Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@13:51:25 GMT

اقامه نماز جمعه در شاهین‌شهر لغو شد

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۶۹۱۰۶

اقامه نماز جمعه در شاهین‌شهر لغو شد

ایسنا/اصفهان خطیب نماز جمعه شاهین‌شهر، از لغو برگزاری نماز جمعه این هفته نهم اسفند خبر داد.

حجت الاسلام قاسم هاشمی، در گفت و گو با ایسنا، با تاکید بر تامین امینت و سلامت شهروندان اظهار کرد: در راستای پیشگیری از ابتلای شهروندان به ویروس کرونا و تامین امنیت و سلامت آنان و توصیه پزشکان و مراجع ذیصلاح در تامین بهداشت و سلامت، علی رغم تمهیدات بهداشتی اندیشیده شده، نماز جمعه این هفته برگزار نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام‌جمعه شاهین‌شهر، خاطرنشان کرد: نمازهای جماعت با رعایت اصول بهداشتی و قرار دادن اقلام ضدعفونی و الکل درب مساجد، در شهر برگزار می‌شود.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نماز جمعه نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۹۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی حمایت از عملیات «وعده صادق» در کرمانشاه برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، راهپیمایی مردمی در حمایت از عملیات غرورآفرین «وعده صادق»، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فردا در کرمانشاه، بعد از اقامه نماز جمعه این شهر برگزار می شود.
 
به همین مناسبت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در اطلاعیه ای، از راهپیمایی مردمی در حمایت از عملیات غرورآفرین «وعده صادق»، فردا در کرمانشاه، بعد از اقامه نماز جمعه، از مسجد جامع( مصلای نماز جمعه)، تا میدان آزادی کرمانشاه، خبر داد و اعلام کرد:
 
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
 
«....وَمَا رَمَیْتَ إِذْ رَمَیْتَ وَلَکِنَّ اللَّهَ رَمَی»
 
به منظور حمایت از مقاومت مردم مظلوم و مقتدر(غزه قهرمان) و نیز دفاع مشروع نیروهای مسلح ایران مقتدر اسلامی، بویژه سپاه عظیم القدر و پاسخ دندان شکن به تجاوز رژیم کودک‌کش صهیونیستی، به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه، راهپیمایی و تظاهرات سراسری، پس از اقامه نماز فردا جمعه همزمان و همگام با سایر هموطنان در اقصی نقاط کشور، در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.
 
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، از عموم مردم فهیم و غیور استان کرمانشاه دعوت نموده است، در این راهپیمایی و تظاهرات دشمن شکن حضوری با شکوه و حماسی داشته باشند.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری راهپیمایی حمایت از وعده صادق بعد از اقامه نماز جمعه در چرمهین + فیلم
  • راهپیمایی مردم گیلانی در حمایت از عملیات وعده صادق
  • اقامه نماز جمعه خرم آباد به امامت حجت الاسلام والمسلمین شمسی فر
  • راهپیمایی حمایت از عملیات «وعده صادق» در کرمانشاه برگزار می‌شود
  •  اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت‌الله طباطبائی‌نژاد
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی (ره) شهر ایلام
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت‌الله طباطبائی‌نژاد
  • حمایت گلستانی ها از مردم غزه و فلسطین ؛ فردا با راهپیمایی پس از اقامه نماز جمعه
  • راهپیمایی جمعه خشم در همه شهر‌های لرستان برگزار می‌شود
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد