Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، متن پیام تسلیت دکتر روحانی به آیت‌الله شبیری زنجانی به این شرح است:

 انا لله و انا الیه راجعون                            

 حضرت آیت‌الله العظمی شبیری زنجانی (دامت برکاته)

درگذشت همشیره مکرمه، موجب تألم خاطر گردید.

اینجانب با ابراز همدردی، مصیبت وارده را به حضرت‌عالی و عموم بستگان معزز تسلیت می‌گویم و از درگاه ایزد منان برای آن فقیده سعیده، غفران و رضوان الهی و برای بازماندگان، صبر و أجر مسألت دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین رئیس جمهور در پیامی دیگر درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین سیدهادی خسروشاهی را تسلیت گفت.

رئیس جمهور با تسلیت درگذشت عالم وارسته، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدهادی خسروشاهی، از درگاه خداوند بزرگ برای آن مرحوم، غفران و همجواری با صالحان و برای عموم بازماندگان، صبر و أجر مسألت کرد.

در این پیام آمده است:

در گذشت عالم وارسته، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدهادی خسروشاهی، موجب تأثر و تألم خاطر شد.

این روحانی فرهیخته و فعال که از نقش‌آفرینان نهضت اسلامی بود، پس از پیروزی انقلاب اسلامی تمام عمر خود را وقف ترویج و تبیین فرهنگ و معارف اسلامی، تقریب مذاهب اسلامی و انجام فعالیت‌های مختلف فرهنگی، تاریخی و مطبوعاتی کرد، و آثار علمی و فرهنگی ارزشمندی از خود برجا گذاشت.

اینجانب این ضایعه را به جامعه فرهنگی و ارادتمندان ایشان به‌ویژه خانواده مکرم‌شان تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند بزرگ برای آن مرحوم، غفران و همجواری با صالحان و برای عموم بازماندگان، صبر و أجر مسألت دارم.

حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

برچسب‌ها آیت الله العظمی شبیری زنجانی حسن روحانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آیت الله العظمی شبیری زنجانی حسن روحانی حسن روحانی آیت الله العظمی شبیری زنجانی حسن روحانی سیدهادی خسروشاهی شبیری زنجانی آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۹۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار آیت‌الله رئیسی و رئیس‌ سنای پاکستان

به گزارش قدس آنلاین آیت الله رئیسی، رئیس جمهور اسلامی ایران در ادامه سفر دو روزه به همسایه جنوب شرقی امروز دوشنبه با آصف علی زرداری رئیس جمهوری اسلامی پاکستان در کاخ ریاست جمهوری این کشور در اسلام آباد دیدار و گفت وگو کرد.

پیشتر هم دیدارهایی میان رئیس جمهور و نخست وزیر پاکستان، رئیس مجلس ملی و همچنین اعضای هیأت علی رتبه دو کشور برگزار شده بود.

همچنین در این سفر ۸ سند همکاری هم بین وزرای دولت های ایران و پاکستان در موضوعات تجاری، اقتصادی، امنیتی، حمل و نقل، قضایی، فرهنگی و ... به امضا رسیده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • دیدار آیت‌الله رئیسی و رئیس‌ سنای پاکستان
  • پروژه خط لوله گاز ایران و پاکستان باید حل شود
  • پیام تسلیت رهبر انقلاب برای درگذشت پرویز داوودی
  • رهبر انقلاب در پیامی درگذشت مرحوم داودی را تسلیت گفتند
  • پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت دکتر پرویز داودی
  • تسلیت رهبرانقلاب در پی درگذشت پرویز داودی
  • رهبر انقلاب درگذشت پرویز داودی را تسلیت گفتند
  • پیام تسلیت رهبر انقلاب درپی درگذشت پرویز داودی از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام
  • پیام تسلیت رهبر انقلاب درپی درگذشت دکتر پرویز داودی
  • پیام تسلیت معاون رئیس جمهور برای درگذشت دکتر پرویز داوودی