Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-03-29@10:16:25 GMT

بیرانوند: اگر بی‌انگیزه بودم، نیم‌فصل می‌رفتم

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۶۸۹۶۶

بیرانوند: اگر بی‌انگیزه بودم، نیم‌فصل می‌رفتم

دروازه‌بان پرسپولیس می‌گوید بی‌انگیزه نیست و تمرکزش را از دست نداده و صرفا با تصمیم کادرفنی نیمکت نشین شده است.

به گزارش ایسنا، علیرضا بیرانوند بعد از پیروزی سه بر یک تیمش مقابل شهرخودرو گفت: بازی خوبی را شاهد بودیم. به تیم و کادرفنی تبریک می‌گویم. جای هواداران خیلی خالی بود. امشب یک بازی فینال گونه داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به قول آقای گل محمدی، ما برای کسب جام به میدان رفتیم و خدا را شکر توانستیم سه امتیاز شیرین را به دست بیاوریم.

او درباره اینکه آیا از نیمکت‌نشینی در این دیدار ناراحت است، اظهار کرد:صلاحدید کادرفنی بود که امروز هم بازی نکنم. تمام سعی و تلاش خودم را می‌کنم که در آینده به پرسپولیس کمک کنم. ناراحت نشدم و مهم این بود که تیم ما برد.

دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس درباره دریافت ۶ گل در سه بازی و اینکه گل‌محمدی کل تیم را در دریافت این‌ گل‌ها مقصر دانسته و کسی را از این حیث مقصر نمی‌داند، گفت: همان حرفی گل‌محمدی می‌گوید درست است. هر تیمی با تلاش همه مسئولان و بازیکنان خود برنده می‌شود و در شکست هم همینطور است. نیمکت‌نشینی من تصمیم کادرفنی بود و گل‌محمدی درباره دروازه‌بان‌ها تصمیم‌گیر است.

بیرانوند در واکنش به اینکه برخی می‌گویند او به علت انتقال به اروپا بی‌انگیزه شده و تمرکز ندارد، گفت: تا الان در کدام بازی تمرکز نداشته‌ام؟ من اگر بی‌انگیزه بودم در همان نیم‌فصل دوم می‌رفتم. من ماندم که تیم قهرمان شود. برای خودم هم خوب است. دوست دارم با قهرمانی بروم. می‌دانستم تیمم قهرمان می‌شود و صحبتی که با آنتورپ داشتم این بود که آخر فصل بیایم. تا الان شرایط خوبی داشتم.

لینک کوتاه: asriran.com/0030HK

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: بیرانوند بی انگیزه گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۸۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره خندان بیرانوند در روز نیمکت نشینی

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند در سالهای اخیر به عنوان گلر یک تیم ملی ایران شناخته شده است. این درحالی است که در تیم ملی دروازه‌بان‌های آماده دیگری نیز وجود دارند که با بیرو رقابت می‌کنند‌.

در هرحال امیر قلعه‌نویی در بازی برگشت تیم ملی با ترکمنستان ترجیح داد بیرانوند را نیمکت نشین کند تا به سید حسین حسینی، گلر استقلال بازی برسد.

با این حال بیرانوند با همان روحیه بالای همیشگی خود راهی استادیوم شد و در اتوبوس ایم ملی لبخند به لب داشت. این نیمکت نشینی یک استراحت نیز برای او محسوب می‌شود که در اغلب بازی‌های اخیر پرسپولیس و تیم ملی حضور داشته است. البته این استراحت درحالی است که اتفاق خاصی رخ ندهد که قلعه‌نویی مجبور به تعویض حسینی بشود.

او در اتوبوس تیم ملی کنار سامان قدوس نشسته بود و کنار با این هافبک وارد ورزشگاه کپه داغ ترکمنستان شد.

دیگر خبرها

  • درس عبرت قلعه نویی به بیرانوند در عشق‌آباد
  • بزن‌بزن بی‌سابقه در نبرد حساس لیگ یک (عکس)
  • منشور اخلاقی؟ کار تاج و عزیز محمدی بود! / اگر بودم، کاری می‌کردم پول ویلموتس را از جیب‌شان بدهند
  • معمای حضور ناگهانی حسینی به جای بیرانوند
  • نیمکت‌نشینی بیرانوند یک تصمیم درست بود/ می‌خواهند استقلال را نابود کنند!/ نکونام پست این بازیکن را عوض کند
  • مثل اسپانیا نمی‌توانیم جوانگرایی کنیم/ استقلال حق داشت از حسینی دفاع کند
  • درگیری وینیسیوس جونیور با آلوارو موراتا و برخی اعضای کادرفنی اسپانیا در لحظات پایانی بازی / فیلم
  • انگیزه بالای وحید امیری در تمرینات پرسپولیس
  • چهره خندان بیرانوند در روز نیمکت نشینی
  • ترکیب ایران برای بازی با ترکمنستان مشخص شد/ حسینی جای بیرانوند را گرفت