Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، محمد عزیزی‌فر در این رابطه افزود: با انجام این کار، بخشی از بار میکروبی شهر کاسته می‌شود و بر اپیدمی کرونا میزانی کنترل خواهیم شد.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس توافقی که میان مرکز بهداشت، سپاه و شهرداری انجام شده، گندزدایی کلیه معابر و سطوح شهر قم در دستور کار قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: گندزدایی اطراف بیمارستان‌ها، حرم مطهر و جمکران در اولویت قرار گرفته و کار از عصر امروز آغاز شده است و شهرداری نیز مراکز عمومی از جمله ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسی را گندزدایی خواهد کرد.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۶۶۲۰۰۲۳، ۳۶۶۲۰۹۹۹، ۳۶۷۰۶۰۳۰ و ۳۶۷۰۴۳۶۸ (با پیش‌شماره ۰۲۵) تماس بگیرند.

«بیماری کرونا» ازنظر ابتلا و میزان و شدت تلفات، خطرناک‌تر از آنفولانزا نیست؛ بنابراین مردم جای برای ترس و وحشت مردم نیست و شهروندان تنها باید مراقبت‌های پزشکی و بهداشتی را جدی بگیرند؛ استفاده از ماسک، پرهیز از روبوسی و دست دادن و سایر مواردی که در این خصوص توصیه‌شده، بیش‌ازپیش مورد تاکید کارشناسان است.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز پنجشنبه با اشاره به آخرین آمار ابتلا به کرونا در کشور، اعلام کرد: آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور به ۲۴۵ نفر و فوت ناشی از آن در مجموع به ۲۶ نفر رسیده است.

کیانوش جهانپور افزود: از روز گذشته تاکنون با توجه به افزایش آزمایشگاه‌های تشخیص ویروس کرونا، ۱۰۶ ابتلای قطعی تشخیص داده شده و در این بازه زمانی هفت نفر فوت کرده‌اند. در نتیجه در مجموع ۲۴۵ نفر ابتلای قطعی و ۲۶ نفر فوت ناشی از ویروس کرونا در کشور داریم.

وی ادامه داد: از این ۱۰۶ ابتلای قطعی جدید، ۳۸ نفر در تهران، ۲۳ نفر در گیلان، هفت نفر در قم، یک نفر در همدان، هشت نفر در اصفهان، هفت نفر در مازندران، پنج نفر در اردبیل، سه نفر در البرز، یک نفر در خراسان رضوی، سه نفر در سمنان، دو نفر در کرمانشاه، سه نفر در لرستان، یک نفر در کردستان، یک نفر در یزد، یک نفر در آذربایجان غربی و دو نفر در آذربایجان شرقی تشخیص داده شده است. /

برچسب‌ها ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قم شهرداری قم قم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا شهرداری قم قم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ویروس کرونا شهرداری قم قم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابتلای قطعی ویروس کرونا یک نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۸۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله سپاه به اسرائیل چرا با پهپادهایی که رسیدن‌شان چند ساعت طول کشید، آغاز شد نه موشک هایی که ۱۰ دقیقه ای به مقصد می رسند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در بخشی از گزارشی که خبرگزاری فارس درباره عملیات وعده صادق منتشر کرده آمده است؛

شنبه ساعت ۲۰:۳۰ منابع خبری صهیونیستی از قطع گستردهٔ برق در تل‌آویو خبر دادند. حدود ساعت ۲۱ اعلام کردند «گروه انتقام‌جویان سایبری» مسئولیت هک کردن سیستم برق سرزمین‌های اشغالی را برعهده گرفته است.

حدود ۲ ساعت بعد گروه هکری «حنظله» خبر از هک کردن سیستم‌های راداری رژیم صهیونیستی برای دومین بار داد. آنها در پیام خود نوشتند که این بار با دفعهٔ قبل یک تفاوت دارد «شما فقط چند ساعت فرصت دارید سیستم‌های رادار خود را تعمیر کنید! ما بازی را شروع کردیم! پیشنهاد می‌کنیم همین الان فرار کنید.»

