Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@04:17:32 GMT

انرژی مثبت در بین پرستاران قمی

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۶۸۹۹۳

‍‍‍‍‍‍

دریافت 27 MB

به گزارش خبرنگار مهر، بیمارستان کامکار یکی از مراکز اصلی درمان بیماری کرونا در قم است که پرستاران و کادر درمانی این مرکز با روحیه بالا در حال درمان بیماران هستند.

کد خبر 4864926.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: قم دانشگاه علوم پزشکی قم ویروس کرونا انتخابات 98 ویروس کرونا انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی ایلام بوشهر تعطیلی مدارس سیلاب شهرکرد گرگان قزوین شیراز بارش باران بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۸۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ تعرفه خدمات پرستاری در ۱۴۰۳

عباس عبادی، با اشاره به دستاورد‌های ارزشمند وزارت بهداشت در اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری، افزود: امسال برای نخستین بار تعرفه ترجیحی برای مناطق کمتر برخوردار تصویب شد که گامی در جهت دسترسی عادلانه مردم به خدمات پرستاری و انگیزه همکاران جهت ماندگاری در این مناطق است.

وی به افزایش ۵۰ درصدی ضریب ریالی k پایه کارشناسان پروانه‌دار و پرستاری اشاره کرد و ادامه داد: این افزایش نسبت به سال گذشته از ۲۰ هزار و ۱۰۰ تومان به ۳۰ هزار و ۲۰۰ تومان رسیده است.

عبادی همچنین گفت: ۱۵ درصد به ارزش نسبی خدمات پرستاری (k) نسبت به سال قبل اضافه شده که این مصوبات منجر به رشد مناسبی در میزان تعرفه پرستاران در سال ۱۴۰۳ خواهد شد.

معاون پرستاری وزارت بهداشت با اشاره به مزایای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری، تصریح کرد: با اجرای این قانون، استقلال مالی و ارتقای هویت سازمانی گروه پرستاری بهبود یافته است.

وی افزود: این قانون منابع جدید مالی را برای بیمارستان‌ها فراهم کره است. دانشگاه‌های علوم پزشکی موظفند در توزیع این منابع وفق دستورالعمل‌های ابلاغی نقش فعالانه‌ای داشته باشند تا منافع آن به طور عادلانه به تمامی پرستاران برسد.

عبادی از اهتمام دولت سیزدهم و وزارت بهداشت برای حل مشکلات پرستاری خبر داد و گفت: این دستاورد‌ها حاصل تلاش‌های یک‌ساله و اصلاحات انجام شده در قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری است که بدون شک، این اقدامات گامی کوچک در جهت ارتقای جایگاه پرستاران در نظام سلامت کشور و افزایش انگیزه آنها برای ارائه خدمات بهتر به مردم خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • ابلاغ تعرفه خدمات پرستاری در ۱۴۰۳
  • کمبود نیروی پرستاری در شبکه بهداشت و درمان هشترود
  • استعفای ۲۲ پرستار چالوسی؛ از شایعه تا واقعیت!
  • استعفای جمعی از پرستاران چالوس شیطنت رسانه ای است
  • استعفای دست جمعی پرستاران چالوس؛ از تکذیب تا واقعیت
  • استعفای دست جمعی ۲۰ پرستار بیمارستان آیت‌الله طالقانی چالوس / فرماندار: استعفای پرستاران را تکذیب نمی‌کنم
  • استعفای دست جمعی ۲۰ پرستار در این شهر شمالی/ فرماندار: استعفای پرستاران را تکذیب نمی‌کنم
  • استعفای دست جمعی 20 پرستار بیمارستان آیت الله طالقانی چالوس/ فرماندار: تکذیب نمی‌کنم
  • استعفای پرستاران بیمارستان را تکذیب نمی‌کنم
  • فرماندار چالوس: استعفای پرستاران بیمارستان را تکذیب نمی‌کنم