Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از دیدار با شهرخودرو در چارچوب رقابت های لیگ برتر اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و به اعضای تیم و هوادارانی که جایشان امروز خالی بود تبریک می گویم

او در ادامه افزود: این بازی یک فینال خیلی مهمی برایمان بود و  خدا را شکر که توانستیم ۳ امتیاز شیرین این بازی را به دست بیاوریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به عدم حضورش در بازی امروز گفت: تمام سعی و تلاشم را می‌کنم و تمرینات را انجام می‌دهم. امیدوارم که بتوانم در آینده به پرسپولیس کمک کنم. مهم این است که امروز تیم ما برنده شد، صلاح کادرفنی این بود که من در بازی امروز روی نیمکت بنشینم.

بیرانوند ادامه داد: اگر قرار بود بی انگیزه شوم در نیم فصل دوم تیم را ترک می کردم اما ماندم تا در پرسپولیس بار دیگر قهرمان شوم. دوست دارم با قهرمانی تیم را ترک کنم. طی صحبتی که با مدیران باشگاه آنتروپ بلژیک داشتم این بود که امسال به پرسپولیس کمک کنم تا الان هم شرایط خوبی داشتم به هرحال صلاح کادرفنی بود که امروز بازی نکردم و امیدوارم در بازی های بعدی پرسپولیس دل هواداران را شاد کنیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علیرضا بیرانوند تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۹۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد تاریخی جانشین بیرانوند: 4 بازی بدون گل خورده

 امیررضا رفیعی حالا اعتماد به نفس بسیار زیادی در چارچوب دروازه پرسپولیس پیدا کرده و برای چهارمین بار کلین‌شیت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، امیررضا رفیعی فصل جالب و هیجان‌انگیزی را تجربه می‌کند. او پس از جدایی احمد گوهری و جذب نشدن گلر دوم جدید، مورد اعتماد کادرفنی پرسپولیس به‌عنوان ذخیره بیرانوند قرار گرفت.

با این حال هیچکس فکرش را هم نمی‌کرد بیرانوند تعداد زیادی بازی را غایب باشد اما یک بازی محرومیت و تا اینجا سه بازی مصدومیت سبب شده امیررضا رفیعی در ۴ مسابقه چارچوب دروازه پرسپولیس قرار بگیرد.

گلر آکادمی پرسپولیس در ۲۲ سالگی در چهار مسابقه اول لیگ برتری خود چهار کلین‌شیت داشته و مقابل ذوب‌آهن، گل‌گهر، ملوان و صنعت نفت گلی دریافت نکرده است.

او حالا اعتماد به نفس خوبی هم پیدا کرده و پرسپولیس می‌تواند روی رفیعی به‌عنوان یک گلر آینده‌دار حساب ویژه‌ای باز کند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: واکنش بیرانوند به عملکرد گلر جوان پرسپولیس (+عکس) جانشین بیرانوند متمرکز شد

دیگر خبرها

  • بیرانوند چگونه از ضرر چندمیلیاردی پرسپولیس جلوگیری کرد؟
  • جاودانه شدن جانشین بیرانوند در لیگ برتر
  • رکورد تاریخی جانشین بیرانوند: 4 بازی بدون گل خورده
  • بازی گلر آکادمی پرسپولیس پیش از بازگشت بیرانوند
  • آخرین خبر از مصدومیت علیرضا بیرانوند
  • آخرین حضور گلر پرسپولیس روی نیمکت سرخ‌ها
  • آخرین نیمکت‌نشینی مهرشاد برای پرسپولیس در آبادان
  • سرمربی پرسپولیس برای یک بازی خاص بیرانوند را می‌خواهد
  • سرمربی پرسپولیس برای یک بازی خاص علیرضا بیرانوند را می‌خواهد
  • اوسمار برای یک بازی خاص بیرانوند را می‌خواهد