Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-24@03:56:32 GMT

من واقعی هستم، بدل ندارم

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۶۸۸۹۲

من واقعی هستم، بدل ندارم

ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه شایعاتی درباره داشتن «بدل» را رد کرد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنا از رویترز ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه اذعان کرد که به او برای استفاده از یک بدل در جلسات عمومی - به دلایل امنیتی - پیشنهاد شده بود، اما او این پیشنهاد را رد کرده و هرگز از بدل استفاده نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پوتین ۶۷ ساله بیش از دو دهه است که شخص اول و رهبر سیاسی روسیه است. به‌تازگی شایعاتی مبنی بر این‌که او از بدل استفاده می‌کند یا همیشه یک اسلحه کوچک به همراه دارد، شنیده شده است؛ اما او در مصاحبه‌ای با «خبرگزاری تاس» که روز پنجشنبه پخش شد، تمام این شایعات را بی‌پایه و اساس خواند و همچنین فهرستی از جست‌وجوهای اینترنتی انجام‌شده با نام خود را ارائه کرد که نشان می‌داد بعضی از آن‌ها عناوینی همچون «شواهد و مدارک بدل داشتن پوتین»" را دنبال کرده بودند.

پوتین پیش از اینکه بخواهد استفاده‌اش از یک نفر به عنوان بدل در جلسات عمومی را انکار کند، به این پرسش خبرنگار که «آیا شما واقعی هستید؟» پاسخ داد: «بله، من واقعی هستم!»

او هم‌چنین گفته از تلفن همراه (به صورت عادی و معمول) استفاده نمی‌کند، بلکه از یک تلفن همراه ویژه سیاستمداران استفاده می‌کند که می‌تواند با هر شماره‌ای در هر کجای جهان ارتباط برقرار کند.

انتهای پیام/4127/

منبع: آنا

کلیدواژه: پوتین رئیس جمهور روسیه بدل پوتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۸۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلنسکی به معنای واقعی کلمه اوکراینی‌ها را می‌کشد

به گزارش قدس آنلاین اسکات ریتر، افسر سابق اطلاعات ارتش آمریکا به اظهارات ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین پاسخ داده و در پلتفرم X نوشت: کی‌یف تنها از کمک‌های آمریکا برای از بین بردن بیشتر اوکراینی‌ها استفاده خواهد کرد.

 پیش از این، زلنسکی نوشته بود که از تصمیم طولانی مدت کنگره آمریکا برای اختصاص ۶۱ میلیارد دلار به اوکراین حمایت می‌کند و گفته بود که از این پول برای پیروزی بر روسیه استفاده خواهد کرد.

 ریتر خطاب به زلنسکی گفت: شما در چاله ای عمیق‌تر از چاله‌ای هستید که در ابتدای سال ۲۰۲۳ در آن بودید. تنها کاری که پس از آن انجام خواهید داد این است که اوکراینی‌های بیشتری را بکشید. 

به گفته ریتر، تنها در اوایل سال ۲۰۲۳، کی‌یف ۲۲ میلیارد دلار برای انجام یک ضد حمله هزینه کرد که بعداً شکست خورد و در نتیجه اوکراین ۱۶۰۰۰۰ نفر را از دست داد.

ریتر به زلنسکی گفت: به معنای واقعی کلمه تمام کاری که شما انجام می‌دهید کشتن مردم خودتان است.

 روز شنبه، مجلس نمایندگان آمریکا لایحه اختصاص حدود ۶۱ میلیارد دلار به  کی‌یف را تصویب کرد. قرار است این سند برای بررسی به سنا ارسال شود. علاوه بر این، اعضای کنگره سلب مالکیت دارایی‌های حاکمیتی روسیه را به نفع اوکراین تصویب کردند.

 دمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه در این خصوص گفت که تصمیم برای تخصیص کمک‌های اضافی به کی‌یف قابل انتظار است و تنها کاری که انجام خواهد داد این است که اوکراین را بیشتر نابود  و آمریکا را غنی کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر خبرها

  • نخست وزیر انگلیس: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد
  • روز تحلیف پوتین مشخص شد
  • دعوت پوتین از کشورها برای گسترش کریدور شمال-جنوب
  • دعوت پوتین از همه کشورها برای گسترش کریدور شمال-جنوب
  • دیدار «پوتین» و «علی اف» در مسکو
  • حمله به پایگاه راداری استراتژیک روسیه؛ کی‌یف از خط قرمز هسته‌ای مسکو عبور کرد؟
  • زلنسکی به معنای واقعی کلمه اوکراینی‌ها را می‌کشد
  • روسیه تسهیل تجارت غلات در گروه بریکس را کلید زد
  • اندیشکده آمریکایی: روسیه خود را برای جنگ با ناتو آماده می‌کند
  • ادعای مهم اندیشکده آمریکایی؛ روسیه خود را برای یک جنگ بزرگ آماده می‌کند