Web Analytics Made Easy - Statcounter

همشهری آنلاین-یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی 3 بر یک تیمش مقابل شهرخودرو در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: پیش‌بینی می‌کردیم که بازی سخت و سنگینی داشته باشیم و این موضوع را به بازیکنان هم گفته بودیم که خدا را شکر بازیکنانم با تمرکز، اتحاد و انگیزه بالا بازی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ذهنیتی که بازیکنانم داشتند برای خود من آموزنده است. رفتار خوبی که قبل از بازی از خودشان نشان دادند برای من مهم بود. شروع خوبی داشتیم و گل‌های زیبایی هم زدیم. به خوبی به حمله اضافه شدیم و در مجموع بازی سرعت خوبی داشت.

به گزارش فارس گل محمدی ادامه داد: در نیمه دوم حریف برای جبران آمده بود و به بازیکنانم گفته بودم که خطا نکنند که متاسفانه در اولین خطا گل خوردیم. در ادامه بازی را خوب کنترل کردیم و ذهنیت قوی شاگردانم موجب شد که پس از دریافت گل بهم نریزیم. واکنش بازیکنانم بعد از گلی که دریافت کردند خیلی خوب بود و با تمرکز به کار خود ادامه دادند. با انتقال خوب دفاع به حمله گل سوم را زدیم. با وجود اینکه حریف سرسختی داشتیم ، اما فرصت‌های زیادی به آنها ندادیم. بازی مقابل شهرخودرو واقعاً سخت بود. خوشحالیم که 3 امتیاز را کسب کردیم و دوست داشتیم هواداران هم حضور داشته باشند، اما شیوع ویروس کرونا موجب شد تا آنها غایب باشند. امیدوارم در ادامه هم بتوانیم به روند خوب خود ادامه دهیم.

گل‌محمدی در پاسخ به این سوال که باتوجه به اختلاف پرسپولیس با حریفان آیا می‌توان از حالا برای قهرمانی این تیم آماده شد یا خیر، تصریح کرد: هنوز کار زیادی داریم. در فوتبال نمی‌توان چیزی را پیش‌بینی کرد. ممکن است اتفاقاتی رخ دهد که پیش‌بینی نکرده‌ایم. تا جام را در دست نگرفته‌ایم حرف زدن از قهرمانی زود است. هنوز کار داریم و باید به راه خود ادامه دهیم. اینکه فکر کنیم که از حالا قهرمان شده‌ایم رفتاری غیرحرفه‌ای است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درمورد اینکه چرا خیلی دیر دست به تعویض زد، گفت: وقتی تیم خوب و روان بازی می‌کند دلیلی برای تعویض وجود ندارد. دلیلی ندارد شکل تیمی خود را خراب کنیم. بازیکنان خوب دفاع می‌کردند و عملکرد خوبی داشتند. ضمن اینکه در بازی‌های گذشته زودتر هم تعویض می‌کردیم.

وی با اشاره به کم بودن مالکیت توپ پرسپولیس در بازی امروز، تصریح کرد: برخی‌ها فکر می‌کنند هرچه تعداد پاس بیشتر باشد می‌توانیم برنده باشیم، در حالی که هر بازی شرایط خاص خود را دارد. وقتی تیمی زود گل می‌خورد سعی می‌کند مالکیت توپ را بالا ببرد تا به دروازه‌ حریف نزدیک شود. ما امروز زود گل زدیم و در ادامه خوب دفاع کردیم. سیستم ما براساس روند بازی است و نباید فقط به آمار توجه کرد.

