Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سعید ناجی عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران از راه اندازی آزمایشگاه تخصصی تست کرونا ویروس در هرمزگان خبر داد و گفت: تست‌های تشخیص بیماری کرونا که قبل از این باید به تهران ارسال می‌شد زمان برد بود، اکنون با راه اندازی این آزمایشگاه در یک روز انجام می‌شود.

ناجی افزود: آزمایشگاه تخصصی تست کرونا ویروس در استان با تلاش شبانه روزی دانشگاه علوم پزشکی در استان راه اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تحت کنترل قرار گرفتن مبادی ورودی و خروجی استان در خصوص کرونا ویروس، بیان کرد: تمام ورودی‌های استان از جمله فرودگاه‌ها را به شیوه‌های تخصصی که علوم پزشکی مد نظر دارد چک و کنترل می‌شوند و تمام کسانی که به استان از طریق مرز هوایی سفر می‌کنند غربالگری در خصوص کرونا ویروس بر روی آنها نجام خواهد گرفت.

ناجی اضافه کرد: همچنین در بندر شهید حقانی نیز تمهیداتی به منظور جلوگیری از شیوع کرونا ویروس انجام شده که این اقدامات در جزایر نیز در حال انجام است.

رئیس ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان خاطر نشان کرد: بنادر و دریانوردی با همکاری خوبی که با دانشگاه علوم پزشکی دارد اقدامات پیشگیرانه از شیوع کرونا ویروس را در بنادر و اسکله‌ها افزایش داده شده، همچنین کنترل و نظارت بر پهلوگیری شناورهای باری و تجاری در حال انجام است.

وی با بیان اینکه مردم باید به منطور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا همکاری لازم با متولیان امر داشته باشند، افزود: تمامی تلاش‌های که از سوی دستگاه‌های مختلف استان به جلوگیری از تکثیر این بیماری در حال انجام است به همکاری خوب مردم نیازمند است.

ناجی با بیان اینکه هموطنان عزیز از سفرهای غیر ضروری به هرمزگان اجتناب کرد، گفت: همچنین تجمعات و گردهمایی تحت هر عنوان در استان باید محدود شود، برگزاری مراسمات، همایش‌ها، برپایی عروسی‌ها در تالارهای استان به دلیل جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری کرونا ممنوع است.

وی خاطر نشان کرد: به منظور پیشگیری از شیوع بیشتر بیماری کرونا و اظهار نگرانی شهروندان و خانواده‌ها، برگزاری مراسم در اماکن عمومی استان ممنوع است.

کد خبر 4864924

منبع: مهر

کلیدواژه: سعید ناجی ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان استانداری هرمزگان انتخابات 98 ویروس کرونا انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی ایلام بوشهر تعطیلی مدارس سیلاب شهرکرد گرگان قزوین شیراز بارش باران بارش برف بیماری کرونا کرونا ویروس راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۸۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تست آزمایشگاهی در کردستان

 معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان اظهار کرد : ۱۶ بیمارستان دولتی تابعه دانشگاه دارای آزمایشگاه پیشرفته و مجهز برای ارائه خدمات آزمایشگاهی و تشخیصی برای بیماران و مراجعین هستند.

دکتر اسعد فتحی پور گفت: مجموعا ۲۷۵ نفر از همکاران علوم آزمایشگاهی دانشگاه در بخش‌های مراکز درمانی تابعه خدمات آزمایشگاهی ارائه می دهند.

 وی با اشاره به پذیرش بیش از یک میلیون نسخه در این آزمایشگاه‌ها در سال ۱۴۰۲، بیان کرد: در مدت مذکور، ۵ میلیون و هشتصد هزار تست آزمایشگاهی در آزمایشگاه‌های حوزه معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان برای بیماران و مراجعین به انجام رسیده است.

کلیه آزمایشگاه‌های بیمارستان‌های تابعه دانشگاه به صورت ۲۴ ساعته فعال بوده و اماده ارائه خدمات تشخیصی و آزمایشگاهی به بیماران هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • همه‌چیز در مورد یک ویروس بهاری؛ بیشتر مراقب کودکان خود باشید
  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • بالای ۸۰ درصد از تشخیص بیماری‌ها در ایران وابسته به آزمایشگاه‌ها است
  • ۷۰ درصد تشخیص پزشکان وابسته به آزمایشگاه است
  • انجام ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تست آزمایشگاهی در کردستان
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • تعیین ظرفیت ۶۰۰ نفری در دوره فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳
  • درمان تخصصی انواع بیماری های پوستی در شیراز
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • اجرای طرح ملی واکسیناسیون رایگان طیور بومی در خمینی‌شهر