Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@00:24:31 GMT

یک باشگاه ورزشی در اهواز تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۶۹۲۶۵

یک باشگاه ورزشی در اهواز تعطیل شد

ایسنا/خوزستان یک باشگاه ورزشی در اهواز که به ابلاغیه اداره کل ورزش و جوانان مبنی بر تعطیلی اماکن ورزشی تا پایان این هفته به منظور گسترش نیافتن ویروس کرونا توجه نکرد، تعطیل شد.

ابراهیم نصیری، معاون توسعه اداره کل ورزش و جوانان خوزستان در گفت و گو  با ایسنا، اظهارکرد: پس از ابلاغ لغو مسابقات و تجمعات ورزشی از سوی وزیر ورزش و ستاد پیشگیری از گسترش کروناویروس در ورزش به مدت ۱۰ روز، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان نیز علاوه بر لغو مسابقات استانی، دستور به تعطیلی فعالیت تمام اماکن ورزشی و استخرهای خوزستان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اما در این بین تعدادی از باشگاه های ورزشی در برخی مناطق نسبت به دستور ابلاغی توجه نداشتند و امشب، هشتم اسفندماه نیز در بازرسی که به همراه مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، رییس حراست اداره کل و نیروی انتظامی از برخی باشگاه ها داشتیم، یک باشگاه بدنسازی در اهواز که به ابلاغیه توجه نداشت و همچون روال قبل، دایر بود، تعطیل شد.

معاون توسعه ورزش و جوانان خوزستان با بیان این که بازرسی از باشگاه ها و اماکن ورزشی استان ادامه دارد، گفت: تمام باشگاه‌های ورزشی ملزم به توجه به ابلاغیه صادر شده از سوی مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان هستند و در صورتی که باشگاهی در زمان تعیین شده دایر باشد، با آن برخورد جدی صورت می‌گیرد.

وی افزود: جا دارد از باشگاه های ورزشی که به دستور ابلاغی مدیرکل ورزش و جوانان توجه داشتند نیز تشکر کنم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان کروناویروس ورزش و جوانان خوزستان مدیرکل ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۹۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه اضطراری حفظ سهمیه خوزستان!

به گزارش "ورزش سه"، استان خوزستان همواره یکی از قطب‌های اصلی فوتبال ایران در پرورش استعداد، معرفی بازیکن‌ و ارائه فوتبال تماشاگر پسند بوده و باتوجه به جو فوتبالی این استان، تیم‌های خوزستانی هواداران زیادی هم دارند. با این حال در این فصل هر سه سهمیه لیگ برتری خوزستان یعنی فولاد، استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان در جنگ بقا هستند.

این وضعیت باعث تشکیل یک جلسه فوری در اداره کل ورزش و جوانان خوزستان شد. این جلسه اضطراری برای هم اندیشی شامگاه دوشنبه، سوم اردیبهشت به دعوت هیات فوتبال خوزستان و میزبانی اداره کل ورزش و جوانان استان برای جلوگیری از سقوط و حفظ سهمیه فوتبال خوزستان در لیگ برتر با حضور حمید بنی تمیم مدیر کل ورزش خوزستان، عبدالکاظم طالقانی رئیس هیات فوتبال استان، بهرام رضائیان مدیرعامل باشگاه فولاد، حسین رحمانی مدیرعامل باشگاه نفت آبادان و ابراهیم نصیرنیا رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال خوزستان برگزار شد.

حمید بنی تمیم مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در این جلسه با اشاره به نتایج و وضعیت نمایندگان استان در لیگ برتر، عنوان کرد: "در این چند هفته باقی مانده می‌طلبد فضایی فراهم شود که جامعه فوتبالی از مدیران تا اصحاب رسانه و هواداران با همدلی و یک وفاق استانی زمینه کسب نتایج مطلوب این باشگاه‌ها را فراهم آورند."

بنی تمیم افزود: "انتظار می‌رود مدیران باشگاه‌ها با تصمیمات منطقی، مدیریتی و فنی و نیز با یک همت والا در این فرصت باقی مانده کام فوتبال دوستان را با کسب نتایج شایسته شاد کنند."

او با اشاره به اتفاقات پیش آمده برای باشگاه استقلال ملاثانی لیگ یکی نیز گفت: "تدابیری در نظر گرفته شده که با همکاری هیئت فوتبال در سریع‌ترین زمان ممکن وضعیت میزبانی‌های باشگاه استقلال ملاثانی فراهم شود و از سایر باشگاه‌های تقاضا کردیم در کنار اداره کل و هیئت فوتبال از این نماینده استان در لیگ یک کشور حمایت داشته باشند."

دیگر خبرها

  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران/ بهترین‌های ورزش ایران معرفی شدند
  • حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب
  • آغاز عملیات احداث فاز اول پیست تارتان در اهر
  • محل میزبانی استقلال‌ملاثانی از سپاهان مشخص شد
  • مهدوی سرپرست ورزش وجوانان نکا شد
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند
  • جلسه اضطراری حفظ سهمیه خوزستان!
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • پیگیری علت لغو دیدار فجر سپاسی شیراز و استقلال آبی پوشان ملاثانی در اهواز
  • دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با فرمانده سپاه الغدیر استان