گل‌محمدی در خصوص تغییر تاکتیک تیمش و حضور وحید امیری در خط حمله، گفت: ما تغییر تاکتیک نداشتیم، بلکه یک جابجایی داشتیم و امیری در خط حمله بازی کرد. امیری امروز خوب بود. ضمن اینکه باید بگویم تمام بازیکنان امروز عالی بودند و می‌دانستند که از این بازی چه می‌خواهند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به اظهارات حمیداوی و سرآسیایی درمورد تصمیمات فدراسیون فوتبال بر علیه حریفان پرسپولیس، تصریح کرد: به نظر من هرکسی هر حرفی می‌زند باید مدرک بیاورد. اینکه من بگویم قهرمانی فلان تیم در فلان سال مهندسی شده بار حقوقی دارد و باید آن را ثابت کنم. افراد نباید بدون مدرک اظهارنظر کنند. چیزی که من داخل تیم دیدم این است که همه با جان و دل برای این تیم و هواداران کار می‌کنند و در نهایت مزد زحمت کشیدن‌های خود را می‌گیرند.

وی افزود: ما بازی‌های با کیفیتی انجام می‌دهیم و تماشاگران به خوبی از ما حمایت می‌کنند، اما از قدیم گفته‌اند گربه دستش به گوشت نمی‌رسد و می‌گوید بو می‌دهد. آقایان دست‌شان به جام نمی‌رسد و این حرف‌ها را مطرح می‌کنند. این مسائل جنبه حقوقی دارد و باشگاه باید از آنها شکایت کند و کار را به دادگاه بکشاند. صحبت‌هایی درمورد نام پرسپولیس شده است؛ همه ما ایرانی هستیم و اگر تاریخ خوانده باشیم می‌دانیم که پرسپولیس هویت مثال زدنی برای ما ایرانی‌ها است و خیلی راحت نمی‌توان درمورد این مسائل صحبت کرد

کد خبر 487468 برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۸۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمید مطهری سرمربی موقت تراکتور؛ یحیی گل محمدی به زودی در تبریز

یحیی گل محمدی - حمید مطهری این بار قرار است در تراکتور شکل بگیرد.

طرفداری | حمید مطهری به عنوان سرمربی موقت در تراکتور فعالیت خود را شروع کرد.

باشگاه تراکتور درنظر دارد هرچه سریعتر مجوز یحیی گل محمدی برای فعالیت فوتبالی را بگیرد چرا که سرمربی سابق پرسپولیس، گزینه اصلی هدایت تیم تراکتور محسوب می شود.

با این حال تا برطرف شدن موانع، باشگاه تراکتور «حمید مطهری» را به عنوان سرمربی موقت خود انتخاب کرده چرا که حمید مطهری یکی از دستیاران قطعی یحیی گل محمدی در تیم تراکتور خواهد بود.

بنابراین تا زمانی که مشکل یحیی گل محمدی رفع شود، حمید مطهری سرمربی سرخ پوشان تبریزی است تا این تیم بدون سرمربی نماند. گفته می شود یحیی گل محمدی به زودی راهی تبریز می شود تا به محض حل شدن مشکلش، تمرینات تراکتور را خودش زیر نظر بگیرد.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • درویش: هنوز درباره ادامه همکاری با من صحبت نکردند/ بعد از بازی با سپاهان به قرارداد اوسمار می پردازیم+ فیلم
  • با یک شرط مهم: این بهترین تصمیمِ یحیی است!
  • حمید مطهری سرمربی موقت تراکتور؛ یحیی گل محمدی به زودی در تبریز
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟
  • پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی؛ طلسم ادامه دارد؟
  • لبخند مدافع پرسپولیس به نیمکت نشینی‌های ادامه دار!
  • اوسمار ویرا: هیچوقت فکر نمی‌کردم تیمی از ایران من را بخواهد؛ با نظر مستقیم گل‌محمدی به پرسپولیس آمدم / فیلم
  • یحیی گل محمدی از پرسپولیس شکایت می‌کند؟
  • می‌خواهند همان بلایی که سر تلویزیون آورند را، سر پلتفرم‌ها هم بیاورند/ آیینه شبکه نمایش خانگی را نشکنید
  • پرسپولیس باید طلسم این تیم را بشکند | همه در مورد رفتن گل محمدی اشتباه می کردند