Web Analytics Made Easy - Statcounter

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از برتری تیمش برابر شهر خودرو در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال با اشاره به این دیدار اظهار داشت: پیش‌بینی می کردیم بازی سنگین و سختی را پیش رو داشته باشیم و به بازیکنان هم گوشزد کرده بودیم که یکی از مهم‌ترین بازی‌های فصل را پیش رو داریم. بازیکنان هم با انگیزه و خیلی خوب وارد زمین شدند تا به پیروزی برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قبل از بازی بازیکنانم ذهنیت خوبی داشتند که این انگیزه و رفتار خوب آنها برای من آموزنده بود.

وی افزود: خوب بازی را شروع کردیم و در جریان بازی گل‌های قشنگی را زدیم. در فاز حمله بازیکنان به خوبی به یکدیگر اضافه می‌شدند. در نیمه اول بازی از سرعت خوبی برخوردار بود و با استفاده از سرعت بازیکنان به گل رسیدیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطر نشان کرد: به بازیکنان گفتم تا آنجا که می توانیم نباید به حریف ضربه ایستگاهی بدهیم و دیدیم که روی ضربه ایستگاهی گل خوردیم. بعد از گل اولی که دریافت کردیم معمولا بازیکنان از نظر روحی و روانی افت پیدا می‌کنند اما آنها تمرکزشان را حفظ کردند و روی همین موضوع و با استفاده از سرعت بازیکنان گل سوم را زدیم. به حریف موقعیت آنچنانی ندادیم. شهر خودرو حریف قدری برای ما بود و بازی کردن برابر این تیم خیلی سخت بود. از کسب ۳ امتیاز خوشحال هستیم. البته دوست داشتیم این پیروزی در حضور هواداران کسب می شد اما با توجه به محدودیت‌ها در غیاب آنها این برد به دست آمد البته تلاش می‌کنیم در بازی‌های آینده هم دوباره این نتایج خوب را تکرار کنیم.

وی در مورد اینکه پرسپولیس زودتر قهرمان می‌شود یا لیورپول، اضافه کرد: لیورپول که قهرمان شد. اما ما کار زیادی داریم. فوتبال قابل پیش‌بینی نیست. تا جام قهرمانی رادر دست نگیریم نباید خود را قهرمان بدانیم. بازی‌های مهمی را پیش رو داریم. هنوز کار داریم و اینکه فکر کنیم از الان قهرمان هستیم رفتار غیرحرفه‌ای انجام دادیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه پرسپولیس نگرش خود را برای بازی با شهر خودرو تغییر داده بود، گفت: تیم ما امروز روان بازی کرد. معمولا برای تیمی که گل اول را می زند حفظ مالکیت سخت است. به نظر من آمار را باید از روی بازی و روند تیم سنجید.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد تغییر محل بازی وحید امیری گفت: جابجایی در خط حمله داشتیم و از او به عنوان مهاجم استفاده کردیم. خوب هم بازی کرد. البته تمام بازیکنان عالی بودند و با تمرکز بالا و با هدف بازی کردند. آنها می‌دانستند که از این بازی چه می‌خواهند.

گل‌محمدی در مورد اظهارات مسوولان شهر خودرو و تراکتور که گفته بودند برای حریفان پرسپولیس از سوی فدراسیون سخت‌گیری صورت می‌گیرد، گفت: هرکس حرفی می‌زند باید مدرک ارائه کند. برخی حرف‌ها بار حقوقی دارد و اینکه خیلی راحت در مورد خیلی مسائل صحبت می‌کنند باید جوابگو باشند. نباید بدون مدرک حرف بزنند. آنچه من داخل پرسپولیس دیدم این است که همه افراد با جان و دل برای هوادار کار می‌کنند و مزد زحمت کشیدن و حمایت هواداران را می‌گیرند و بازی‌ها را نیز با کیفیت ارائه می دهند. ما مسابقات را می‌بریم. دستشان به جام نمی‌رسد راجب آن نظر می‌دهند. باشگاه باید در مورد این موضوع از افرادی که این مسائل را مطرح می‌کنند شکایت کند زیرا صحبت کردن راجع به یک تیم کار درستی نیست. در مورد نام پرسپولیس صحبت‌هایی مطرح شده است. همه ما ایرانی هستیم و اگر کمی در تاریخ مطالعه کردیم پرسپولیس نام اصیل ایران و هویت بزرگ و مثال زدنی است و راحت نمی‌توان در مورد این موضوعات صحبت کرد.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس لیگ برتر فوتبال شهر خودرو مشهد یحیی گل محمدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس لیگ برتر فوتبال شهر خودرو مشهد یحیی گل محمدی باشگاه پرسپولیس لیگ برتر فوتبال شهر خودرو مشهد یحیی گل محمدی شهر خودرو گل محمدی بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۸۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین تمرین ملی پوشان فوتسال پیش از شروع جام ملت‌ها

تیم ملی فوتسال ایران امروز به مدت یک ساعت دومین تمرین خود را در ساختمان اصلی فدراسیون فوتبال تایلند را پیش از شروع جام ملت های آسیا برگزار کرد. 

ملی پوشان کشورمان فردا در اولین دیدار خود در مرحله گروهی از ساعت ۱۲:۳۰ به مصاف افغانستان می‌روند و  در روز‌های ۱ و ۳ اردیبهشت  نیز به ترتیب با بحرین و کویت دیدار می‌کند.

بازی تمرینی و گرم کردن به صورت ۸ نفره در فضای رقابتی و توام با کُری‌خوانی بازیکنان برگزار شد که تیم اصغرحسن‌زاده در این رقابت به پیروزی رسید.

باقر محمدی و سعید مومنی دو گلر تیم ملی بسیار سرحال نشان دادند و در بازی تمرین و بعد از مهار هر ضربه برای بازیکنان کُری می‌خواندند.

شهاب سفال‌منش نکات فنی در خصوص تیم افغانستان و سبک بازی این تیم را با بازیکنان در میان گذاشت.

وحید شمسایی سرمربی تیم، دقایقی را به نرم دوی دور زمین پرداخت. او هنوز هم به حفظ آمادگی جسمانی توجه ویژه‌ای نشان می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • کمالوند: باخت برابر پرسپولیس را به گردن می‌گیرم/ برای بقای صنعت نفت در لیگ ناامید نیستیم
  • باخت مقابل پرسپولیس را گردن می‌گیرم/ خاک عالم بر سر ما!
  • زنوزی: سرمربی جدید تراکتور خارجی خواهد بود
  • صحبت درباره علاقه به استقلال؟ چیزی یادم نمی‌آید!
  • دقیقی: فردا دنبال انجام بازی زیبا هستیم
  • پورموسوی: با جذب بازیکنان خارجی در نیم‌فصل دوم جبران کردیم
  • آخرین تمرین ملی پوشان فوتسال پیش از شروع جام ملت‌ها
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به آبادان
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از سفر به آبادان
  • گزارش تمرین پرسپولیس با دو مصدوم