پرسپولیس حضور داشته و شاید اگر مصدومیت تلخ از ناحیه کمر و همسترینگ نبود، حالا به آمار بهتری در پرسپولیس می‌رسید.

قرارداد وحید امیری در پایان فصل با پرسپولیس به پایان خواهد رسید و سرخ‌پوشان به‌زودی باید در مورد این بازیکن 35 ساله خرم‌آبادی تصمیم بگیرند.

دیگر خبرها

  • خریدهای پرسپولیس‌ یکی از یکی بهتر
  • اوسمار خط‌مشی گل‌محمدی را دنبال می‌کند
  • اوسمار خط مشی گل محمدی را دنبال می کند | پرسپولیس منتظر لغزش استقلال است
  • علی‌محمدی: چمن فولاد آره‌نا مثل چمن پارک بود!
  • نکته مثبت شخصیت اوسمار از زبان پیشکسوت پرسپولیس
  • استقلال ۳ - ۲ شمس آذر / آبی پوشان به صدر جدول برگشتند
  • مهاجم اسبق پرسپولیس با گل خبر پدر شدن داد
  • وحید امیری، دهمین بازیکن تاریخ پرسپولیس!
  • خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت‌ نفت + فیلم
  • افغانستان| فتنه گروه تروریستی داعش پایان یافته است