Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@01:16:09 GMT

استوکس به پرسپولیس برمی گردد؟

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۶۸۸۰۲

استوکس به پرسپولیس برمی گردد؟

انصاری فرد می‌گوید هجمه هایی که به پرسپولیس وارد شده، به این تیم ضربه زده است.

به گزارش "ورزش سه"، محمدحسن انصاری فرد مدیرعامل پرسپولیس درباره بازی با شهرخودرو گفت: بچه ها خیلی زحمت کشیدند؛ کادرفنی و بازیکنان. پیروزی مقتدرانه بود، شهرخودرو رقیب ما فوتبال خوب و جوانمردانه ای بازی کرد. این تیم خصوصی است و باید حمایت شود، این که از جیبشان هزینه می‌کنند جای تقدیر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما به عنوان مدعی قهرمانی، بازی خوبی را ارائه کردیم البته جای هواداران خالی بود اما دعا و قلبشان اینجا بود و توانستیم با تلاش و زحمت کادرفنی و بازیکنان پیروز شویم.

 

انصاری فرد درباره اظهارات حمیداوی که گفته بود مسئولان می‌خواهند پرسپولیس قهرمان شود، گفت: من نمی‌خواهم جواب آقای حمیداوی را بدهم، ایشان به هر حال از جیبشان هزینه می‌کنند اما این صحبت ها به نظر من صحبت های درستی نیست. این هجمه ها برای پرسپولیس وجود دارد و پرسپولیس از این نواحی خیلی ضربه خورده. ما کارمان را می‌کنیم و مقتدرانه جلو می‌رویم. کار بچه های ما درست است و مربیان ما خوب کار می‌کنند و هواداران خوب حمایت می‌کنند و رمز موفقیت ما اتحاد و همدلی ماست که جواب داده و خداراشکر مقتدرانه جلو می‌رویم.

 

مدیرعامل سرخ ها در مورد اظهار نظر برخی باشگه ها که می‌گویند فقط پرسپولیس خواستار برگزاری بازی هاست، عنوان کرد: ما مشکلی نداریم، می‌گوییم هرچه مسئولان برگزاری بازی ها می‌گویند تابع آن هستیم و علاقه داریم هرچه زودتر بازی ها برگزار شوند و زودتر قهرمان شویم.

 

محمدحسن انصاری فرد راجع به احتمال قهرمانی تیمش چند هفته مانده به پایان گفت: ما کارمان را انجام می‌دهیم و بازی به بازی با آمدن آقای گل محمدی فوتبال بهتری را ارائه می‌دهیم و پیروزی های بهتری را به دست می‌آوریم و امیدوارم در جام حذفی و لیگ برتر قهرمان شویم و در باشگاه های آسیا هم من اعتقاد دارم در دو بازی با التعاون می‌توانیم جبران کنیم و به مرحله بعد برویم.

 

وی درخصوص وضعیت استوکس عنوان کرد: در حال مذاکره هستیم که انشالله او را به تیم برگردانیم.

 

انصاری فرد درباره وضعیت مالی سرخ ها گفت: ما 50 درصد پرداخت کردیم اما بازیکنان از سال های قبل طلب دارند ولی واقعا باغیرت کار می‌کنند و انشالله شرایط باشگاه را طوری کنیم که بدهی های قبلی را هم بدهیم.

 

او در مورد جریمه استوکس هم اظهار داشت: قرارداد او طوری است که می‌توانیم اعمال کنیم.

پرسپولیس تهران محمد حسن انصاری فرد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران محمد حسن انصاری فرد انصاری فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۸۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ اسراییل را نمی دادیم تجاوزاتش گسترده می شد/ جنگ کلاسیکی شکل نمی گیرد/ اگر اتفاقی بیفتد به سطح گروه‌های نیابتی ما در منطقه برمی گردد/ در شرایطی که نیاز به اجماع داریم چه دلیلی دارد طرح حجاب را اجرا کنیم 

نماینده مجلس از اجرای طرح حجاب همزمان با حمله انتقامی ایران به اسرائیل، انتقاد کرد.

جلال رشیدی کوچی نماینده مجلس در مصاحبه با عصر ایران  گفت: ما باید خیلی زودتر از اینها باید پاسخ تجاوزات رژیم صهیونستی را می دادیم ولی دکترین نظام بر این بود که صبر استراتژیک پیشه کند. کار به اینجا رسید که دولت صهیونستی تصمیم گرفت مستقیم به خاک ما حمله کند. در عرف، کنسولگری خاک کشور محسوب می شود.

 عضو کمیسیون امور داخلی مجلس افزود: اگر جواب قاطع به صهیونیست ها نمی دادیم این تجاوزات، گسترده تر می شد اما جوابی که دریافت کردند یک پاسخ محکم و قاطع و پایانی بر ماجراجویی های شان بود. 
 