این گروه هکری مدتی پیش (در تاریخ ۳ مارس) هم توانسته بود رادارهای «گنبد آهنین» را هک کند. آن موقع در پیام خود نوشته بود «حنظله بر روی رادارهای شماست! می‌توانستیم پروازهایتان را هدف قرار دهیم. ولی ما مثل شما نیستیم. ما مثل صهیونیست‌های اشغالگر نیستیم که بچه‌ها را بکشیم. این فقط یک هشدار بود! حنظله را جدی بگیرید! این آغاز ماجراست...»

اگر این گفتهٔ صهیونیست‌ها را بپذیریم که گروه‌های هکری اشاره‌شده ایرانی هستند، این اقدامات سایبری، آن هم با فاصله‌های چندساعته و حتی چندین روزه از عملیات اصلی طبیعتاً باید نوعی هشدار برای طرف مقابل تلقی شود.

ضمن اینکه ایران حملهٔ تنبیهی‌اش را با فرستادن چند پهپاد آغاز کرد که رسیدن‌شان چند ساعت طول می‌کشد؛ نه موشک‌هایی که در عرض کمتر از ۱۰ دقیقه به مقصد می‌رسند! بنابراین مردم فرصت داشتند به مکان‌های امن بروند.

به‌علاوه، از همان روز جنایت در دمشق، مسئولان ایرانی بارها اعلام کرده بودند انتقام و تنبیه متجاوز قطعی است. وزیر امور خارجهٔ ایران با اشاره به هشدار نهایی عملیات گفت «ما ۷۲ ساعت قبل از عملیات به کشورهای منطقه اطلاع دادیم که پاسخ کشورمان به تجاوز رژیم صهیونیستی به خاک کشورمان قطعی و مسلم است.»

ایران هیچ نقطهٔ غیرنظامی را نزد

در عملیات «وعدهٔ صادق» ایران پایگاه هوایی «نواتیم» صهیونیست‌ها در صحرای نقب را هدف قرار داد که هواپیماهای اف۳۵ برای هدف قرار دادن کنسولگری ایران در دمشق از آنجا بلند شده بودند. چند پایگاه نظامی دیگر هم هدف قرار گرفته که اخبار آن هنوز منتشر نشده است.

وزیر امور خارجهٔ کشورمان در نشست خبری روز ۲۶ فروردین گفت «هیچ هدف غیرنظامی، مکان اقتصادی یا جمعیتی را هدف قرار ندادیم...»

نکتهٔ مهم: به اذعان پایه‌گذاران رژیم صهیونیستی در اسرائیل هیچ «شهروند عادی» یا «غیرنظامی» وجود ندارد و ساکنان سرزمین‌های اشغالی همگی «شهروند-سرباز» هستند. استفاده از لفظ «غیرنظامی» به معنای مصطلح آن است؛ یعنی مکانی که پادگان یا پایگاه نظامی نیست.

۲۷۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896589

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات پروژه مشارکتی حضرت ولی عصر(عج) در منطقه ۱۲ اصفهان
  • رئال رونمایی می‌کند: لبه فناوری برای چمن مخملی
  • کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی ۲ تقاطع غیرهمسطح در شرق شیراز
  • در آغاز حمله سپاه به اسرائیل چرا ابتدا از پهپادهای انتحاری استفاده شد؟
  • آغاز عملیات عمرانی یادمان شهید گمنام در بوستان فدک
  • چرا حمله موشکی «مشروع» بود؟ فهرست عملیات تروریستی و سایبری اسرائیل علیه ایران
  • ۲۱ عملیات تروریستی و سایبری اسرائیل علیه ایران /چرا حمله سپاه «مشروع» بود؟
  • چرا عملیات تنبیهی وعده صادق مشروع است؟
  • حمله سپاه به اسرائیل چرا با پهپادهایی که رسیدن‌شان چند ساعت طول کشید، آغاز شد نه موشک هایی که ۱۰ دقیقه ای به مقصد می رسند؟
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد