Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-25@11:04:53 GMT

استوکس به پرسپولیس برمی گردد؟

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۶۸۹۸۷

   به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، محمدحسن انصاری فرد مدیرعامل پرسپولیس درباره بازی با شهرخودرو گفت: بچه ها خیلی زحمت کشیدند؛ کادرفنی و بازیکنان. پیروزی مقتدرانه بود، شهرخودرو رقیب ما فوتبال خوب و جوانمردانه ای بازی کرد. این تیم خصوصی است و باید حمایت شود، این که از جیبشان هزینه می‌کنند جای تقدیر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما به عنوان مدعی قهرمانی، بازی خوبی را ارائه کردیم البته جای هواداران خالی بود اما دعا و قلبشان اینجا بود و توانستیم با تلاش و زحمت کادرفنی و بازیکنان پیروز شویم.

 

انصاری فرد درباره اظهارات حمیداوی که گفته بود مسئولان می‌خواهند پرسپولیس قهرمان شود، گفت: من نمی‌خواهم جواب آقای حمیداوی را بدهم، ایشان به هر حال از جیبشان هزینه می‌کنند اما این صحبت ها به نظر من صحبت های درستی نیست. این هجمه ها برای پرسپولیس وجود دارد و پرسپولیس از این نواحی خیلی ضربه خورده. ما کارمان را می‌کنیم و مقتدرانه جلو می‌رویم. کار بچه های ما درست است و مربیان ما خوب کار می‌کنند و هواداران خوب حمایت می‌کنند و رمز موفقیت ما اتحاد و همدلی ماست که جواب داده و خداراشکر مقتدرانه جلو می‌رویم.

 

مدیرعامل سرخ ها در مورد اظهار نظر برخی باشگه ها که می‌گویند فقط پرسپولیس خواستار برگزاری بازی هاست، عنوان کرد: ما مشکلی نداریم، می‌گوییم هرچه مسئولان برگزاری بازی ها می‌گویند تابع آن هستیم و علاقه داریم هرچه زودتر بازی ها برگزار شوند و زودتر قهرمان شویم.

 

محمدحسن انصاری فرد راجع به احتمال قهرمانی تیمش چند هفته مانده به پایان گفت: ما کارمان را انجام می‌دهیم و بازی به بازی با آمدن آقای گل محمدی فوتبال بهتری را ارائه می‌دهیم و پیروزی های بهتری را به دست می‌آوریم و امیدوارم در جام حذفی و لیگ برتر قهرمان شویم و در باشگاه های آسیا هم من اعتقاد دارم در دو بازی با التعاون می‌توانیم جبران کنیم و به مرحله بعد برویم.

 

وی درخصوص وضعیت استوکس عنوان کرد: در حال مذاکره هستیم که انشالله او را به تیم برگردانیم.

 

انصاری فرد درباره وضعیت مالی سرخ ها گفت: ما ۵۰ درصد پرداخت کردیم اما بازیکنان از سال های قبل طلب دارند ولی واقعا باغیرت کار می‌کنند و انشالله شرایط باشگاه را طوری کنیم که بدهی های قبلی را هم بدهیم.

او در مورد جریمه استوکس هم اظهار داشت: قرارداد او طوری است که می‌توانیم اعمال کنیم.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: آنتونی استوکس استوکس بازیکن ورزشی یحیی گل محمدی پرسپولیس گل محمدی ورزش فوتبال جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۸۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت قاچاقچی سوخت در زابل

 روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان، منصور انصاری گفت: پرونده فروش سوخت قاچاق به میزان ۲۱ هزار و ۴۵۰ میلیون لیتر و به ارزش چهار میلیارد و ۲۱۴ میلیون ریال در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز زابل بررسی شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان افزود: شعبه پس از بررسی مستندات موجود در پرونده، بررسی تراکنش کارت سوخت خودرو و سوخت گیری غیر مجاز آن اتهام انتسابی را محرز و مختلف را پرداخت هشت میلیارد و ۴۲۸ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

انصاری گفت: پلیس آگاهی شهرستان زابل این تخلف را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی زابل ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان؛ ریزش ادامه دارد | دلار به کانال ۵۰ هزار تومانی برمی‌گردد؟
  • کپا آریزابالاگا به چارچوب دروازه رئال مادرید برمی‌گردد
  • «ابر دولت» در قطب مرکز داده پیام راه اندازی می‌شود
  • احیا و بازسازی ۵۰ قنات قدیمی در شهر باشت
  • دلار با کاهش تنش‌های سیاسی برمی‌گردد/ عده‌ای برخلاف منافع ملی بازار ارز را بهم می‌زنند
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در زابل
  • رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد
  • انصاری‌فرد از بازی خاص محروم شد
  • سنگ تمام ویسی برای ساسان: او وزیر تیم من است
  • خانه انصاری ارومیه مرمت می‌شود