وی اظهار کرد: قطعا رژیم صهیونیستی جواب این حمله ما را خواهد داد ولی بیشتر برای توجییه افکار عمومی داخلی خودشان است. به آن شکل که جنگ کلاسیک باشد قطعا اتفاق نمی افتاد. اینطور که ما تصور کنیم صهیونست ها حمله می کنند و هواپیما و موشک بفرستند اتفاق نخواهد افتاد. 

 
جلال رشیدی کوچی نماینده مجلس

نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: عملیاتی که ما علیه اسرائیل انجام دادیم پیچیده و دقیق بود و به همه اهداف رسیدیم. اصولا پهپادها و موشک هایی که ما فرستادیم برای این بود که سامانه گنبد آهنین درگیر شود تا اهداف اصلی را با موشک های دقیق تر خودمان بزنیم و الان تصاویرش موجود است.

رشیدی کوچی افزود: اینکه ظرفیت اسرائیلی ها در کشورهای منطقه را شناسایی کنیم. به نظرم ما به تمام اهداف خود رسیدیم و مسلم است که آنها بخواهند این را تضعیف کنند و نمایشی را به اجرا بگذارند که نشان دهند که ایران خیلی به اهدافش نرسیده است. 

وی تصریح کرد: بعضی از مردم ما نگران هستند جنگی اتفاق خواهد افتاد. اینگونه نیست که جنگ کلاسیکی رخ دهد. اگر اتفاقی هم بیفتد به سطح بازوان ایران در منطقه و گروه هایی که از ایران حمایت می کنند و نیابتی از طرف ایران می جنگند برمی گردد.

رشیدی کوچی گفت: جای تاسف دارد که ما در حوزه اقتصاد بد عمل کردیم. متاسفانه یک جمع حداقلی حاضر هستند به کشور ما حمله کنند و ما پاسخی ندهیم آن هم به این دلیل که مبادا که قیمت ها افزایشی شود. این ضعف ما در حوزه اقتصاد است. نگاه من این است که افزایش قیمت دلار قبل از اینکه به جنگ ایران و اسرائیل ربط داشته باشد به حوزه مدیریتی در داخل برمی گردد. ما سالهاست که جنگی نداریم ولی قیمت دلار بالا می رود. 

وی تصریح کرد: امیدوارم حوزه اقتصاد را تقویت کنیم و یک مقدار هم کج سلیقگی های خود را کنار بگذاریم. آن زمان که کشور ما درگیر مسائلی هست و ما می بینیم که غرور ملی شکل می گیرد آیا درست است برخی کج سلیقگی ها همانند اجرای طرح عفاف و حجاب را اعمال کنیم؟ شاید برخی افراد از شرایط ناراحت باشند ولی همان افراد هم از اینکه به نام ایران خدشه ای وارد شود و پاسخ درخوری طرف  متجاوز نگیرد خوشحال نمی شوند. وقتی ما نیاز به وحدت و اجماع داریم این کج سلیقگی ها می تواند اتفاقات خوب را تحت شعاع قرار دهد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: موشک های ایران در آسمان قدس ؛ عکس تاریخی  اتحادیه اروپا : غزه مثل سطح ماه شده ؛ هیچ چیزی برای زندگی نیست پیشنهاد پوتین برای میانجیگری میان ایران - اسرائیل / 3 شرط تهران / روزنامه کویتی: روسیه قطعات حساس جنگنده سوخو35 را به ایران نداده امیرعبداللهیان: بعد و قبل از عملیات وعده صادق به آمریکایی‌ها پیام دادیم

دیگر خبرها

  • فیلم/ خلاصه بازی صنعت نفت آبادان ۰ - پرسپولیس ۳
  • جایگاه مردان و زنان در بی‌آرتی‌های تهران تغییر کرد
  • جایگاه مردان در اتوبوس‌های بی آرتی به وضع گذشته برمی‌گردد
  • پاسخ اسراییل را نمی دادیم تجاوزاتش گسترده می شد/ جنگ کلاسیکی شکل نمی گیرد/ اگر اتفاقی بیفتد به سطح گروه‌های نیابتی ما در منطقه برمی گردد/ در شرایطی که نیاز به اجماع داریم چه دلیلی دارد طرح حجاب را اجرا کنیم 
  • «امین انصاری» دبیر شورای راهبردی اقوام، مذاهب و ادیان شد
  • امیدواری پدیده بارسلونا: بالاخره برمی‌گردیم
  • جادو در فوتبال؛ وقتی در دقایق پایانی ورق برمی‌گردد / فیلم
  • کودتا در پورتو؛ طارمی به ترکیب برمی‌گردد؟
  • رقابت یونایتد و یوونتوس: کونته برمی‌گردد
  • مادر شهیدان انصاری به فرزندانش پیوست