Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کیکه ستین سرمربی بارسلونا دیشب در ورزشگاه برنابئو حضور داشت تا در آستانه دیدار تیمش با رئال در ال‌کلاسیکوی یک‌شنبه عملکرد شاگردان زیدان را از نزدیک زیر نظر بگیرد. تاریخ انتشار: 22:22 - 08 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۰۹۳۲

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، درحالیکه دو غول بزرگ اسپانیا، بارسلونا و رئال مادرید روز یکشنبه برای برگزاری ال‌کلاسیکو در ورزشگاه برنابئو به مصاف هم خواهند رفت، کیکه ستین سرمربی بارسلونا دیشب در این ورزشگاه حضور داشت تا از نزدیک شاهد دیدار رئالی‌ها با منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان پپ گواردیولا دیشب با پیروزی ۲-۱ مقابل رئال به ستین نشان دادند که راه پیروزی بر زیدان و تیمش چیست.

ستین به همراه دستیارش ادر سارابیا در ورزشگاه برنابئو حضور یافته بود و دیدار شاگردان زیدان و شاگردان گواردیولا را در کنار سارابیا از روی سکو‌ها تماشا می‌کرد.

ستین بدون شک با تماشای بازی دیشب دریافته که سیتی هر گاه به سمت چپ رئال حمله می‌کرد موفق بود. او همچنین دریافته که ویسینیوس جونیور اگر به خوبی مهار نشود می‌تواند برای هر حریفی تا چه حد دردسرساز شود.

 

بیشتر بخوانید: مسی و نجات رئیس بارسا از گردابی عمیق!

 

منبع: ورزش سه

انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئال مادرید دنیای فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۹۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلی به گذشته؛ اولین گل دنی کارواخال با پیراهن رئال مادرید (29 مارس 2014) / فیلم

سال 2014 در چنین روزی و در جریان پیروزی 5-0 رئال مادرید مقابل رایووایکانو، دنی کارواخال اولین گل خود را برای کهکشانی‌ها به ثمر رساند.

دانلود (1.9MB)

دیگر خبرها

  • پلی به گذشته؛ اولین گل دنی کارواخال با پیراهن رئال مادرید (29 مارس 2014) / فیلم
  • آندری لونین در آستانه تمدید قرارداد با رئال مادرید
  • ورود بانوان تراکتوری به ورزشگاه از دیدار با ذوب آهن
  • بازگشت بازیکنان رئال مادرید به تمرینات پس از پشت سر گذاشتن بازی‌های ملی / فیلم
  • سعید مهری: طرفدار رئال مادرید هستم و با بارسلونا مشکل دارم / فیلم
  • سپاهان در آستانه تقابل با تراکتور؛ تمرین پرشور در نقش‌جهان با حضور هواداران
  • دیدار پرز با اندریک، وینیسیوس و رودریگو؛ رئیس رئال مادرید خطاب به اندریک: اینجا بی‌صبرانه منتظرت هستیم! / فیلم
  • چه‌کسی بیش از همه هم‌بازی رونالدو بوده است!
  • عکس| جذاب مثل پیراهن چهارم رئال مادرید
  • تجربه علمی-تخیلی رئال با نمایشگر 360 درجه!‏