Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، قدرت اخوان اکبری بعد از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران عنوان کرد: دو نفر در استان اردبیل به دلیل ابتلاء به ویروس کرونا جان خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه تا کنون از نمونه آزمایش‌های ارسال شده به تهران، نتیجه آزمایش ۷ نفر مثبت اعلام شده است، افزود: هم اکنون ۵۷ بیمار مشکوک به بیماری کرونا نیز در مراکز درمانی استان بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل بر لزوم توجه به مسائل پیشگیرانه و انجام اقدامات بهداشتی با هدف مهار شیوع ویروس کرونا تأکید کرد و ادامه داد: با توجه به اینکه این بیماری دارو و واکسن مشخصی ندارد لازم است بیش از پیش به مسائل بهداشتی در زندگی فردی، اجتماعی و کاهش مراودات عمومی توجه کنیم.

اخوان اکبری در ادامه در خصوص اقدامات پیشگیرانه برای مهار این ویروس نیز گفت: از سه روز گذشته ضد عفونی دستگاه‌های عمومی استان اردبیل به مانند اتوبوس‌ها و خودپردازهای بانکی انجام پذیرفته و ادامه خواهد داشت.

وی گفت: تعطیلی موقت مراکز آبگرم‌های معدنی نیز انجام پذیرفته و اقدامات لازم برای جلوگیری از فعالیت موقت قهوه‌خانه‌ها نیز آغاز شده است.

کد خبر 4864877

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی اردبیل انتخابات 98 ویروس کرونا انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی ایلام بوشهر تعطیلی مدارس سیلاب شهرکرد گرگان قزوین شیراز بارش باران بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۹۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح اقدامات پلیس فتا درمورد کنکور/ بازداشت ۲۰ نفر از مدعیان فروش سوالات

رئیس پلیس فتای فراجا به تشریح اقدامات این پلیس در زمینه ارتقاء امنیت آزمون‌های کنکور سراسری پرداخت و گفت: بیش از ۳۰۰ فقره تارنمای فعال در زمینه تبلیغ فروش سوالات آزمون سراسری شناسایی شده است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار وحید مجید در تشریح جزئیات این خبر گفت: با توجه به حساسیت مربوط به ایام کنکور و پیرو مجموعه اقدامات سال گذشته از ابتدای سال جاری پلیس فتا فراجا ضمن هدایت و نظارت عملیاتی کلیه رده‌های پلیس سایبری در سراسر کشور در زمینه ارتقاء امنیت آزمون‌های کنکور سراسر نوبت اول اردیبهشت ۱۴۰۳ اقدام کرده است.

وی ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی، عملیاتی و رصد‌های تخصصی بالغ بر ۳۰۰ نشانگاه مجرمانه مورد شناسایی قرار گرفته است که از این تعداد ۸۰ مورد موضوع تحت اقدام عملیاتی بوده و تعداد ۲۰ نفر از مدیران و گردانندگان اصلی این صفحات، کانال و اکانت که مدعی فروش و واگذاری سوالات کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ با قبولی تضمینی در کنکور و آزمون و یا واگذاری ادوات تقلب افزار بوده‌اند دستگیر شده و برای سیر مراحل قانونی پرونده‌شان به مرجع قضایی ارجاع شده است.

مجید با اشاره به اینکه اقدامات لازم برای شناسایی سایر مرتکبان و مجرمان در این رابطه در حال اجرا است، افزود: برابر رصد‌های صورت گرفته و تحلیل روش‌های کلاهبرداری افراد مذکور مشخص شده است دریافت رمز ارز و مسکوکات طلا و سکه نیز یکی از روش‌های دریافت وجوهات از سوی مجرمان بوده است. تا کنون در این رابطه بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال معادل رمز ارز و تعداد ۵۰ قطعه انواع سکه طلا از این افراد کلاهبردار، کشف و ضبط شده است.

وی با اشاره صریح به این موضوع که تا کنون هیچگونه نمونه سوال از متهمان و مجرمان مرتبط با کنکور سراسری کشف نشده است، گفت: یکی از شگرد‌های این افراد واگذاری نمونه سوالات ادوار گذشته است.

رئیس پلیس فتای فراجا خاطرنشان کرد: این افراد کلاهبردار در بسیاری از موارد پس از دریافت وجوهات از پاسخگویی به متقاضیان و مالباختگان امتناع می‌کنند، لذا هموطنان گرامی ضمن حفظ هوشیاری به هیچ عنوان فریب این افراد را نخورند و در صورت مشاهده موارد مشکوک موضوع را به مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا اعلام کنند.

دیگر خبرها

  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل / الزامی به تزریق همگانی نیست
  • تشریح اقدامات پلیس فتا درمورد کنکور/ بازداشت ۲۰ نفر از مدعیان فروش سوالات
  • اقدامات پلیس فتا درمورد کنکور؛ ۲۰ نفر بازداشت شدند
  • بازداشت ۲۰ نفر از مدعیان فروش سوالات کنکوری
  • ۲۰ نفر از مدعیان فروش سوالات کنکوری بازداشت شدند
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • کلانتری: اقدامات انجام شده در حوزه همگانی خانواده محور است
  • افزایش مبتلایان به سرطان در بلخ
  • تخفیفی درباره حرایم مرغ لاین وجود ندارد